Pikanen googlettaminen ei tuottanut tulosta, ei löytynyt oikeen käyttökokemuksia tuolle kyseiselle luurille.
Itelle pitäis uus kännykkä tosiaan löytää, nykynen on iPhone 4s. Varteenotettavia vaihtoehtoja ois iPhone SE, Sony xperia z5 compact ja Honor 7. Tuo z5 tavallaan puhelimena eniten houkuttas mutta kun android taas ei houkuta yhtään iPhonen jälkeen. Joten asiaan. Kenellekkään kertynyt jonkinlaisia kokemuksia tuosta iPhonen SE:stä? Se ois siinä hintaluokassa että kyllä vois ostaa.. Epäilyttää vain juuri tuo hinta, niin halpa kun on niin missä ovat säästäneet? Vikoja? Mielipiteitä?
Kokemuksia iPhone SE:stä?
19
4263
Vastaukset
- suosittelija_
ai vielä toimii 4s miten uskallat käyttää? 499€ puhelimesta on todella paljon suosittelen LG K4 n 140€
- Fkfkfnfnfn
4S on saanut edelleen päivityksiä, miksei sitä uskaltaisi käyttää? Vanhaa rautaahan se on, hidas prossu ja toimintoja uuteen verrattuna rajallisesti, toimii kuitenkin luotettavasti. Vanha iPhone 4 ei ole saanut enää aikoihin päivityksiä ja turvallisuus hieman niin ja näin. Kiitos latenssi, ettet tule kommentoimaan, kanssasi asia on käsitelty jo loppuun.
- J5J5J5
Oikea hintainen monilla lippulaiva ominaisuuksilla varustettu Samsung J5 139e tekee samat asiat ja on itse asiassa parempikin kaikin puolin. Isompi 5" super kirkas Amoled Hd näyttö hivelee silmiä. 500e pienestä 2 luokan saippuarasia pahasesta on hävytöntä rahastamista.
- MersuJaApple
Parin sadan autonritsakin tekee saman, kuin sadan tonnin mersu. Kulkee eteen, kulkee taakse ja kuluttaa polttoainetta. Kummalla itse ajelisit mieluummin? :) :D
- toteaja.-
MersuJaApple kirjoitti:
Parin sadan autonritsakin tekee saman, kuin sadan tonnin mersu. Kulkee eteen, kulkee taakse ja kuluttaa polttoainetta. Kummalla itse ajelisit mieluummin? :) :D
joillekin riittää hyvin se parin sadan euron auto. käyttää säästyneet rahat sitten johonkin muuhun. Joidenkin taas pitää panostaa paljon egonsa kohottamiseen, joka sekin sallittakoon. onhan kyseessä kuitenkin ko. henkilön henkinen hyvinvointi.
- mersuJaApple
Elämme varojemme mukaan ja mukavuudenhalu määrää hankintojamme. Tietty fillarillakin pääsee paikasta toiseen, säästyy bensarahatkin johonkin "parempaan" muuhun. Sitten kun toteaja on säästänyt huimat rahat siihen "muuhun", mitä se muu sitten onkaan? ;)
- vessapaperirulla
Olen kateellinen Applelle. On onnistunut luomaan tosi hyvän ja kannattavan pisneksen, eikä loppua näy, vaikka möisi paskaa. Kaikki ostaa.
- turhaan
vessapaperirulla kirjoitti:
Olen kateellinen Applelle. On onnistunut luomaan tosi hyvän ja kannattavan pisneksen, eikä loppua näy, vaikka möisi paskaa. Kaikki ostaa.
http://www.digitoday.fi/bisnes/2016/05/18/ei-helpotusta-applelle-iphonen-ankeat-ajat-jatkuvat/20165337/66 pyyhi kyyneleet, aivan turhaan niitä teet. Minä mandariinin perseeseeni saan mahtumaan, vaik se hiukan kirpaisee, :,:
- ihmettelijä-
oletko tosiaan noin avuton googlettaja. Miten selviät edes hengissä avuttomuudessasi.
- Apontyhmä
Hyvin olen selvinnyt hengissä, kiitos vain kysymästä. :) Ja veikkaan, että vaikken juuri nuita SE:n käyttökokemuksia tuolloin netistä pikaisella googlettelulla löytänyt, niin ihan hyvin tulen elämässä eteenpäinkin pärjäämään. *nostaa hattua ja poistuu*
- NäinMeillä
"Kenellekkään kertynyt jonkinlaisia kokemuksia tuosta iPhonen SE:stä? Se ois siinä hintaluokassa että kyllä vois ostaa.. Epäilyttää vain juuri tuo hinta, niin halpa kun on niin missä ovat säästäneet?"
Meillä perheessä sekä 6S että SE. Ovat käytönnössä näyttöä lukuunottamatta ihan sama puhelin ja toimivat täysin samalla tavalla. Hintaero tulee juuri tuosta näytöstä joka on SE:ssä sama kuin 5s:ssä kuten myös kuoretkin (muutamin ihan pienin eroin).
On siis säästetty vain siitä että on tehty pienempi puhelin pienemmällä näytöllä mutta sisäinen tekniikka on sama kuin kutosessa.- Apuusavuttomuustässämoi
Kiitos ensimmäisestä oikiasti avartavasta ja alkuperäiseen kysymykseeni vastanneesta vastauksesta. :)
- bingobangopongo-
Apuusavuttomuustässämoi kirjoitti:
Kiitos ensimmäisestä oikiasti avartavasta ja alkuperäiseen kysymykseeni vastanneesta vastauksesta. :)
tuonkin vastauksen asiasisältö olisi ollut löydettävissä googlettamalla.... mutta jos ei jaksa, niin ei jaksa.
- yyyhrh
Samat puhelimet on. Pitää kyllä sanoa, että SEssä on selkeästi hitaampi sormenjälkitunnistus, mutta kun vertailukohtana on ehkä liiankin nopea 6S, niin se on silti hyvin nopea ja ennen kaikkea luotettava. Myös painalluksen voimakkuuden tunnistus puuttuu. Ehkä sitä ei osaa kaivatakaan, jos ei ole tottunut.
Muuten nopeus on samaa tasoa kuin 6S (eli aika ylivoimaisesti parasta kännymaailmassa nyt). Käyttiksen hyvät ja huonot puolet ovat tietty samat. Jos pieni puhelin ja pieni hinta houkuttelee, niin SE on erinomainen valinta. Jos pieni koko houkuttelee, niin se on oikeasti ainoa valinta. - kovahintainen
yyyhrh kirjoitti:
Samat puhelimet on. Pitää kyllä sanoa, että SEssä on selkeästi hitaampi sormenjälkitunnistus, mutta kun vertailukohtana on ehkä liiankin nopea 6S, niin se on silti hyvin nopea ja ennen kaikkea luotettava. Myös painalluksen voimakkuuden tunnistus puuttuu. Ehkä sitä ei osaa kaivatakaan, jos ei ole tottunut.
Muuten nopeus on samaa tasoa kuin 6S (eli aika ylivoimaisesti parasta kännymaailmassa nyt). Käyttiksen hyvät ja huonot puolet ovat tietty samat. Jos pieni puhelin ja pieni hinta houkuttelee, niin SE on erinomainen valinta. Jos pieni koko houkuttelee, niin se on oikeasti ainoa valinta.Tarkoititkai tuolla pienellä hinnalla että suuri ylihinnoiteltu vai jäikö sulkumerkit pois?
- Gklg
Olen tuhlannut nyt vuoden aikana hyvän summan uusiin luureihin, hyppysissäni ei taida kestää mikään... lähipiirissäni iPhonet ovat yleensäkin olleet kaikkein kestävimpiä ja varmatoimisimpia joten päätin nyt sitten kokeilla miltä iPhone tuntuu kädessä ja käytössä lukuisten Android puhelimien jälkeen. Tämähän on pieni, mikä ei itseasiassa minun kohdallani ole mitenkään huono asia, suurin osa puhelimien putoamisistaon johtunut luurin isosta koosta jonka takia se on livennyt lattialle. Olen siis nainen ja isot puhelimet eivät vain mahdu käteen. Tätä voi helposti käyttää yhdellä kädellä mikä on suuri plussa, yleensä molemmat käteni ovat varattuja ja jos puhelinta joutuu käyttämään kahdella kädellä niin joudun kikkailemaan muut tavarat pois käsistäni ja se on ärsyttävää. Se koosta. Onhan tässä eroja androidiin mutta en nyt tiedä tälläisen perustallaajan näkökulmasta onko niillä kovin suurta käytännön merkitystä. Kummassakin on omat kivat kikkansa, mutta mitään järjettömän suuria eroja ei kyllä käytettävyydessä näin peruskäyttäjä huomaa. Siri on kiva lisä, sillä voi kiiretilanteessa asettaa muistutuksia ja avata sovelluksia pelkällä äänellä, Googlen oma puheentunnistin ei yllä samanlaisiin suorituksiin. Tällä hetkellä se maksaa noin 290e ja on hintansa väärti verrattuna esim sonyn samassa hintaluokassa olevaan xa1. Enempää en kyllä kuitenkaan tästä luurista olisi valmis maksamaan, luulen että saisin isommalla rahalla Android puolelta enemmän vastinetta rahalle. Mutta tällä hinnalla kelpo peli. Muotoilu on kaunis ja minimalistinen, siitä myös plussaa näin tyttö kun olen ☺️
- wertysss
itellä oli iphone se 4kk, sähköpostin lukuunkin sopimaton 4" näyttö , on se uskottava minimi näytön koko 4,5" < > 4,7" max 5" sony xa1 paras koko raameiltaan,muutenkin hyvä vaikka en omistakkaan sitä
- tuotemerkkinen
ihmiset mieluummin haukkuu kuin kehuu. joten kun kommentteja ei löydy, niin kyseessä lienee kaikkea parhautta edustava tuote.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305672Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522911Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3271498Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601249
- 791159
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221158Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151