Teboil karstula on 100 pisteen parlamentti

Herrapuheenjohtaja

Suomen parasta paskanjauhantaa aamusta iltaan. Mikä onkaan tämän hetken polttavin puheenaihe kahvipöydissä?

66

4191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarttaKerho

      Kaikki Karstulassa tietävät,että kylän juoruakat kokoontuvat joka aamu Teboililla!

      • Anonyymi

        En astu jalallanikaan Teboilille ennen vaikka kävelen en tarvii sen puljun palveluja


    • Eiköolemuutatekemistä

      Ensimmäiset juorut paikalla jo kuudelta aamulla ettei vain jäisi mitään kuulematta

    • linnanmäkeläinen

      Käkikellot ovat top3 aiheena.

    • pian_loppuu

      Pala-Aitassa on Teboil-logolla varustettu hamekangas tarjouksessa..

    • Misoll

      Kivaa et paikallinen myyjäjäkin saa myytyä sitä kankastaan miehille,sillä mekkoahan ne tuollaiset miehet juuri kaipaavatkin.Hyvänä kakkosena myöskin topsan ulkona olevat pöydät missä myös juoruillaan päivän asiat.

      • Kesäilta55555

        Topsalta lähtee sisältäkin juorut liikkeelle 👍 Ketä kiinnostaa mitä ihmiset syö tsi juo???


      • wrthryj
        Kesäilta55555 kirjoitti:

        Topsalta lähtee sisältäkin juorut liikkeelle 👍 Ketä kiinnostaa mitä ihmiset syö tsi juo???

        Kyllä kyllä, mutta keskustelu on edelleenkin seutukunnan tasokkainta.


      • LaadustaEiTietoakaan
        wrthryj kirjoitti:

        Kyllä kyllä, mutta keskustelu on edelleenkin seutukunnan tasokkainta.

        Sehän on paljon se.


    • Auttekeevaain

      Tekisivät ennen hyväntekeväisyyttä, vaikkapa ulkoiluttamalla vanhuksia mitkä eivät enään yksin siihen pysty.Siinä olis iloa molemmin puolin.

      • tossuperäläinen

        Ei oo osuskaupan penkkien voittanutta.


    • oamulla

      TB:llä virkkausta ja neulontaa sekä hameen ompelua. Nyt kaikki innokkaat mukaan.

    • jorkkitko

      Kyllä siellä on punane skoota ja vanha samppanjamersu.

    • luuvitostatuleenekkuun

      aamulla kaikki vaan jauhamaan taas paskaa kahvikupin ääreen. Katotaan saatana kauanko vielä jauhetaan. buaahhaaaa!!!!! huumorimiehiä saatana

    • R.eini

      Tervetuloa teboilille, täällä pysyt kärryillä kylän asioista. Pääasiassahan täällä käy juoruilevia ämmiä, joilla ei ole omaa elämää ollenkaan. Vain toisten asiat kiinnostaa. Jee jee

    • kaikkitietäväm

      No saahan ne siel niitä puolen hinnan possuja mitä ei muualta saa,paikan pomo on fiksu osaa mielistää akkajuoru miehii sil viis.

    • Aamukahvituttaa

      Arvatkaa missä Karstulassa on viimeisin "varma" tieto joka asiasta?

    • polpopoo

      Hyvä mesta!

    • uuuttteeelliaaas

      Arvaukseni on Teboil,sattuko kohilleensa jos sattu niin sitten voisit tarjoilla kaffit siellä?jospas vielä sattuis ale pulliakin olemaan johan siinä juttukin pluistais

    • ilovetb

      joo kahvii ja pulloo ni juttu luistoo

    • ovet_ei_aukea

      Siinähän ne on suomen aurinkoismmat asiakaspalvelijat lähes vierekkäin, eli teboililla omistaja, jolla on munat ja katsastuskonttorilla sihteeririkkö, jolla ei ole munia.

      Tuossa on ne kaksi ovea karstulassa, joita en avaa. Bensaa löytyy ABC:ltä ja katsastus hoituu saarijärvellä.

      • selväjärkinen

        Kummankin kanssa pärjää jos on oma pää kunnossa!


