seksiherätys

ihanaseksi

Olen löytänyt oma seksuaalisuuteni 57:n vuoden kunniakkaassa iässä. Nuoruus ja keski-iän alkupuoli meni seksiä vältellen,jopa tässä pitkässä avioliitossa.Oli täysin sopimatonta kunnollisen naisen haluta.Ajoittain luulin olevani frigidi niin ahdistuneesti seksiin suhtauduin,niin "kunnolla"minut oli kasvatettu.Yksi yö laivalla räjäytti ihanuuden elämääni.Silloin tällöin lainaan rakastajaa itselleni ja Wau mikä uusi elämä.Annan kaikkeni ja se ei kuulema ole vähän:)

67

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtavaa! Upeata! Mikä siellä laivalla oli, se, mikä saattoi sinut uudestaan hyvän seksin syliin?
      Itselläni on myös elämäni kärkijoukkoon kuuluva, seksikokemus, tapahtunut laivalla. Muista kun hän, aktin jälkeen, purskahti itkuun, ja totesi " tätä mä olen kaivannut, tämä mun elämästä on puuttunut", kun kysyin milloin edellisen kerran olet orgasmin saanut?, "yli vuosi sitten, silloinkin omin käsin", yhteystiedot sain, mutta suuri etäisyys on estänyt myöhemmät tapaamiset.

    • Sait minut iloiseksi puolestasi!
      Varmasti tuollainen muutos elämässäsi, toi mukanaan paljon iloisuutta ja onnea.

    • ihanaseksi

      Se oli ihan selvinpäin tanssittu tango.Mies oli tavallinen suomalainen.Se oli menoa.Molemmat tiesimme heti,mitä me haluttiin.Ei tullut morkkis,niinkuin sanoit itku meinas tulla minultakin se nautinnon riemusta..Minä en päässyt "uudestaan" hyvän seksin syliin,vaan ensimmäistä kertaa elämässäni.

      • seksinautinto

        Onnittelut Sinulle; ikätoverille. Seksi on todella joskus tajunnan räjäyttävä kokemus. Minä tosin nautin ihan tavallisestakin seksistä silloin kun sitä ylipäätään on. Tilanne minulla on se, että kaipaisin ylipäätään seksiä ja miehen kosketusta paljon paljon useammin kuin mihin on yksin elävällä nykyisin mahdollisuuksia. Ihan mielenkinnosta kysyisin Sinulta, miten jatkossa aiot edetä asian suhteen. Aiotko etsiä itsellesi vakirakastajan?


      • nautinnonantaja

        Missähän päin sitä miehen kosketusta kaivataan...?


      • ihanaseksi

        Seksinautinto/ikätoveri:vastasin sinulle vahingossa väärään paikkaan.Katso ketjua eteenpäin.


    • Pe69

      Hienoa kuulla ikäisesi naisen nautinnosta. Siitäkään ei puhuttu kaksikymmentä vuotta sitten.
      Antoisia ja miellyttäviä hetkiä sinulle!

      • rennosti.m

        Pe69, minulla on ikää jo yli 70:n, mutta kyllä naisten nautinnosta puhuttiin jo 60-luvulla, ja paljon, kun suurin seksuaalivallankumous alkoi. Edellinen polvi olikin ollut seksiasioissa erittäin pidättyväinen, aivan tabukannalla. Nyt on menossa uusi vallankumous. Sen aiheuttajana lienee netti. Oikein hyvä suunta jo 50 vuotta!


      • Kiimassakin
        rennosti.m kirjoitti:

        Pe69, minulla on ikää jo yli 70:n, mutta kyllä naisten nautinnosta puhuttiin jo 60-luvulla, ja paljon, kun suurin seksuaalivallankumous alkoi. Edellinen polvi olikin ollut seksiasioissa erittäin pidättyväinen, aivan tabukannalla. Nyt on menossa uusi vallankumous. Sen aiheuttajana lienee netti. Oikein hyvä suunta jo 50 vuotta!

        rennosti.m - missä asut?
        Olisinko voinut joskus tavata sinut, ja olisimmeko voineet tuottaa toisillemme seksuaalista mielihyvää?
        Ikäsi kiihottaa minua suuresti.
        Itse olen 43-vuotias nainen - tiukka, kostea ja kiimainen.


      • rennosti.m
        Kiimassakin kirjoitti:

        rennosti.m - missä asut?
        Olisinko voinut joskus tavata sinut, ja olisimmeko voineet tuottaa toisillemme seksuaalista mielihyvää?
        Ikäsi kiihottaa minua suuresti.
        Itse olen 43-vuotias nainen - tiukka, kostea ja kiimainen.

        Minun aikani on jo sillä tavalla ohi, että sairaus, aivoverenvuodon jälkitila ja ikä painavat. Sinulla taas on vielä paljon mahdollisuuksia, sillä olet nuori, tiukka, kostea ja kiimainen.

        Kerro aivan suoraan miehille, että jos haluavat nauttia ihanasta vitustasi ja tuottaa samalla natintoa sinulle, sinä et ole esteenä. Kutsu mies luoksesi, pue kaunis lyhyt pusero ja ota hänet vastaan aivan pokkana ja luonnollisesti alaosattomassa. Sheivaa vielä vittusi posliiniksi, että se on edullisimmillaan ja kiimaisuus sekä kosteus näkyvät päällepäinkin.

        Tarjoile teetä, mutta kysy, nautiskelemmeko ensin vai vasta teen jälkeen. Onnea sinulle! :)


      • Kiimassakin
        rennosti.m kirjoitti:

        Minun aikani on jo sillä tavalla ohi, että sairaus, aivoverenvuodon jälkitila ja ikä painavat. Sinulla taas on vielä paljon mahdollisuuksia, sillä olet nuori, tiukka, kostea ja kiimainen.

        Kerro aivan suoraan miehille, että jos haluavat nauttia ihanasta vitustasi ja tuottaa samalla natintoa sinulle, sinä et ole esteenä. Kutsu mies luoksesi, pue kaunis lyhyt pusero ja ota hänet vastaan aivan pokkana ja luonnollisesti alaosattomassa. Sheivaa vielä vittusi posliiniksi, että se on edullisimmillaan ja kiimaisuus sekä kosteus näkyvät päällepäinkin.

