Dualboot/grub, Mint 17.1 ja Windows 10.
Tulin hommanneeksi halvalla ulkomaisen nettitikun uuteen 4G-liittymään, kun operaattori kinuaa sikamaiset 100 euroa omasta tikustaan.
Windowsin puolella tikun sovellus toimii normaalisti.
Suoraan Minttiin käynnistettynä kuvake ilmoittaa yhteyden olevan päällä, ja pian sen jälkeen yhteys katkeaa. Sen jälkeen tikku soittelee verkkoon viitisen minuuttia, lopettaa ja sen jälkeen yhteys on pysyvä ja normaali.
Windowsin kautta kurvaamalla Mintin yhteys napsahtaa päälle heti ja toimii normaalisti.
Niin outo häiriö, että ei riitä enää aivoliikkeet.
Mitähän keksisi?
5
208
Vastaukset
- windows_ketunhäntä
Kiva kun kerroit mikä tuo tikku on.
Suomalaisia nettitikkuja onkin pirun harvassa.- windows_ketunhäntä
http://eamestoy.blogspot.fi/2015/02/configuracion-modem-lte-bandluxe-c500.html?m=1
Lisää haulla "BandLuxe C500 linux"
Jostain syystä epsnjalaiset tykkää noista
- ToimiiSuoraan
Tämä taitaa olla hyvä eikä tarvitse sudotella
http://www.ebay.com/itm/Unlocked-Aircard-762S-Sierra-Wireless-100M-LTE-4G-FDD-Mobile-Hotspot-WIFI-Router-/182100724612?hash=item2a660c8b84:g:eKYAAOSwkEVXGEd9- PikkuFixaus
Tuohon kun laittaa taakse jonkun pienen tuulettimen puhaltamaan niin ei se akkukaan kesähelteellä pullistu kovassakaan käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191