seksiherätys

ihanaseksi

Olen löytänyt oma seksuaalisuuteni 57:n vuoden kunniakkaassa iässä. Nuoruus ja keski-iän alkupuoli meni seksiä vältellen,jopa tässä pitkässä avioliitossa.Oli täysin sopimatonta kunnollisen naisen haluta.Ajoittain luulin olevani frigidi niin ahdistuneesti seksiin suhtauduin,niin "kunnolla"minut oli kasvatettu.Yksi yö laivalla räjäytti ihanuuden elämääni.Silloin tällöin lainaan rakastajaa itselleni ja Wau mikä uusi elämä.Annan kaikkeni ja se ei kuulema ole vähän:)

36

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelemme

      Mihin tämän ketjun viestit hävinneet???

    • Niinpä, pitääkö aloittaa alusta? Lähden kohta järjestelemään työkaluja, jos vaikka joku tulee lainailemaan, teevesi kiehuu jo ja hiukset on kammattu.
      Jätin vielä kalsarit pois farkkujen alta...

    • seksiherätysaloittaja

      Outo juttu? Monta asiallista juttua ja mielipidettä kadonnut?

    • rennosti.m

      Lähetin palautelomakkeen ja kysyin, mistä johtuu. Saa nähdä muuttuuko asia. Kummallista.

      • Tuskinpa kommentoivat, perustelevat poistamista. Ihmetellä täytyy, miksi juuri tämä keskustelu piti poistaa? Oli aika siistiä keskustelua.


      • Outoa sinänsä. Ilmeisesti kaikki kirjoittajat olivat oikeita ihmisiä, oikealla asialla, paitsi se yksi joka onkin joka paikassa.
        Mikälie syynä poistamiseen?


    • Kiimassakin

      Sensuuri käynyt?

      • Otto.Normalverbraucher

        Eihän tässä ollut oikeastaan yhtään mitään sensuroitavaksi kelpavaa.


      • Kiimassakin

        Harmillista.
        En päässyt / ehtinyt enää katsomaan, olivatko ketjun ihanat herrasmiehet vastanneet heille osoittamiini kommentteihin, ennen kuin ketjusta poistettiin jostain syystä kaikki alkuperäiset kommentit.
        rennosti.m, Frog47, ---69 - teitä kunnioittaen ja himoiten, kiitän vaihdetuista viesteistä!


      • xxfgcvhh

        Kiitä löylykauha perseeseen


      • Kiimassakin

        Frog47, kiitos. ;)

        Eilen oli aika viileä päivä, mutta mitäpä sitä ei kiimassa tekisi...
        Eli päällä tyköistuva mekko, rintsikat ja kevyt neuletakki (joka jättää miehustan avoimeksi ja korostaa isoja rintojani), jalassa avokkaat soitin naapurini ovikelloa ennen palasin päivän päätteeksi kotiin... Ei tietenkään pikkareita, ja pillu kosteana ja ottovalmiina, jos naapuri niin päättää...
        Soitin ovikelloa, tyylikkäänä ja itsevarmana, joskin jännitin ja odotin, mitä kohtaan.
        Kukaan ei kuitenkaan tullut avaamaan.
        Tänään yritän uudestaan. Aion leipoa ja pyydän kahville.
        Testaan paria mekkoa ja pyllistyskulman tarjoamia näkökulmia...
        Olisipa upeaa, jos hän työntäisi ihan pitkän, ison sormensa takaapäin suoraan syvälle pilluuni...mitään sanomatta...
        Siinä olisimme. Hän sormi pillussani. Alkaisin keinuttamaan itseäni edes takaisin niin, että sormi liikkuisi märässä vaossani...sisään, ulos, sisään, ulos...


      • rennosti.m
        Kiimassakin kirjoitti:

        Harmillista.
        En päässyt / ehtinyt enää katsomaan, olivatko ketjun ihanat herrasmiehet vastanneet heille osoittamiini kommentteihin, ennen kuin ketjusta poistettiin jostain syystä kaikki alkuperäiset kommentit.
        rennosti.m, Frog47, ---69 - teitä kunnioittaen ja himoiten, kiitän vaihdetuista viesteistä!

        Poistetussa osiossa kerroin, miten hyväilen suloista vittuasi juuri sillä tavalla, kuin neuvot: hiukan ylempää, hiukan voimakkaammin. Kerroin, miten ihanaa on työntää paljas kyrpä paljaaseen vittuusi, ja tuntea kuinka sukupuolielimesi ovat suloisen kosteat ja liukkaat. Kerroin, miten ihanaa on laueta vittuusi samalla, kun sinä laukeat.

        Nätillä tytöllä on nätti vittu. Kerroin, miten en koskaan ole nähnyt mitään yhtä kaunista kuin sinun sievät elimesi. Edes kaunein kukka, jonka terälehdille kaste on luonut pisaroitaan, ei ole yhtä kaunis kuin häpyhuulesi, joille kiihotus on tuonut kosteuttaan.

        Kerroin myös, miten muutaman kerran saatuamme orgasmin, voin työntää kyrpäni vittuusi jo pariksi tunniksi. Liikumme vain sen verran, että koko ajan pysymme kiihotuksen huipulla. Vasta parin tunnin päästä on pakko laueta. Nautimme toisistamme kyrpä vitussa pitkään, pitkään.

        En pääse nyt pariin päivään tietokoneen ääreen.

        Olet ihana tyttö, pelkkää vittua koko tyttö, siis koko tyttö!


      • Kiimassakin
        rennosti.m kirjoitti:

        Poistetussa osiossa kerroin, miten hyväilen suloista vittuasi juuri sillä tavalla, kuin neuvot: hiukan ylempää, hiukan voimakkaammin. Kerroin, miten ihanaa on työntää paljas kyrpä paljaaseen vittuusi, ja tuntea kuinka sukupuolielimesi ovat suloisen kosteat ja liukkaat. Kerroin, miten ihanaa on laueta vittuusi samalla, kun sinä laukeat.

        Nätillä tytöllä on nätti vittu. Kerroin, miten en koskaan ole nähnyt mitään yhtä kaunista kuin sinun sievät elimesi. Edes kaunein kukka, jonka terälehdille kaste on luonut pisaroitaan, ei ole yhtä kaunis kuin häpyhuulesi, joille kiihotus on tuonut kosteuttaan.

        Kerroin myös, miten muutaman kerran saatuamme orgasmin, voin työntää kyrpäni vittuusi jo pariksi tunniksi. Liikumme vain sen verran, että koko ajan pysymme kiihotuksen huipulla. Vasta parin tunnin päästä on pakko laueta. Nautimme toisistamme kyrpä vitussa pitkään, pitkään.

        En pääse nyt pariin päivään tietokoneen ääreen.

        Olet ihana tyttö, pelkkää vittua koko tyttö, siis koko tyttö!

        Haluan olla sinun oma kukkasi. Punaiset terälehdet kauneimmillaan avautuneina. Täynnä mahlaa. Houkutella siitintäsi pölyttämään kaunein kukintoni, jota ei voi koskaan liiaksi siittää!

        Olemme kuin luodut toisillemme, sinun siemennysvartesi ja minun varttasi puristava ja kuumottava, sitä syvyyksiinsä imevä kiimapilluni.
        Tahtomattaan siittimesi ohjaa sinut kukintooni ja pakahtuu tarpeestaan siementää yhä uudelleen ja uudelleen. Ja minä vaadin valua noroina siementäsi - vain silloin tunnen olevani merkityksellinen.


      • Nyt töiden jälkeen kotona, terassilla, jälleen, t-paita ja kalsarit päällä, luin nuo edelliset mietteet...nyt ei sitten meinaa tuo kulli housussa pysyä.
        Katson portille, ei näy kiimaista naista kesämekossaan, etsimässä omaa seksuaalisuuttaan.
        Kyllä vielä jonain päivänä, on mulla kuitenkin aika iso työkaluvarasto.


      • Kiimassakin

        Frog47,
        jos asuisit lähellä, tulisin kipin kapin luoksesi lainaamaan kaluasi...
        Kai se kestää ankaraakin käyttöä...?

        Muuten, kävin äsken uudestaan naapurini oven takana. Kukaan ei tullut avaamaan.
        Kotona kirjoitin lapulle: Kahville, huomenna klo 12!

        Kävin pudottamassa lapun hänen asuntoonsa ja olin kuulevinani äänen, joten soitin ovikelloa.
        Hän tuli avaamaan ja pyysi minut heti sisälle... Hän oli jotenkin vaivaantuneen oloinen, kasvot vähän punersivat...
        Mahtoiko se johtaa täysin valkoisesta, rintojani ja vartaloni kaaria korostavasta kesämekostani...
        Olin asetellut kirkkasnpunaisten rintsikoitteni toisen olkaimen niin, että se näkyy toiselta olkapäältä...
        Pikkarit olin tietenkin riisunut ja jättänyt kotiin... Pillu oli tietenkin turpea ja kostea...

        Toivon, että hän runkkaa päivisin ja iltaisin minun kuvani silmissään...

        Hän näytti ihan siltä kuin jännittäisi huomista ja sitä, mitä mahtaakaan tapahtua...

        Nyt otan pienen suihkun... Ja hieron vapauttavan orgasmin...


      • En harmikseni asu kovinkaan lähellä sinua, en tunne sinun kiimaista tuoksuasi pihallani.
        Toivon oikeasti, että saat huomenna mieluisen vieraan, mieluisen kokemuksen, kokemuksen joka tuntuu vartalossasi kauan! Jos huomenna kirjoitat, että pillusi sai vihdoinkin odottamansa käsittelyn, olen minäkin puolestasi onnellinen!
        Mitä kaluuni tulee, niin sen toimimisella on takuu, takuu on voimassa niin kauan kuin sitä käsittelee oikeasti intohimoinen, kiimainen Nainen!
        Vantaa


      • Ainakiimassaa

        Frog 47 kuinka pitkälle mun tarvis tulla jos haluaisin työkalua lainaa. T.aina kiimassa nätti viiskymppinen


      • Ainakiimassaa

        Jaahas samalla kun kirjottelin viestiä sinä olit tohon jo paikkakunnan laittanut, arvasin, että pääkaupunkiseudun miehiä. No eipä sitten mitään.


      • No voi harmi, asun siis väärässä paikassa. Liikun kyllä jonkin verran muuallakin. Millä suunnalla kaluani olisi kiihkeästi kaivattu?
        Niin mielelläni sinulle kaluani lainaisin, käyttää saa, rikkoa ei.


      • Ainakiimassaa

        Enhän minä tietenkään sitä rikkoisi ihan hellästi käsittelisin. Ja tosiaan vain lainaksi tarvisin omisi en kokonaan. Lännessäpäin tarve kova aina on.


      • Ainakiimassaa kirjoitti:

        Enhän minä tietenkään sitä rikkoisi ihan hellästi käsittelisin. Ja tosiaan vain lainaksi tarvisin omisi en kokonaan. Lännessäpäin tarve kova aina on.

        Kyllä kesän aikana lännen suunnallakin liikun, ainakin Somerolla, Ja parissa muussa paikassa.
        Hellästi jos kalua käsittelee, se palkitsee käyttäjänsä monipuolisella toiminnalla ja pidemmällä käyttöajalla.


      • Ainakiimassaa

        Kiva toki kuulla että mahdollisuuksia on ja käyttäjä voi luvata , että vaikka kovaan käyttöön tulisi uskoisin, että katua ei ainakaan tarvitsisi jälkeenpäin. Ja lainalle saisi vastinetta


    • dfdfd4343

      Et ole ainut"ihanaseksi" joka on löytänyt seksin vanhemmalla iällä. Itse olen sinua 20 vuotta nuorempi ja olen pitänyt hauskaa ikäistesi naisten kanssa. Meno on villiä ja estotonta.

    • Pe69

      Joo, sääli minustakin, että ketju katosi. Ei kestänyt vanhempien naisten seksuaalista vapautuneisuutta, kirjoitusta, joka avasi omiakin silmiä.
      Lisäksi mielenkiinnolla seuraan, miten Frogin työkalun lainaus Kiimaisellekin etenee vai jääkö lainausreissu naapurinmieheen. Jakoavaimestako oli kysymys... Frog47 taisi olla lainailemassa ensin, joten herrasmiehenä en siihen puutu.

      • Kiitos kun tuon otit huomioon, mutta mielestäni on ihan hyvä että työkalun tarjoajia on useampi, mistä sitä tietää millaista työkalua kukin nainen tarvitsee, varsinkin kun se kiima saattaa iskeä milloin tahansa. Työkalupakillakin on merkitystä, voi hyvin olla että kun kesämekkotyttö aukaisee työkalupakin, niin sieltä ei löydykää juuri siihen kiimaan tarvittavaa kalua, tai sen kalun käyttäminen ei ole asiakasta tyydyttävää.
        Vaihtoehtoja on hyvä olla!


    • korjaustarve

      Hei Frog,miten sun työkalulainaus-konttori on auki näin kesällä? Kyselee naapurikylän kalun tilapäistarpeessa oleva vanhempi rouva.

      • Kiitos kun olet kiinnostunut minun työkalusta! Konttori on auki vaihtelevasti, osan kesää olen muualla, kun taas konttorissa on jossakin vaiheessa remonttia. Voidaan mahdollisesti käyttää myös sivukonttoria.
        Aiemmin kirjoitin sp osoitteen, sitäkautta on ehkä parempi sopia tarkemmin lainausehdoista.
        Katson suorastaan velvollisuudeksi, lainata kaluani jos kesäkiimassa olevalle naiselle.


    • Hiljaista on täällä tänään ollut.
      "Kiimassakin" miten kävi klo 12.00. Soiko ovikello? Etenikö asiat sinua miellyttävällä tavalla? Saiko kiimainen pillusi kaipaamaansa ohjelmaa? Saata minut onnelliseksi, ja kerro kuinka tunsit silälläsi kauan kaipaamasi kalun!
      Miksi en nyt voi nuolaista pilluasi, vaikka haluaisin?!

      • korjaustarve

        Voi "Frog"korjaustarve vaan lisääntyy,kun noita ihania kommenttejasi kirjoittelet.Tässä mietiskelen voisiko lainan maksaa luonnossa?


      • Tottakai voi! Vaikka kesäisellä kukkaniityllä, auringon paisteessa, lempeän kesätuulen vilvoitellessa alstonta vartaloasi. Minä tuon työkalun, sinä esität minulle korjaustarpeessa olevan paikan. Oletan että haluat suullisesti varmistaa työkaluni laadun, ennen kuin aloitan korjaustoimenpiteet.


    • Pe69

      Kiimassakin voisi mainita naapurin työkalun ja sen käytön laadusta. Oliko se sopivan napakka, käteensopiva ja monitoimi.
      Olet avarakatseinen Frog47. Meisseliäni minäkin voisin lainata, eiköhän sopivan kokoinen löydy ja ruuvaus luonnistuu, kunhan on semmoinen lämmin paikka ruuvailuun. Enkä pelkää kosteusvaurioita, ne löytyy kyllä sormilla tai kielellä, eikä tilanteen pahentuminen haittaa, vaikka meisselin voikin luiskahtaa helpommin...

    • korjaustarve

      Voi ihanat miehet suomen kesässä.....Frog ja Pete69!
      Poikkeuksellista,että yhdessä kisaatte hienoilla verbaalisilla taidoillanne! Frogille vastaan,että kuulostaa hienolta....minulla on pienen pieni masu,ei paha,siten olen jo saanut rusketusraitaakin olkapäähän.Se ei ole siellä päässä,missä korjaustarve on.Kyllä me tästä varmaan sopimukseen päästään.Haluatko keltaisen vai siniruudullisen filtin jolla tutkin työkalusi?

    • En oikein osaa päättää kumpi väri olisi parempi, huomio kuitenkin siirtyy enemmän siihen remontin tekemiseen, kuin filtin väriin. Rusketusraidat ovat mukavia, kunhan ne on oikeissa kohdissa. Mulla on myös muutama, auringosta johtuva raita, kesä kun nyt on. Pikku masu on hyvä, omaan myös pienen, niin pienen, että kun mut näet vaatteet päällä, ihmettelet, "mikä kupu".
      Kuinka nopeasti haluaisit remonttiin minun ryhtyvän? Olen jo työkalun kunnon tarkastanut, ainakin tällä hetkellä hyvin toimii. Haluan varoittaa, tapoihini kuuluu, kun remonttiin ryhdyn, en tee mitään hutaisten, vaan panostan laatuun ja laadun tekeminen kestää kauemmin....

    • korjaustarve

      Huomenna.Ainoa mahdollisuus minulla lähimpään kahteen viikkoon:)

    • hienoa oot onnellinen

    • hienoa nyt se vasta maistuukin "on elämän kokemusta"

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe