Perseaukisten vesihanat Helsinki-Vantaalla

perseaukistenelämää

No miten on perseaukiset "maailmanmatkaajat", miten vesi virtaa hanoista paskahuusseissa missä täyttelette omia pullojanne?

10

255

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koplin_ketku

Paremmin kuin siellä kepulandian mielikuvamatkaajan torpassa.

• kummaamenoa

Jaa niin, tuolla ei tosiaan ole mitään vesipistettä?

• kummaamenoa

Eikun joo, en ole lennellyt viime vuonna, enkä vielä tänä vuonnakaan, joten piti tarkistaa asia.

Kyse oli siis näköjään erillisistä hanoista, mutta ne ovat vessojen yhteydessä. Selvä juttu.

• Kukko4

Kukko tietäää,,,,,,(; kylläpäs on kaunista kielenkäyttöä ,, Ei matkustaminen ainakaan ole avartanut , sisäistä ahdasmielisyyttäsi , ,,,? Onkohan jotain vakavampaa , jos terve ei voi noin vain,,,,,,:-. Hyvää kesää kuitenkin positiivisesti

• pisswater

Köyhät loraavat paskahuussista vettä pulloihinsa, oi sitä matkustelun autuutta, hah.

• portilla.odotusta

Näin on. Itse ostan aina 12 euron pullon premium-vettä porttialueen eliittikioskista.

• Tsadista

Kiitos kysymästä, hyvin virtaa vesi pulloihin ja se on vielä lisäksi kylmää.

• VieläKummallisempaa
        portilla.odotusta kirjoitti:

Näin on. Itse ostan aina 12 euron pullon premium-vettä porttialueen eliittikioskista.

Se premium-vesi on pullotettu Kiinassa ja neste pumpattu Jangtse-joesta.

• suu.hanan.ympärille

Tutkituin ja turvallisin vesi on hanavesi ja naurut päälle "eliittikioski". Kaikenlaisessa mielikuvitusmaailmassa ihmiset nykyään elävät ja mikä pahinta he myös uskovat niiden olevan totta.

• Ekotekijä

Mahtava juttu, että Helsingin lentoasemalla saa tätä nykyä raikasta suomalaista vettä - ilmaiseksi! Ekologista!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe