Tässä 21 vuotias tyttö Helsingin suunnalta, olen pitkään haaveillut reissuun lähtemisestä, budjetti on vaan niin olematon. Nyt kesälomalla haluan ees kerran repästä ja lähteä liftaamaan johonki päin Eurooppaa.
Minun entiset luokkakaverit, tyttö ja hänen poikaystävänsä lähtivät pari vuotta sitten liftaamaan Eurooppaan ja pääsivät Venetsiaan asti. Musta se oli huisia ja kihisen vieläkin kateudesta. Heillä vaikutti olevan mielenkiintoinen reissu ainakin kuvista päätellen..
Onko täällä ketään rohkeaa ihmistä jota kiinnostaisi tehdä kerrankin jotain vähän hullunrohkeaa ja painua Suomesta muualle joksikin aikaa? :)
Jos oot about samanikäinen, noin 19-26 v ja sua yhtään innostaa, laita mulle ihmeessä sähköpostia :
[email protected]
Eurooppaan liftaamaan kesällä?
4
166
Vastaukset
Heii! Mää olisin kiinnostunut lähtee sun kanssa jos et oo viel saanu seuraa kenen kans lähtä:) Kuulostaa tosi hauskalta ja jännittävältä! Iha hullua olis kyllä lähtä mut kerranha sitä vaan elää! :D Asun ite oulussa ja oon melkeen 19 vuotias :) laita mulle vaikka spostiin viestiä niin laitan sulle sit mun puhelin numeron ja jutellaan enemmän :)
- bonafides
Tulee kai myöhään, mutta jos ensi kesän reissua mietitte. Aikaa on kai kerätä budjettia ajattelette, niin kai sitä vielä on Interrail-kortit. Itse kävin kuukauden kortilla sievoisen sievun Eurooppaa. Laivalla Travemuendeen, sieltä Hampuriin, jossa liput astuivat voimaan. Seuraavina Hampuri - Konstanz - Muenchen - Wien - Rieka - Venetsia - Rooma - Genova - Konstanz - Pariisi - Leverkusen ja takaisin kotiin. Liftaamisessa saattaa olla riskejä. Tosin Rooman laidalla isä ja tytär poimivat meidät tien varrelta rinkkoinemme ja veivät leirintäalueelle. Suosiittelisin teille kummallekin Interrailai. Konduktoorit auttavat, ja ovat jopa mielissään kun pääsevät auttamaan. Pitkätkin matkat sujuvat vaivatta, juttuseuraa löytyy ja maisemia voi katsella ikkunoista. Pikkupurtavaakin löytyy. Hampurissa laitoimme ilmapatjat täyteen ja nukuimme makuupussissa poliisiaseman edessä. Aamulla klo 8 poliisi tuli herättelemään ja koputti pampulla makuupussia, että nyt pitää nousta ylös. Saimme kuitenkin nukkua koko yön heidän valvonnassaan. Samanlaista oli tulomatkalla Hampurissa toisen luokan rautateiden odotushuoneessa. Aamulla tulivat herättämään, että nyt tulee nousta ylös. Hampurissa oli kyllä hyvä kun paikallinen aseman ihmiset tekivät tuttavuutta. Tästä nyt on jo vuosikymmeniä aikaa.
- bonafides
Tulee kai myöhään, mutta jos ensi kesän reissua mietitte. Aikaa on kai kerätä budjettia ajattelette, niin kai sitä vielä on Interrail-kortit. Itse kävin kuukauden kortilla sievoisen sievun Eurooppaa. Laivalla Travemuendeen, sieltä Hampuriin, jossa liput astuivat voimaan. Seuraavina Hampuri - Konstanz - Muenchen - Wien - Rieka - Venetsia - Rooma - Genova - Konstanz - Pariisi - Leverkusen ja takaisin kotiin. Liftaamisessa saattaa olla riskejä. Tosin Rooman laidalla isä ja tytär poimivat meidät tien varrelta rinkkoinemme ja veivät leirintäalueelle. Suosiittelisin teille kummallekin Interrailai. Konduktoorit auttavat, ja ovat jopa mielissään kun pääsevät auttamaan. Pitkätkin matkat sujuvat vaivatta, juttuseuraa löytyy ja maisemia voi katsella ikkunoista. Pikkupurtavaakin löytyy. Hampurissa laitoimme ilmapatjat täyteen ja nukuimme makuupussissa poliisiaseman edessä. Aamulla klo 8 poliisi tuli herättelemään ja koputti pampulla makuupussia, että nyt pitää nousta ylös. Saimme kuitenkin nukkua koko yön heidän valvonnassaan. Samanlaista oli tulomatkalla Hampurissa toisen luokan rautateiden odotushuoneessa. Aamulla tulivat herättämään, että nyt tulee nousta ylös. Hampurissa oli kyllä hyvä kun paikallinen aseman ihmiset tekivät tuttavuutta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa874505Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen272493Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4582112Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1812062- 271581
- 1111349
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p951340Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺141229Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2391195Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘331017