Tässä 21 vuotias tyttö Helsingin suunnalta, olen pitkään haaveillut reissuun lähtemisestä, budjetti on vaan niin olematon. Nyt kesälomalla haluan ees kerran repästä ja lähteä liftaamaan johonki päin Eurooppaa.
Minun entiset luokkakaverit, tyttö ja hänen poikaystävänsä lähtivät pari vuotta sitten liftaamaan Eurooppaan ja pääsivät Venetsiaan asti. Musta se oli huisia ja kihisen vieläkin kateudesta. Heillä vaikutti olevan mielenkiintoinen reissu ainakin kuvista päätellen..
Onko täällä ketään rohkeaa ihmistä jota kiinnostaisi tehdä kerrankin jotain vähän hullunrohkeaa ja painua Suomesta muualle joksikin aikaa? :)
Jos oot about samanikäinen, noin 19-26 v ja sua yhtään innostaa, laita mulle ihmeessä sähköpostia :
[email protected]
Eurooppaan liftaamaan kesällä?
4
161
Vastaukset
Heii! Mää olisin kiinnostunut lähtee sun kanssa jos et oo viel saanu seuraa kenen kans lähtä:) Kuulostaa tosi hauskalta ja jännittävältä! Iha hullua olis kyllä lähtä mut kerranha sitä vaan elää! :D Asun ite oulussa ja oon melkeen 19 vuotias :) laita mulle vaikka spostiin viestiä niin laitan sulle sit mun puhelin numeron ja jutellaan enemmän :)
- bonafides
Tulee kai myöhään, mutta jos ensi kesän reissua mietitte. Aikaa on kai kerätä budjettia ajattelette, niin kai sitä vielä on Interrail-kortit. Itse kävin kuukauden kortilla sievoisen sievun Eurooppaa. Laivalla Travemuendeen, sieltä Hampuriin, jossa liput astuivat voimaan. Seuraavina Hampuri - Konstanz - Muenchen - Wien - Rieka - Venetsia - Rooma - Genova - Konstanz - Pariisi - Leverkusen ja takaisin kotiin. Liftaamisessa saattaa olla riskejä. Tosin Rooman laidalla isä ja tytär poimivat meidät tien varrelta rinkkoinemme ja veivät leirintäalueelle. Suosiittelisin teille kummallekin Interrailai. Konduktoorit auttavat, ja ovat jopa mielissään kun pääsevät auttamaan. Pitkätkin matkat sujuvat vaivatta, juttuseuraa löytyy ja maisemia voi katsella ikkunoista. Pikkupurtavaakin löytyy. Hampurissa laitoimme ilmapatjat täyteen ja nukuimme makuupussissa poliisiaseman edessä. Aamulla klo 8 poliisi tuli herättelemään ja koputti pampulla makuupussia, että nyt pitää nousta ylös. Saimme kuitenkin nukkua koko yön heidän valvonnassaan. Samanlaista oli tulomatkalla Hampurissa toisen luokan rautateiden odotushuoneessa. Aamulla tulivat herättämään, että nyt tulee nousta ylös. Hampurissa oli kyllä hyvä kun paikallinen aseman ihmiset tekivät tuttavuutta. Tästä nyt on jo vuosikymmeniä aikaa.
- bonafides
Tulee kai myöhään, mutta jos ensi kesän reissua mietitte. Aikaa on kai kerätä budjettia ajattelette, niin kai sitä vielä on Interrail-kortit. Itse kävin kuukauden kortilla sievoisen sievun Eurooppaa. Laivalla Travemuendeen, sieltä Hampuriin, jossa liput astuivat voimaan. Seuraavina Hampuri - Konstanz - Muenchen - Wien - Rieka - Venetsia - Rooma - Genova - Konstanz - Pariisi - Leverkusen ja takaisin kotiin. Liftaamisessa saattaa olla riskejä. Tosin Rooman laidalla isä ja tytär poimivat meidät tien varrelta rinkkoinemme ja veivät leirintäalueelle. Suosiittelisin teille kummallekin Interrailai. Konduktoorit auttavat, ja ovat jopa mielissään kun pääsevät auttamaan. Pitkätkin matkat sujuvat vaivatta, juttuseuraa löytyy ja maisemia voi katsella ikkunoista. Pikkupurtavaakin löytyy. Hampurissa laitoimme ilmapatjat täyteen ja nukuimme makuupussissa poliisiaseman edessä. Aamulla klo 8 poliisi tuli herättelemään ja koputti pampulla makuupussia, että nyt pitää nousta ylös. Saimme kuitenkin nukkua koko yön heidän valvonnassaan. Samanlaista oli tulomatkalla Hampurissa toisen luokan rautateiden odotushuoneessa. Aamulla tulivat herättämään, että nyt tulee nousta ylös. Hampurissa oli kyllä hyvä kun paikallinen aseman ihmiset tekivät tuttavuutta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828