Oletteko koskaan säädättäneet venttiilien välyksiä accordissa, 2.4l 2005 versio kyseessä. Paljonkohan maksaa ja onko säädölle tarvetta oikeesti?
Venttiilien säätö?
9
5998
Vastaukset
- härmänjuntti
Helppo homma ainakin 2 litraisessa. Tunnin homma, tunarilla kahden. Jos ei muuta tehdä niin 100-150€. Vehon huoltohinnastostakin löytyy joku hinta mutta se taitaa olla muun huollon yhteydessä tehtävä säätö.
- synteetisetäljyt
Mitä säätämistä? Ajelin vanhalla Nissanilla yli 270thkm. Välillä tarkistin ventiilivälykset..Ei koskaan säätämistä!
- 5432534
Niin onko noissa yleensä säädettävää? Naapurin 2.4l accolla menty 360tkm avaamatta konetta.. eikä sekään sen kummoisempaa ääntä pidä?
- accord2.0sport-03
Ainakin 2.0 vtec moottorissa on siis ei hydr säätäjiä vaan säädettävä mekaaninen, ja kun ei ole raskinut sitä laajempaa huoltoa kuin itte niin konehan nakuttaa kun kulumaa tullut vent koneistoon, tosin mitään se ei haittaa moottorin päästöt ja suoritusteho ok, mutta kosmeettinen haitta, käy 300tkm ajettuna niin kuin uudehkon pösön moottori...veljellä 508
- usajutska
Tosi vanhan aikainen keksintö? Hydral vent trim on namua!
- Jaska12
Olen säädättänyt venttiilin välykset 2.4 accordista rintajoupilla jyväskylässä. Koko homma maksoi 100e,sisälti säätämisen ja uuden vettiilikopan tiivisteen.
- Nakuttiko
Kuinka usein säädättänyt ja oliko tarvetta säätämiselle? Itsellä 264tkm vm.2008, enkä ole säädättänyt ikinä. Nätisti käy.
- delli
Kannattaa tarkistaa, ne kun saa rakotulkilla katottua helposti. Säätää ruuvista jos tarvetta. Jos tarvittavaa välystä ei ole, niin sitä ei kuule käynnistä ja venttiilivaurio pitkällä tähtäimellä mahdollinen. Ei noissa säädön tarvetta yleensä ole. Hyvä ja varma systeemi.
- Anonyymi
100tkm välein hieman piti säätää, bensan kulutus tippui n0.5l sekalaisessa ajossa. Hartikainen sääti ei onnistunut Fixuksella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690