Perseaukisten vesihanat Helsinki-Vantaalla

perseaukistenelämää

No miten on perseaukiset "maailmanmatkaajat", miten vesi virtaa hanoista paskahuusseissa missä täyttelette omia pullojanne?

10

300

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koplin_ketku

Paremmin kuin siellä kepulandian mielikuvamatkaajan torpassa.

• kummaamenoa

Jaa niin, tuolla ei tosiaan ole mitään vesipistettä?

• kummaamenoa

Eikun joo, en ole lennellyt viime vuonna, enkä vielä tänä vuonnakaan, joten piti tarkistaa asia.

Kyse oli siis näköjään erillisistä hanoista, mutta ne ovat vessojen yhteydessä. Selvä juttu.

• Kukko4

Kukko tietäää,,,,,,(; kylläpäs on kaunista kielenkäyttöä ,, Ei matkustaminen ainakaan ole avartanut , sisäistä ahdasmielisyyttäsi , ,,,? Onkohan jotain vakavampaa , jos terve ei voi noin vain,,,,,,:-. Hyvää kesää kuitenkin positiivisesti

• pisswater

Köyhät loraavat paskahuussista vettä pulloihinsa, oi sitä matkustelun autuutta, hah.

• portilla.odotusta

Näin on. Itse ostan aina 12 euron pullon premium-vettä porttialueen eliittikioskista.

• Tsadista

Kiitos kysymästä, hyvin virtaa vesi pulloihin ja se on vielä lisäksi kylmää.

• VieläKummallisempaa
        portilla.odotusta kirjoitti:

Näin on. Itse ostan aina 12 euron pullon premium-vettä porttialueen eliittikioskista.

Se premium-vesi on pullotettu Kiinassa ja neste pumpattu Jangtse-joesta.

• suu.hanan.ympärille

Tutkituin ja turvallisin vesi on hanavesi ja naurut päälle "eliittikioski". Kaikenlaisessa mielikuvitusmaailmassa ihmiset nykyään elävät ja mikä pahinta he myös uskovat niiden olevan totta.

• Ekotekijä

Mahtava juttu, että Helsingin lentoasemalla saa tätä nykyä raikasta suomalaista vettä - ilmaiseksi! Ekologista!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1137
    2. 69
      1098
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      63
      886
    4. 94
      840
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      47
      726
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      714
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      71
      631
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      618
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      23
      604
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40