Kyllä. Olen yksi heistä. 35 vuotias, naimisissa miehen kanssa ja vielä äitikin. Kaipaan kuitenkin naista. Tykkään vähän poikamaisista tytöistä joilla asenne ratkaisee kaiken. En etsi loppuelämän kumppania enkä pelkkää seksiseuraa. Elinikäinen ystävyys ja hauskanpito vois olla se juttu. Ja se että saan olla lähellä. Löytyykö?
Kaipaan naista (Uusikaupunki)
3
297
Vastaukset
- miksikäei
Muuten kyllä mut välimatka pitkä. Onko pirkanmaalta ketään
- Ttjjll
Ihan uteliaisuuttani kyselen. Ei oo pakko vastata, mut tietääkö sun miehes tästä? Onko hälle ok?
- Sateenkaarenalla
Hienoa että olet havahtunut siihen, että kaipaat naista, naiset ovat ihania =) Mutta huonompi juttu asiassa on sitten se, että olet naimisissa ja sinulla on lapsiakin. Tietääkö miehesi tästä sinun naishalustasi? Sen naisen, joka sinun kanssasi haluaisi olla huolimatta siitä, että olet naimisissa löytäminen ei sitten taida olla kovin helppoa, jos se helppoa on ylipäätään. Jonkun kivan bi-naisen voisit ehkä löytää, joka ehkä samassa tilanteessa, mutta kaikki lesbot eivät valitettavasti lähtisi tuollaiseen suhteeseen, jossa toisella mies odottaa kotona, koska siinä voi tulla tunne että riittääkö naisena, kun toisella on mieskin ja sit jos se lesbo osapuoli on sinkku, niin hänellä ei välttämättä tule olemaan mahdollisuuksia vakituiseen parisuhteeseen, jos hän niin haluaisi, jos sattuu kunnolla rakastumaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184240Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223269Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611888Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51257Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1501107Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95834- 63745
- 176730
- 30717