    • ovet_aukeaa

      mitä vikaa teboilin asiakaspalvelussa muka on. mukavia ja rentojahan ne on

      • ovet_ei_aukea

        En ole ainoa, joka sanoo, että omistaja, jolla on munat, on saatanan töykeä.
        Minulle asia on yhdentekevä, en sitä ovea aukaise.
        Bensaa saa muualtakin, ilman vittuilua.

        Hameparlametille tietysti kohtelu on parempaa, mutta minun tapoihini ei kuulu juoruta teboililla, eikä missään muuallakaan.


      • Anonyymi
        ovet_ei_aukea kirjoitti:

        En ole ainoa, joka sanoo, että omistaja, jolla on munat, on saatanan töykeä.
        Minulle asia on yhdentekevä, en sitä ovea aukaise.
        Bensaa saa muualtakin, ilman vittuilua.

        Hameparlametille tietysti kohtelu on parempaa, mutta minun tapoihini ei kuulu juoruta teboililla, eikä missään muuallakaan.

        ovet ei aukea mieshän juoruaa täällä kovaa kyytiä, vai onko se niin ettei oma puhe toisista ole juorua ?


    • halpista

      Hienoa että on edes 1 joka on periaatteen miehiä..mun mielestä myös ajan kauemmas ennenkuin avaan Teboilin ovea ja vielä niin kallistakin polttoaineet.Varmaankin sitten siellä ne puolen hinnan pullat se joka houkuttaa näitä juoruavia miehiä sinne,en mä ainakaan muuta vaihtiksia siinä näkis.Joten terve menneeks sinne kaikki kahveille.

    • arvoisaherrapuhemies

      iso kahvee ja possumunkki

    • apuaaaah

      Nauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • ghhji

      Kyl o sairasta puhetta! Oon pakkakuntalainen ja käynyt monesti enkä ikinäs ole mitään juoruilua nähnyt/kuullut. Monesti hyvinkin hiljaista - kellonaikaan katsomatta. Palvelu todella hyvää! Enkä ole sidoksiss tuohon firmaan mitenkään eli täysin ulkopuolinen eli kehu tulee täysin omasta halusta. Jatkakaa samaan malliin.

      • Anonyymi

        Paskan vitut!


    • sanatonhiljaisuus

      Eli istutta siellä kahvimuki ja possua lautasella ja ette virko mitään.Sitten vaan vois sanoa teistä olette kummallista porukkaa.Hiljaa hyvää tulee on sanontakin

    • godjulgull

      Ehhei sentäs,mitä minä siellä asioinut niin kauhia plörinä kuulunut aina.Ei muuta kun sinne vaan suunnittelemaan uusia hameita joulu myyjäisiin.

      • onecnh

        Jo on outoo? hiljeneekö ne sitten ku MINÄ tulen tupaan? On muutoin niin hiljaista että... Ei kyllä korvat kipeydy juurikaan munkkikaffeeta juodessa...


    • Kdktkh

      Kaikki ei oo piireissä.

      • paljostajääpaitsi

        harmin paikka


    • kusipäitäsaatana

      Hyvä muita ihmisiä on täällä mössiä, jos itse luo kyseisen maailman silmiensä eteen.

      • Anonyymi

        Vitut!!


    • tarvaj

      Tietääkö kukaan , kuka on huoltamon pitäjän kummisetä??

      • thegodfather

        Marlon Brando


    • garbon

      Al Capone

    • ovi_ei_mulle_aukea

      "Hyvä muita ihmisiä on täällä mössiä"

      -Onko mielestäsi IKÄNSÄ PUOLESTA AIKUISTEN MIESTEN NORMAALIA käytöstä istua huoltamolla juoruamassa korvat pitkällään 7 päivää viikossa?

      "Ikänsä puolesta aikuinen" tarkoittaa 20v täyttänyttä, ja normaalisti sen ikäisillä on muutakin tekemistä, kuin huoltamolla juoruta, mutta näkyypä olevan täälläkin paljon joutilasta porukkaa, jolla ei ole elämässä mitään muuta sisältöä, kuin teboililla juoruta.

      Kannattaa kysyä, että olisiko Pala-Aitassa vielä sitä Teboil-hamekangasta jaljellä.
      Luulen kyllä, että ei ole, niin paljon sen tarvitsijoita on..

      • olen_puhunut

        mitä vittua se sun persettäs kutittaa jos toiset istuu teboililla. vittu istukoot. jokainen tekee mitä haluaa, parempihan se on teboililla juoruta asioistaku jossain suomi24 sivulla, ja mene kuule sanomaa asias sinne teboilille jos kerran nuin persettä kutittaa.


      • ovi_ei_mulle_aukea
        olen_puhunut kirjoitti:

        mitä vittua se sun persettäs kutittaa jos toiset istuu teboililla. vittu istukoot. jokainen tekee mitä haluaa, parempihan se on teboililla juoruta asioistaku jossain suomi24 sivulla, ja mene kuule sanomaa asias sinne teboilille jos kerran nuin persettä kutittaa.

        persettäni ei kutita, mutta myötähäpeä on selkävikaista munien nostelijaa ja varaosaamyyjää jne,jne kohtaan varsin suuri.
        ns."miehiä" vaivaa sairaalloinen uteliaisuus, eikä se ole terve piirre normaalissa ihmisessä.


      • olen_puhunut

        en tiedä mikä peräkammari poika oot mut ikinä eivät ole olleet "uteliaita" kun olen käynyt siellä. kyllä heillä on ehkä omalaatuinen huumorintaju mutta ei ole minua ikinä häirinnyt enkä varmasti ole ainoa. teboililla on ollut aina karstulan paras asiakaspalvelu ja on jatkossakin. mielipiteitähän mahtuu mailmaan yhtä paljonku persreikiä mutta tarviiko niitä tulla tänne nettiin jauhamaan. luulisi että sinulla olisi parempaakin tekemistä.


      • Anonyymi
        olen_puhunut kirjoitti:

        en tiedä mikä peräkammari poika oot mut ikinä eivät ole olleet "uteliaita" kun olen käynyt siellä. kyllä heillä on ehkä omalaatuinen huumorintaju mutta ei ole minua ikinä häirinnyt enkä varmasti ole ainoa. teboililla on ollut aina karstulan paras asiakaspalvelu ja on jatkossakin. mielipiteitähän mahtuu mailmaan yhtä paljonku persreikiä mutta tarviiko niitä tulla tänne nettiin jauhamaan. luulisi että sinulla olisi parempaakin tekemistä.

        🖕🤣


    • krgkropkpätäh

      No eiköhän siellä ne istujat jo ole vanhoja ukkoja

    • tossuperäläinen

      Eipä ole vielä oikeata vastausta, kuka on huoltamonpitäjän kummisetä. Tarjoan kaljat oikeasta vastauksesta.

      • tuumailua

        Mauri Äkäslompolosta


    • NOArvaillaan

      No arvaillaan sitten E Kantanen tai A Koskinen

    • hyvääjoulua

      No kuulemma ne joutilaat miehet siellä vamistelee joulumyyjäisiä,virkkaavat sukkia ja kranssejakin tekevät,sitten myös punaisia joulumekkoja tontuille.Joten ei saa niitä moittia ihan arvokasta työtä ne siellä tekeevät...Totta on et omistajat on siellä asiallisia ja kivoja....

      • mattikanga

        Minä kun luulin, että Teboililla tiedetään kaikki, mutta huoltamonpitäjän kummisetä on ent. pankinjohtaja Matti Kangas


    • impankanala

      olisikohan vahangan lättänenä.

    • ovi_ei_mulle_aukea

      olihan ne yhdeltä kaveriltakin aina aurinkoisella teboililla vitosen pyytäneet rengaspaineiden tarkastuksesta, kun "eihän ne ole täältä ostetut"

      Kerran kaverini meni ostamaan renkaita autoonsa kyseisestä puljusta, joten sanoin, että tilaa minulle samalla. (renkaat piti tilata, niitä ei ollut hyllyssä).
      Kaveri sai renkaat alle, ja menin laitattamaan omat renkaat alle, ja kun sanoin, että ne on sen ja sen tilaamat, ja hinta on tämä, niin aina aurinkoinen asiakaspalvelija sanoi, että ei se hinta ole sinulle tämä.

      Sanoin, että minulle on sanottu, että hinta on tämä, joka on sovittu.
      Tähän aina aurinkoinen asiakaspalvelija tokaisi, että "eikö ne pitäisi sitten sen tilaajan myös maksaa"
      Sanoin, että sehän sopii, minä vien nämä rahat sille renkaiden tilaajalle, että hän voi ne maksaa, kun samat rahat ei minun kädestäni annettuna kelpaa..

      Tarina on aivan tosi, ja tuolloin päätin, että teboilin ovi on niin raskas, että minun voimillani sitä ei saa auki.

      • Anonyymi

        Sanoi Timo mua sossupummiks , ku kysyin rengaspainemittaria lainaan. Meni multa hermo ja Timo yritti lyödä mua. Väistin ja heitin ukon seinään ja sain elinikäisen porttikiellon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi Timo mua sossupummiks , ku kysyin rengaspainemittaria lainaan. Meni multa hermo ja Timo yritti lyödä mua. Väistin ja heitin ukon seinään ja sain elinikäisen porttikiellon.

        Timppa on ollut jo pitkäännnn Karstulan auringoisin asiakaspalvelia, montako kertaa on voittanut kyseisen pälkinnon.


    • Anonyymi

      Aika hyvä pitää olla , et pärjää K-järven shellin ovipielen parlamentille.??

    • Anonyymi

      Osoitamme mieltä kaikenlaista rikollisuutta vastaan,insesti vanhimpia vastaan,huumeiden kasvattajia,huumeiden myyjiä,huumeiden ostajia vastaan.
      Osoitamme mieltä auton naarmuttajia vastaan,kiusaajia vastaan,auton renkaan sudittajia vastaan näytämme kaikki teille nyrkkiä ja hävetkää käytöstänne,
      Tappajia ja murhaajia vastaan me nousemme ja oikeuden ääni voittaa ja pahuus saa palkkansa eli häviää hyvyydelle.NÄIN ON JUTTU JA TOTUUDEN ÄÄNTÄ EI TUKITA.

    • Anonyymi

      Olishan se hyvä tuo yhistyminen Karstula ja Kyyjärvi, on jo tarvittavat " parlamentitkin" koossa, saisivat vaihtaa kuulumisia paremmuuvesta,kin. siin ei mittää riitakaan enää tulis ,kun se porukka (ainakaa Kyyjärvellä) jaksa painia enää. Nää parlamentit ei tule loppumaan pitkiin aikoihin, aina nousee uusia. Elämä pyörii .!

    • Anonyymi

      Tuon korjaisin ,et eivät ole nykyään ns. juoruakkojen vaan juoru-ukkojen " parlamenttejä" lähinnä. Kaikki muuttuu nykymaailmassa.

    • Anonyymi

      TB:n polttoaineet ovat muuten laadukkaampia kuin aakkosaseman. Todistettu on!

    • Anonyymi

      No se on taas eriasia. ? Mut parlamentit tahtoo olla samantyyppisiä jok paikas.

    • Anonyymi

      TB on taas kunnostautunut yli maakuntarajojen ystävällisellä palvelulla, ei muuten ollut ensimmäinen kerta.

    • Anonyymi

      Tämän päivän kuumin puheen aihe...oli hallinnon kuiduttaminen😄

    • Anonyymi

      EI sovellu asiakaspalveluun!

    • Anonyymi

      Hallinnon sekä opetuksen ja soten kuiduttaminen tarkoittaa sijaintien ja tehtävien virtualisointia eli ne palvelun tuottajat voivat sijaita missä vain. Ei tarvi kalliita kunnan taloja vaan palvelujen ostoja kuituetäisyyden päästä, mikä voi olla vaikkapa Suomenniemen Kivennavalta tarjottavia palveluja. Havaitaan että kuidut tulevat huikeasti huokeammaksi kuin kivijalassa palvelutarjonta.

    • Anonyymi

      Muistavatkohan maskia käyttää " parlamentissa" tietenkin , jos on ihan oma pöytä kaikilla, ei ole välttämätöntä , mut naamakkain jo eri asia ,sylkyhiukkaset lentelee, sen näkee siitäkin ,kun kaveri pyyhkäisee naamaansa ,kun päikseen puhuu.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe