Onko kukaan menossa viettämään välivuottaan kyseiseen opinahjoon? Mille linjalle?
Itsellä odottaa psykan opinnot, jos nyt en pääse yliopistoon, mut sen näkee sit vasta kuukauden päästä kun tulokset tulee :D
Alkio-opisto 2016-2017?
Ylioppilas
4
348
Vastaukset
- InBetween
Selaile vähän tätä portaalia, niin huomaat, miten "välivuosi" -ilmauksella on Alkio-opistossa ihan oma merkityksensä...
- Kasviss
Mä alotan kasvatustieteiden puolella :)
- nennnah
Mäki alotan psykan linjalla!
- Ylioppilas
Onnea ja hauskaa vuotta teille! :) Itselle sattui niinkin hyvä tuuri, että pääsin psykalle ja en siis tule vuotta teidän kanssa viettämään.
Mutta viettäkää upea ja opintojen täyteinen vuosi Alkiolla. Niin hyvää palautetta olen kuullut, että varmasti teille tulee ihan huippu "välivuosi" :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362