        Tarjoile teetä, mutta kysy, nautiskelemmeko ensin vai vasta teen jälkeen. Onnea sinulle! :)

        Kiitos vastauksestasi!
        Toivon sinulle kaikkea hyvää!
        Minulla on puoliso, mutta himoitsen silti muita miehiä ja haluaisin tarjota heille vartaloani. Onko se sinusta väärin?
        Olen erittäin seksuaalinen ja olenkin harrastanut seksiä liittoni ulkopuolella ja saan siitä suurta tyydytystä ja nautintoa.
        Se, mitä sanoit miehen kutsumisesta luokseni ja 'tarjoiluasusta', siihen en ehkä vielä pysty, mutta viime viikolla naapurini kutsui minut teelle, kun kävin lainaamassa häneltä työkalua. Minulla oli päälläni ainoastaan mekko ja rintsikat - olin ihan kostea ja kiimainen koko käynnin ajan. Sovimme, että hän puolestaan tulee tällä viikolla luokseni teelle. Tässä mietinkin soveltuvaa vaatetusta ja mahdollisia skenaarioita tapaamisessa.
        Sinulla uusia ajatuksia?


      • Voi voi, tuollainen työkalujen lainaaminen on nykyään aivan liian harvinaista, minullakin on autotallissa ja puutarhavajassa, kaikenlaisia kaluja, mutta harvassa on lainaajat ollut, varsinkin hehkeämpää sukupuolta olevat, puhumattakaan niistä kosteista pikkareista.


      • Kiimassakin
        Frog47 kirjoitti:

        Voi voi, tuollainen työkalujen lainaaminen on nykyään aivan liian harvinaista, minullakin on autotallissa ja puutarhavajassa, kaikenlaisia kaluja, mutta harvassa on lainaajat ollut, varsinkin hehkeämpää sukupuolta olevat, puhumattakaan niistä kosteista pikkareista.

        Frog47,
        en edes maininnut kosteita pikkareita...sillä minulla ei ollut koko pikkareita jalassa, kun vierailin naapurini luona! Mainitsin kyllä, että pimpsani oli ihan kostea... Olisin halunnut levittää jalkani hänelle hänen luonaan ja antaa hänen katsella rauhassa... Olisi hän saanut koskettaakin ja näyttää myös kalunsa minulle! Ja minä olisin kehunut sitä komeaksi ja ihanaksi!!
        Käyn hänen luonaan vielä ilmoittamassa tarkemman ajankohdan tapaamisellemme luonani... Harmi, että tuli näin viileä ilma... Täytyy miettiä, mitkä vähät vaatteet puen...


      • rennosti.m
        Kiimassakin kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi!
        Toivon sinulle kaikkea hyvää!
        Minulla on puoliso, mutta himoitsen silti muita miehiä ja haluaisin tarjota heille vartaloani. Onko se sinusta väärin?
        Olen erittäin seksuaalinen ja olenkin harrastanut seksiä liittoni ulkopuolella ja saan siitä suurta tyydytystä ja nautintoa.
        Se, mitä sanoit miehen kutsumisesta luokseni ja 'tarjoiluasusta', siihen en ehkä vielä pysty, mutta viime viikolla naapurini kutsui minut teelle, kun kävin lainaamassa häneltä työkalua. Minulla oli päälläni ainoastaan mekko ja rintsikat - olin ihan kostea ja kiimainen koko käynnin ajan. Sovimme, että hän puolestaan tulee tällä viikolla luokseni teelle. Tässä mietinkin soveltuvaa vaatetusta ja mahdollisia skenaarioita tapaamisessa.
        Sinulla uusia ajatuksia?

        Kiitos kiittämästä. Toki vittua kuuluu antaa niin monelle ja niin usein kuin tekee mieli. Ihan oikein teet.

        Kun kerran jo käydessäsi naapurin luona, mainitsit, että vittusi on kostea, lienet toki jo niin tuttu, että mainitsemani alaosaton on aivan sopiva. Jos hän ei halua olla yhdynnässä, niin ei, mutta ethän siinä mitään menetä. Vittua näyttävä, varsinkin levittävä nainen on miehen silmissa aina mieluista katseltavaa.

        Jos kuitenkin asu hirveästi ujostuttaa, lyhennä kiireesti jokin mekkosi niin lyhyeksi, että sulovittusi näkyy vain kumartuessa. Kerro ainakin, että olet ilman pöksyjä, mutta kertoessasi voit myös näyttää, että olet. Tsemppiä! :)


      • Kiimassakin kirjoitti:

        Frog47,
        en edes maininnut kosteita pikkareita...sillä minulla ei ollut koko pikkareita jalassa, kun vierailin naapurini luona! Mainitsin kyllä, että pimpsani oli ihan kostea... Olisin halunnut levittää jalkani hänelle hänen luonaan ja antaa hänen katsella rauhassa... Olisi hän saanut koskettaakin ja näyttää myös kalunsa minulle! Ja minä olisin kehunut sitä komeaksi ja ihanaksi!!
        Käyn hänen luonaan vielä ilmoittamassa tarkemman ajankohdan tapaamisellemme luonani... Harmi, että tuli näin viileä ilma... Täytyy miettiä, mitkä vähät vaatteet puen...

        Aivan, ei pikkareita, vaan kesämekko, se vaate mistä tietää kesän jo saapuneen!
        Tuon kuvailemasi jos olisit minulle tehnyt, en olisi ujostellut vaan näyttänyt sinulle sen mitä kaipaat.
        Kesät ajelen töihin moottoripyörällä ja kun kotiin saavun, riisun prätkäkamat päältä, ja näin helteellä siirryn terassille t-paita ja kalsarit jalassa vilvottelemaan, terassin kaide on sopivalla korkeudella ettei kukaan näe, vaikka vähän mulkkuakin tuulettelee...ja odottelee sitä mahdollista kalun lainaajaa.


      • Pe69

        Onhan se pikkasen rajoilla, mutta minkäs teet, jos polttelee ja seksi kotona ei ole riittävää.
        Minun kanssa teetä ei kannattaisi kaataa kuppiin, pääsisi jäähtymään...
        Jos tuntuu, että haluat mukavia hetkiä, täällä olisi vastaava urheilullinen mies kiinnostunut...


      • Kiimassakin
        rennosti.m kirjoitti:

        Kiitos kiittämästä. Toki vittua kuuluu antaa niin monelle ja niin usein kuin tekee mieli. Ihan oikein teet.

        Kun kerran jo käydessäsi naapurin luona, mainitsit, että vittusi on kostea, lienet toki jo niin tuttu, että mainitsemani alaosaton on aivan sopiva. Jos hän ei halua olla yhdynnässä, niin ei, mutta ethän siinä mitään menetä. Vittua näyttävä, varsinkin levittävä nainen on miehen silmissa aina mieluista katseltavaa.

        Jos kuitenkin asu hirveästi ujostuttaa, lyhennä kiireesti jokin mekkosi niin lyhyeksi, että sulovittusi näkyy vain kumartuessa. Kerro ainakin, että olet ilman pöksyjä, mutta kertoessasi voit myös näyttää, että olet. Tsemppiä! :)

        rennosti.m,
        kunpa voisit olla työntämässä sormesi kiimapilluuni juuri silloin, kun luen sanojasi, kokeneen miehen ohjeita naiselle, jota kuumottaa ajatus jakaa pilluaan muillekin kuin omalle puolisolleen!!!
        "...vittua kuuluu antaa niin monelle ja niin usein kuin tekee mieli."
        Kun luen tuon lauseen, pilluni supistelee tahattomasti ja kostuu entisestään!!! Se olisi nyt valmis hyväilyihin... Se haluaisi antaa sinulle nautintoa! Voisitko tunnustella pilluani sormin ja minä voisin imeä sinun kokenutta kulliasi!

        En maininnut naapurilleni, että pilluni on ihan kostea ja paisunut, mutta uskon, että hän tietää, mitä mielessäni liikkuu... Edellisenä päivänä olin jo alustavasti käynyt kysymässä jotain tiettyä työkalua, jota hän lupasikin etsiä seuraavaksi päiväksi, eli tuoksi päiväksi, jolloin ilmestyin hänen ovensa taakse, taas lyhyessä mekossa ja rintsikoissa, ja jona hän pyysi minut heti taas sisään ja kysyi, joisinko kahvia.

        Todennäköisesti se on mekko, joka minulla on päälläni, kun hän tulee luokseni teelle, ja jo eteisessä hänet sisään päästettyäni aion kumartua muka poimimaan jotain lattialta, jotta hän näkee heti alkumetreillä paljaan pyllyni ja kuuman pilluni, eikä hänelle jää muuta mahdollisuutta kuin joko tuoda kätensä vakoani kohti ja koskettaa tai tehdä ilmeinen siirto myöhemmin luonani...


      • Kiimassakin
        Frog47 kirjoitti:

        Aivan, ei pikkareita, vaan kesämekko, se vaate mistä tietää kesän jo saapuneen!
        Tuon kuvailemasi jos olisit minulle tehnyt, en olisi ujostellut vaan näyttänyt sinulle sen mitä kaipaat.
        Kesät ajelen töihin moottoripyörällä ja kun kotiin saavun, riisun prätkäkamat päältä, ja näin helteellä siirryn terassille t-paita ja kalsarit jalassa vilvottelemaan, terassin kaide on sopivalla korkeudella ettei kukaan näe, vaikka vähän mulkkuakin tuulettelee...ja odottelee sitä mahdollista kalun lainaajaa.

        Frog47, kiitos sinulle kommenteistasi!
        On aina kiihottavaa ja kiinnostavaa lukea miehisiä näkökulmia tällaisessa tilanteessa.
        Arastelen kuitenkin yhä liian suoraa lähestymistä, kuten jalkojeni levittämistä ilman, että siitä jo puhuttaisiin naapurini kanssa.
        Hän kyllä näki minut pelkässä pyyhkeessä samana päivänä, jolloin kävin työkalua ensimmäisen kerran kysymässä, tullessaan minun oveni taakse: hän soitti ovikelloa ja olin juuri menossa suihkuun. Katsoin ovisilmästä ja näin, että se oli naapuri, joten päätin näyttää hänelle vähän enemmän paljasta pintaa.


      • Kiimassakin
        Pe69 kirjoitti:

        Onhan se pikkasen rajoilla, mutta minkäs teet, jos polttelee ja seksi kotona ei ole riittävää.
        Minun kanssa teetä ei kannattaisi kaataa kuppiin, pääsisi jäähtymään...
        Jos tuntuu, että haluat mukavia hetkiä, täällä olisi vastaava urheilullinen mies kiinnostunut...

        Pe66,
        kiitos tarjouksestasi viettää mukavia hetkiä kanssasi! Missä tarjoilet näitä mukavia hetkiä? Olen kiinnostunut.
        Kotona kyllä seksiä saisin niin paljon kuin haluaisin, jos haluaisin... Siinähän se on... En halua. Toki hoidan velvollisuuteni ja harrastan seksiä puolisoni kanssa. Eilen viimeksi imin hänen kaluaan, minkä jälkeen naimme.
        Haluni ja kiimani suuntautuvat vieraisiin miehiin.


      • rennosti.m
        Kiimassakin kirjoitti:

        rennosti.m,
        kunpa voisit olla työntämässä sormesi kiimapilluuni juuri silloin, kun luen sanojasi, kokeneen miehen ohjeita naiselle, jota kuumottaa ajatus jakaa pilluaan muillekin kuin omalle puolisolleen!!!
        "...vittua kuuluu antaa niin monelle ja niin usein kuin tekee mieli."
        Kun luen tuon lauseen, pilluni supistelee tahattomasti ja kostuu entisestään!!! Se olisi nyt valmis hyväilyihin... Se haluaisi antaa sinulle nautintoa! Voisitko tunnustella pilluani sormin ja minä voisin imeä sinun kokenutta kulliasi!

        En maininnut naapurilleni, että pilluni on ihan kostea ja paisunut, mutta uskon, että hän tietää, mitä mielessäni liikkuu... Edellisenä päivänä olin jo alustavasti käynyt kysymässä jotain tiettyä työkalua, jota hän lupasikin etsiä seuraavaksi päiväksi, eli tuoksi päiväksi, jolloin ilmestyin hänen ovensa taakse, taas lyhyessä mekossa ja rintsikoissa, ja jona hän pyysi minut heti taas sisään ja kysyi, joisinko kahvia.

        Todennäköisesti se on mekko, joka minulla on päälläni, kun hän tulee luokseni teelle, ja jo eteisessä hänet sisään päästettyäni aion kumartua muka poimimaan jotain lattialta, jotta hän näkee heti alkumetreillä paljaan pyllyni ja kuuman pilluni, eikä hänelle jää muuta mahdollisuutta kuin joko tuoda kätensä vakoani kohti ja koskettaa tai tehdä ilmeinen siirto myöhemmin luonani...

        Kiitos! Minäkin mielelläni ajattelen, miten sinun vittusi on aivan turvoksissa kiihotuksesta.

        Klitoriksesi on tiukkana kuin viulunkieli ja emättimesi vuotaa loputonta kosteutta. Hyväilen klitoristasi juuri sillä tavalla, kuin sinusta tuntuu parhaimmalta. Annat minulle neuvoja, hiukan ylempää, hiukan voimakkaammin. Työnnän sormeni kosteaan emättimeesi ja liikuttelen sitä edestakaisin. Nautit.

        Työnnän paljaan kyrpäni paljaaseen vittuusi. Käsittämättömän ihanaa. Tunnen kyrvässäni, miten se luistaa sisälle läpimärkään ja liukkaaseen vittuusi. Pillusi hyväilee kyrpääni. Sukupuolielimesi alkavat supistella ja lopulta rajähtävät orgasmiin, samalla kun spermani laukeaa täyttäen ihanan onkalosi.

        Käymme välipesulla, huuhdon sinun hekumallisen vittusi, sinä minun kyrpäni. Juomme teetä, ja teenjuonnin lomassa näytät avointa vittuasi levittämällä sitä käsin. Olen aivan huumaantuneena, kun näen, miten kauniit ja suloiset sukupuolielimesi ovat. Mainitsen useita kertoja, etten ole koskaan nähnyt mitään niin kaunista kuin sinun elimesi. Edes kaunein kukka, jota kastepisarat kaunistavat, ei vedä vertoja häpyhuulillesi, joita herttaiset kiimapisarat kostuttavat.

        Teen jälkeen imet kyrpäni tyhjäksi ja minä suutelen vittusi levolliseen orgasmiin. Nyt meillä on aikaa nautiskella, eikä luontokaan pakota kiirehtimään. Orgasmin jälkeen hyväilen hiljaa klitoristasi ja häpyhuuliasi, samalla kun sinä hyväilet kyrpääni. Kun kiihotumme uudestaan, työnnän kyrpäni tiukkaan vittuusi, mutta nyt emme laukea pitkään aikaan. Kun kiihotus pyrkii laskemaan, liikumme vain sen verran, että pysymme koko ajan kiihotuksen huipulla, mutta emme laukea. Pidän siinä kypääni sulovitussasi pari tuntia, kunnes emme enää jaksa, ja laukeamme yhtaikaa aivan käsittämättömällä tavalla, ja tunnemme, kuinka hyvä olo täyttää koko kehomme.

        Voi, että olet ihana, olet niin ihana, että olet kokonaan pelkkää vittua, siis PELKKÄÄ VITTUA, koko tyttö. Olet suloisen suloinen. :)


    • ihanaseksi

      Seksinautinto/ikätoverille vastaan,että tämä "uusi elämäni"on kestänyt jo pari vuotta.Avioliitto jatkuu myös samanlaisena,yhtä niukkana seksin suhteen,muuten luultavasti säteilen iloa ympäristööni toisin kuin entinen,hieman katkera minäni.Olen löytänyt ilmeisen hyvällä tuurilla jo kaksikin mukavaa miestä,tuon laivanautinnon jälkeen..Toinen vierailee harvakseltaan Helsingissä,on mukava,lämmin ja hyvin kiitollinen hyvästä seksistä.Toisen kanssa tapaamme n.kerran kuussa hotellissa,molemmat maksaa kulunsa.En ole koskaan yötä pois kotoa.Molemmat ihmiset löytyivät netin kautta.Kumpikin ovat ihan tavallisia miehiä ja ovat mitä ilmeisimmin omissa liitoissaan samassa tilanteessa kuin minä.Sinkkua en uskaltaisi ajatella,riskit liian suuret ehkä.
      Sisko-kultani! Uskaltaisin sanoa sinulle,että mene ja uskalla elää.Tyhmyyksiä ei kannata tehdä ja tarkkana pitää valinnassa olla,mutta ei liian tarkkana :) hiomattomia timantteja on liikkeellä!! Ihmisen perusnautintoa ei kannata ohittaa moralisoimalla ja itseään syyllistämällä.Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

      • rennosti.m

        "ihanaseksi", en oikein pysty kuvaamaan, miten iloinen olen puolestasi. Me 60-lukulaiset nuoret aloitimme seksuaalisen vallankumouksen, jollainen meidän vanhemmillemme ei ollut enää mahdollinen. Ajoimme vapautta ja seksin tuomaa nautintoa. Monista ikäpolvemme harhaopeista ei ole juuri mitään jäljellä, mutta seksuaalisuuden vapautuminen on jatkunut meistä nyt vanhoista huolimatta. Nyt on menossa uusi vaihe.

        Seksi on niin ihanaa, ettei mikään ole siihen verrattavissa. Onnea sinulle ja kumppaneillesi, monin kerroin onnea! :)


      • ihanaseksi

        Kiitos.Olen iloinen tämän ihmisille yhteisen asian herättämän posiitiivisen reaktion puolesta.
        Luulin jutun olevan ehkä liian intiimi jaettavaksi.Mutta omalla kohdallani tapahtunut aito,iloinen ihme oli niin vaikuttava,että sen halusin jakaa ja ehkä välittää uskallusta kanssasisarilleni.Kaikki eivät toki toimi näin.Monella meistä halut ovat jo hiipuneet.Mutta jos niin ei ole käynyt,ei ole mitään syytä pantata tätä nautintoa tässä iässä.Siihen ei tarvitse liittää kännejä eikä muutakaan epämääräistä toimintaa.Pelisäännöt ja luottamus kehiin ja antaa palaa!


      • Seksinautinto

        "Ihanaseksi" , kiitos kannustavista sanoistasi. Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi, että ihmisen perusnautintoa(erotiikka ja seksi) ei kannata ohittaa kaikenlaisella tarpettomalla moralisoimisella. Tästä ei kohdallani kuitenkaan ole ollut kyse. Suoraan ja rehellisesti sanottuna, näin täytyy sanoa; olen kovasti vailla seksiä ja läheisyyttä. Jo pelkästään mielenterveydellisistä syistä olen mietinyt moneen kertaan rakastajan hankkimista. Ongelma vain on se, että mistä ihmeestä reilusti yli 50 vuotias, varsin kokematon (miesten suhteen) voisi löytää luotettavan ja tietysi kohtuullisen viriilin vakirakastajan näinkin pienellä paikkakunnalla. Tapaamisetkin pitäisi olla kyllä pikemminkin viikoittaisia kuin silloin tällöin esim. joka toinen kuukausi (kuten minulla aikaisemmassa afäärissä) tapahtuvia. Sinä olet hoitanut tämä kyllä kätevästi kahdella rakastajalla. Sinulla on myöskin se etu puolellasi, että asut Stadissa.

        PS. Nämä on hieman arkoja asioita, mutta kiva näistä on lukea ja vaihtaa ajatuksia. Kiitos Sinulle avauksesta!


      • Kuka on tämä löylykauha-jannu? Joka keskustelussa sama vaatimus! Asiallista keskustelua ei hän pysty käymään; vain kaksi sanaa löylykauha ja perse ovat Hänelle tuttuja. Peruskoulun äidinkielen opettaja iloitsee ja kiittää.


      • Pe69

        rennosti.m hyvä kommentti. Olen tainnut lukea liikaa lehdistä joskus aiheesta naisen kuivuus ja vaihdevuodet. Täällä on teillä naisilla aivan eri jutut ja hyvä niin! Täällä on ollut ikähaarukkakeskusteluja ja itsellä se avartuu.
        Seksinautinto, voitaisiin yhdessä miettiä tuota pienen paikkakunnan ongelmaa, jos vaan uskalletaan ja vaikka olisimme naapurikunnista.


      • Seksinautinto kirjoitti:

        "Ihanaseksi" , kiitos kannustavista sanoistasi. Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi, että ihmisen perusnautintoa(erotiikka ja seksi) ei kannata ohittaa kaikenlaisella tarpettomalla moralisoimisella. Tästä ei kohdallani kuitenkaan ole ollut kyse. Suoraan ja rehellisesti sanottuna, näin täytyy sanoa; olen kovasti vailla seksiä ja läheisyyttä. Jo pelkästään mielenterveydellisistä syistä olen mietinyt moneen kertaan rakastajan hankkimista. Ongelma vain on se, että mistä ihmeestä reilusti yli 50 vuotias, varsin kokematon (miesten suhteen) voisi löytää luotettavan ja tietysi kohtuullisen viriilin vakirakastajan näinkin pienellä paikkakunnalla. Tapaamisetkin pitäisi olla kyllä pikemminkin viikoittaisia kuin silloin tällöin esim. joka toinen kuukausi (kuten minulla aikaisemmassa afäärissä) tapahtuvia. Sinä olet hoitanut tämä kyllä kätevästi kahdella rakastajalla. Sinulla on myöskin se etu puolellasi, että asut Stadissa.

        PS. Nämä on hieman arkoja asioita, mutta kiva näistä on lukea ja vaihtaa ajatuksia. Kiitos Sinulle avauksesta!

        Kuinka paljon löytyykään Suomesta naisia, jotka kaipaavat uutta herätystä seksuaalisuuteen? Jotenkin harmittavaa tuo tekopyhyys ja rohkeus avautua/antautua, kuinka monella naisella elämä piristyisi, jos vaan heittäytyisi hetkeksi riettaaseen elämään. Tietysti ongelmana voi olla, mistä sen fiksun ja viriilin miehen löytää. Taannoin eräällä risteilyllä, minua selvästi vanhempi nainen tuli avoimesti kysymään, " oletko yksin? Mä olen täällä tyttäreni kanssa. Lähtisitko naimaan", ja mä kieltäydyin! Jälkeenpäin olen kuitenkin miettinyt, kuinka upeaa meilläkin olisi silloin ollut, vaikkakin mua vanhempi, mutta intohimo ja halu, onkin mun mielestä ikää tärkeämpää! Tietysti jos hän tarkoittikin tytärtään, tai molempia, no ei kai. Tämä siis tapahtui viitisen vuotta sitten, ennenkuin edes harkitsin irtosuhteita.
        Missäpäin Suomea "seksinautinto", sinun pieni paikkakunta on? Itse vaikutan uudellamaalla, liikun myös jonkin verran muuallakin.


    • ihanaseksi

      Seksinautinto,minäkin ehdottaisin,että kertoisit esim.lähimmän isomman kaupungin,tai puhelimen suuntanumeron tai jonkun muun järkevän koordinaatin.Sitten mahdollinen vastakappale täältä toimisi miten parhaaksi näkee,antaa yht.tiedon jne.Löylykauhasta ei tarvitse välittää.
      Ei elämää kannata epäonnistumisen pelossa jättää elämättä.Jos pari yritystä menee pieleen, niin "kolmas ystävä on".

    • rennosti.m

      No, nyt se palautettiin. Sain sähkäpostiini S24:n viestin, että oli tapahtunut inhimillinen erehdys. :)

    • korjaustarve

      Hupsista ja kiitos "rennosti" ! Nyt näitä ketjuja on kaksi.Sanokaa viisaammat mitäs nyt tehdään?Molemmissa ketjuissa orastavia kivoja juttuja:)

      • rennosti.m

        Yritetään silleen, että luetaan kaikki viestit toisesta ketjusta ja jatketaan juttelua vain tässä alkuperäisessä.
        Nimim. kiimassakin, kerro sitten ihmeessä, miten naapurin miehen kanssa kävi. Jos ei halunnut/pystynyt nussimaan, et kuitenkaan menettänyt mitään.

        Naiset käyttävät meikkaamiseen ja laittamiseen hirveästi aikaa, eivätkä monet edes osaa, vaan tulevat rumistaneeksi itseänsä. Varmin tapa herättää miehen kiinnostus on aivat reilusti näyttää vittuansa. Jos sekään ei onnistu, täytyy sitten ottaa kiikariin uusi mies, jolle näyttää.

        Ja usko tai älä, vittua pitää näyttää ihan reilusti, sormin levittäen, eikä jonkin varjolla, jotta mies voi olla VARMA, että nainen näyttää tahallaan. Vähän se rohkeutta voi vaatia, mutta palkinto on paljon varmempi. Epävarma mies voi olla siitäkin epävarma, näyttääkö nainen tahallaan vai ei, ja jättää varmuuden vuoksi jatkamatta asiaa. :)


    • Olen samaa mieltä, jatketaan täällä. Nyt kun taas on nuo muutamat ensimmäiset viestit taas tallessa. Uudet tulokkaat saa selkeämmän kuvan keskustelusta.
      Samaa mieltä olen myös meikkaa misen suhteen, jos nyt nainen haluaa meikata, niin mun mieleen on, mitä vähemmän sen parempi, miksi peittää omaa ulkonäköä, on se sitten kuinka persoonallinen tahansa. Minuun vetoaa ememmän, iloisuus, uteliaisuus, puheliaisuus ja rohkeus.
      Jos katson naista jonka kasvoista ei voi erottaa ihon omaa väriä, multa nousee niskakarvat pystyyn. On kerran käynyt niinkin, että kun olin seurueella lähdössä juhliin, hain kyytiin kaverin vaimoineen, soitin ovikelloa ja kun rouva avasi oven....minulta pääsi huuto!..."mitä sulle on käyny", kunnes tajusin, rouva oli vain laittanut itsensä "juhlakuntoon", no jos tykkää, niin suotakoon.
      Pillun näyttäminen taas, mulle ei tarvii edes näyttää, siis katson kyllä mielelläni ja ymmärrän mitä sille pitää tehdä, riittää kun selvästi kysyy, ottaa kädestä kiinni ja vie, vie sen käden kohti kostuneita pikkareita....

      • Kiimassaaina

        Kyllä aikuinen nainen joka pitää ulkonäöstään huolta, meikkaa kevyesti, hiukset nätisti laitettu saa silloin myös huomioo paljon itseä nuoremmiltakin miehiltä. Nelikymppisiä huonosti itseään hoitavia naisia on aivan liian paljon.
        Itse kuulun ylpeydellä huoliteltuihin tyyppeihin. Mutta kukin tavallaan ja on hyvä että myös ns.vähemmän huolitelluille naisille on edes joku ottaja


      • Pe69

        Joskus tuntuu, että nainen meikkaa itseään varten. Silloin nainen voi tuntua kylmältä. Ehkä tahtomattaan. Kun nainen meikkaa meitä miehiä varten... onhan se hienoa! Sinä kuulut jälkimmäisiin ja pisteet sinulle. Ja kun pääsee näkemään vähän piilommassa olevaa huoliteltua...


      • Kiimassaaina kirjoitti:

        Kyllä aikuinen nainen joka pitää ulkonäöstään huolta, meikkaa kevyesti, hiukset nätisti laitettu saa silloin myös huomioo paljon itseä nuoremmiltakin miehiltä. Nelikymppisiä huonosti itseään hoitavia naisia on aivan liian paljon.
        Itse kuulun ylpeydellä huoliteltuihin tyyppeihin. Mutta kukin tavallaan ja on hyvä että myös ns.vähemmän huolitelluille naisille on edes joku ottaja

        Aikuinen nainen myös pukeutuu sensuellisti.


    • korjaustarve

      Terve "frog",ollaanko nyt kahden ketjun väkeä:)
      Vastaus toisen ketjun kyssäriisi on:huomenna.

      • Moi!...jatketaan vaan täällä, alkuperäisessä.
        Huomenna ilmeisesti sataa, viltti kastuu, me myös. Oletko valmis mulla on vapaa päivä...
        Työkalu on valmiina...


      • korjaustarve

        Frog,olen valmis.Minullakin vapaa....enkä meikkaa,se valuis kuitenkin.....sateessa


      • korjaustarve

        Kiitos! Hienosti varmaan hoidat sen:) Myrskyvaroitus on jo ohi,me selvitään hyvin!


      • korjaustarve

        Frog,paikallani istun vielä 12.30 ??Sähköpostini ilmeisesti teki tenän,jos olet jotain viestittänyt:)


    • Pe69

      Kertokaahan sitten, kumman filtin valitsitte sieltä toisesta ketjusta remontin suojaksi.

      Itsekin haluan työkaluni puhtaana, enkä ole niin kiinnostunut lainaamaan niitä pitkin maakuntia, mutta mielelläni niitä lainaisin naiselle, jolla olisi ehkä säännöllisempää lainaustarvetta pääkaupunkiseudulle tai siitä oikealle. Eihän ne käytössä kulu, kun hyvänä toinen osaa pitää. Ja sen verran laatuvälineet, etteivät ruostu kosteimmissakaan paikoissa, vaikka pidempäänkin huljuttaisi ja .

    • okookke

      jotkut enemmin ja toiset myöhemmin, hyvä niin !! itte 52 v. ja nyt noi hormoonit hyrrää, niin helekusti,, parisuhteessa kylläkin olen, mutta hyvä että löysit seksualissutesi.

    • villituuli

      Hyvä olen iloinen puolestasi.Minä leikin kilttiä rouvaa vuosikaudet ilman seksiä,sitten kohtasin miehen joka sai minut ymmärtämään että olen nainen.Voi siisus siitä alkoi uusi elämänvaihe joka jatkuu edelleen,ymmärsin lähteä liitosta joka ei ollut antanut minulle vuosikausiin yhtään mitään, olin vain piika talossa.Nyt nautin vapaudestani olen itsenäinen omillani toimeentuleva onnellinen hyvästä seksistä nauttiva viiskymppinen nainen.Miesseuraa löytyy aina kun sitä tarvitsen,näin on hyvä.

      • Pe69

        Hienoa, että muitakin avautumisia löytyy. Alkaa todella tuntumaan, että viisikymppiset ovat vapautuneita. Tuttu tunne, kyllä se vaatii kahden ihmisen välistä sopivaa poltetta, jotta siitä kunnos keitos syntyy. Livenä teitä ei ole vastaan juuri keimaillen kävellyt, baareissa ei tule niin pyörittyä. Jos olet näiltä kulmiltä, ehkä voisi kokeilla, löytyisikö sopasta tarpeeksi makua?


    • eikulmikas

      Pete,mitä ovat "nämä kulmat"? Ja millaista soppaa haluaisit keitellä?
      terv.täällä kans herätty :D

    • Pe69

      Pääkaupungista itään, pääkaupunkiseutukin käy.
      Vaikka jompikumpi kutsuisi toisen sopalle, molemmat toisivat siihen omia mausteita ajatellen myös sitä, mistä toinen pitää. Vaikka soppa olisi lempeä, olisi siinä myös tulisuutta ja se tarjoillaan kuumana, niin että se saa veret liikkumaan. Tarjoilu voisi olla ihan keittiön pöydälläkin. Paikkaakin voi vaihtaa kesken kaiken ja sopasta nauttiminen voi kestää pitkään, vaikka nopeakin nauttiminen todella kuumana onnistuu. Hyvän suutuntuman täydentäisi hymyn huulille tuova täyteläinen olo ja molemmille jäävä hyvä jälkimaku. Kun resepti löytyy ja muotoutuu vielä kokemuksen myötä paremmaksi, voi sitten vaan kysyä toiselta: tuletko keitolle!

    • korjaustarve

      Kaikki hyvin.Korjaustarve hoidettu.Ei tarvittu vilttiä,eikä satanut:)

    • Juu, alun yhteysongelmien jälkeen, saatiin kuin saatiinkin remontti hoidettua, vaikkakin pikaisemmin kuin olisin halunnut, no olosuhteet huomioon ottaen, voiko parempaa jälkeä saada aikaiseksi. Harmi kun se viltti jäi, nyt on pihkaa polvessa:).

      • Uteliasolen

        No oliko sen arvoista, että kannatti.


      • Tottakai! Mielelläni autan remontin tarpeessa olevaa naista. Bonuksena, molempien tyytyväisyys lopputulokseen:).


      • korjaustarve

        Juu,kyllä tämä ratkaisu tyydytti minutkin. Hienoa,että tämän ketjun hengessä saamme viedä ideaa eteenpäin:)


      • Eijatkoon
        korjaustarve kirjoitti:

        Juu,kyllä tämä ratkaisu tyydytti minutkin. Hienoa,että tämän ketjun hengessä saamme viedä ideaa eteenpäin:)

        Täytyypä sanoa , että kuulostaa tutulta , ensin luvataan kunnon nautinintoo, ja yllättäen onkin vaan hätäinen pikapano.


      • Itse en noin lähtisi arvostelemaan, ilman tarkempaa tietoa.
        En jätä naista tyytymättömäksi, en tänää, enkä tulevaisuudessa, joskus vaan olosuhteet ja puuttuvat varusteet (esim. Viltti), ohjaavat minun mittapuun mukaan nopeampaan toimintaan. Minulta ei kuti lähde ennenkuin sille annan mahdollisuuden.
        Ei nyt enempää tästä asiasta.


    • Pe69

      Hienoa, kun remontti onnistui. Mieluummin pihkaa polvessa, kuin muurahaisia takapuolessa.

      Sopankeittoa voisi löytyä peravaan69 @gmail.com Eikä minulla ole tarvetta rajoittaa naisen elämää pelkän keiton syöntiin. Saat pitsallakin käydä, muttei tarvitse olla ihan kaikkiruokainen. Itse ei ole tarkoitus perustaa keittoketjua, mieluummin maakuntatason Michelin paikka, joka panostaa kanta-asiakkaan tyytyväisyyteen.

    • Hyrrää

      Tässä yks uudelleen sexin löytänyt kun erosin kylmästä miehestä ja kävin lelukaupassa ja leikin itekseni niin jopas avautu ja kostu vuosien jälkeen ja sitten tapasin miehen johon kävin käsiksi jo eka treffeillä
      Ja nyt on ihanaa kun saa miestä ja välillä voi itekseen leikkiä
      Lelukauppaan vaan jos ei himota
      Kivaa kesää kaikille 59v nainen

      • rennosti.m

        "Hyrrää", mekin iloitsemme kanssasi. On todella riemullista, kun joku löytää seksin ihanuuden. Kivaa kesää sinullekin! :)


    • ohohnyt

      Toi ois mutsille hyvä.Se on ihana nainen ilman miestä.Puskakuksaus kesähämärässä tekis sille hyvää:D
      Hyvä tietää et hyvä meno ei lopu ihan pian.

      • Ehdotan että sopivassa tilanteessa näytät äidillesi tämän koko keskustelun, ja vaikka rohkaiset häntä ajattelemaan kuinka upeaa, uusi seksikokemus voisi olla.


    • tottaon

      Viikonvaihe/iltalehti: 58% suomalaisnaisista kärsii estoista,jotka rajoittavat seksielämää.Nuoret estyneimpiä,kyky ja uskallus lisääntyvät iän myötä.Myytti epäseksuaalisesta 65-vuotiaasta on vain myytti.Naisella ei ole parasta ennen päivämäärää,sanoo tutkija Santalahti ..65-79 vuotiaista naisista 47% harrastaa seksiä.Naisilla,jotka ovat pitäneet seksiä tärkeänä ja vaalineet seksualisuuttaan,halu säilyy kyllä.Nyt on tämän ketjun puheet ihan tutkittu ja todistettu:D:D

    • Lopen_kyllästynyt

      Minä olen löytänyt seksuaalisuuteni murrosiässä, mutta koska olen mies, niin en sitä saa ellen ole aloitteellinen, ja joska temperamenttini on alhainen, enkä uskalla/osaa tehdä aloitteita, niin olen saanut olla ilman suurimman osan elämääni.

      Mutta hyvä hei, että teidän naisten vaikeudet ovat voitettavissa vain sillä että tajuaa seksuaalisuutensa. Sitten voikin odottaa että miehet lähestyvät ja seksuaalisuutensa löytäneenä kelpuuttaa jonkun ja menmä panemaan.

      Minun taas pitäisi muuttaa persoonallisuuteni kokonaan, alkaa itsevarmaksi, opetella sopiva supliikki ja löytää pilke silmäkulmaan sekä ruveta tekemään aloitteita naisille. Pitäisi osata sytyttää nainen sopivilla kosketuksilla, jotka eivät ole ällöttäviä kourimisia. Toki niitä aloitteita pitää yhtä onnistumista kohden tehdä todennäköisesti kymmeniä, ellei tapauksessani satoja, mutta sehän nyt vain kuuluu miehen rooliin.

      Mutta hyvä että naiselle riittää sen tajuaminen että on seksuaalinen olento ja että pitää seksistä, ja että sen harrastamisessa ei ole mitään väärää.

      • Lopen_kyllästynyt

        Huvittavintahan tässä tilanteessa on se, että kaltaiseni enimmäkseen kokematon ja ujo, seksuaalisuutensa kanssa epävarma mies ei kelpaa oikein kenellekään naiselle. Vaikka nainen olisi itse ollut vuosikaudet ilman, ja arastelee seksiä tai on vähän arka asian ja itsensä suhteen, niin vastaava mies ei tule kysymykseen. Miehen osa on olla itsevarma miehuudestaan ja seksuaalisuudestaan, tai olla ilman. Kokeneet naiset eivät halua kokematonta miestä, ja kokemattomat naiset haluavat kokeneen ja itsevarman miehen. Lose-lose situation.


    • Pe69

      Lopen... noinhan se vähän menee, muttei se naisillekaan ole helppo tunnustaa, että mielihän tässä tekee. Silloin ollaan lose-lose tilanteessa. Mutta naisella voi olla helpompaa omalla win-puolella saada toinenkin win kasaan ja siinähän onkin mukava kesäilta tiedossa. Hyvä, kun olet itsekin tiedostanut, ettei naiset juttelematta syliin tule. Eikä ihan aina juttelemallakaan, muttei sen pidä lannistaa.
      Eikulmikaskin hävisi kulmilta. Ehkä kulmat oli väärät, keitto liian pikanttia

      • Lopen_kyllästynyt

        Pe69

        Dilemma itselläni on se, että jos voisin ihan omana epävarmana itsenäni lähestyä naisia ilman että joutuisin pelkäämään sitä mitä kokemattomuuteni, supliikin puutteeni tai epävarma otteeni vastaanotetaan, niin uskaltaisin lähestyä naisia. Ja jos ei tarvitsisi pelätä sitä, että naisesta ei epäonnistuneen sänkysession jälkeen kuulukaan enää mitään, uskaltaisin yrittää aktiivisemmin viedä tilannetta sänkykamarin puolelle.

        Mutta oma kokemukseni mukaan juuri noita asioita naiset eivät millään sulata. Ilmeisesti, koska he eivät voi tuntea itseään kovin naisellisiksi kun mies on tässä asiassa heikko. Naisilla on ainakin minun oman elämänkokemukseni mukaan hyvin suuri taipumus syrjiä ja suorastaan täysin ohittaa kaltaiseni mies, ilman että edes sekunninkaan vertaa harkitsisi asiaa.

        Sanotaan aina että on kaksoisstandardi suhtautumisessa miehen ja naisen seksuaalisuuteen. Varmasti pitää paikksnsa. Mutta sen tunnetumman kaksoisstandardin lisäksi on tämä toinen mistä puhun -se että naisen arkuutta ja kokemattomuutta siedetään tai se ei haittaa, kun taas miehen vastaava on hänen seksielämänsä tuho.


      • Lopen_kyllästynyt

        Tein oman aloituksen asiasta, kun en halua yrittää kaapata tätä keskustelua enempää omaan aiheeseeni


      • eikulmikad

        Pete,kyllä mä täällä tiirailen.Mutta en rohkene edetä,kun minulla ei ole sattuneesta syystä paikkaa.Ja kuulun samaan ikäluokkaan kuin nuo aikaisemmatkin naisimmeiset.Peruspäätös "positiivisesta" elämästänauttimisesta on kyllä tehty:D


      • Rohkeasti vaan kohti upeaa nautintoa. Paikka voi löytyä myös miehen puolelta, parempi tietysti jos eka kohtaaminen tapahtuu vieraassa paikassa, vaikka hotellissa. Mukavaa olisi jos sinullekin löytyy, unohtumaton keitos, kahvit tai remontti:) rohkeasti anonyymi sp osoitteella, yhteyttä kiinnostavaan mieheen, jos ei yhteistä säveltä löydy, niin ei siinä mitään menetä.


      • Pe69

        Joo, ota vaan reippaasti yhteyttä ilman paineita. Osoite on ylempänä. Eihän sitä tutustumatta tiedä ja mukavaahan se on käydä kahvillakin. Lainakeittiöitä löytyy ja omakin, jahka tutustuu.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      289
      19753
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4069
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      306
      1788
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1227
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      267
      1172
    Aihe