No miten on perseaukiset "maailmanmatkaajat", miten vesi virtaa hanoista paskahuusseissa missä täyttelette omia pullojanne?
Perseaukisten vesihanat Helsinki-Vantaalla
10
255
Vastaukset
- Koplin_ketku
Paremmin kuin siellä kepulandian mielikuvamatkaajan torpassa.
- kummaamenoa
Jaa niin, tuolla ei tosiaan ole mitään vesipistettä?
- kummaamenoa
Eikun joo, en ole lennellyt viime vuonna, enkä vielä tänä vuonnakaan, joten piti tarkistaa asia.
Kyse oli siis näköjään erillisistä hanoista, mutta ne ovat vessojen yhteydessä. Selvä juttu.
- Kukko4
Kukko tietäää,,,,,,(; kylläpäs on kaunista kielenkäyttöä ,, Ei matkustaminen ainakaan ole avartanut , sisäistä ahdasmielisyyttäsi , ,,,? Onkohan jotain vakavampaa , jos terve ei voi noin vain,,,,,,:-. Hyvää kesää kuitenkin positiivisesti
- pisswater
Köyhät loraavat paskahuussista vettä pulloihinsa, oi sitä matkustelun autuutta, hah.
- portilla.odotusta
Näin on. Itse ostan aina 12 euron pullon premium-vettä porttialueen eliittikioskista.
- Tsadista
Kiitos kysymästä, hyvin virtaa vesi pulloihin ja se on vielä lisäksi kylmää.
- VieläKummallisempaa
portilla.odotusta kirjoitti:
Näin on. Itse ostan aina 12 euron pullon premium-vettä porttialueen eliittikioskista.
Se premium-vesi on pullotettu Kiinassa ja neste pumpattu Jangtse-joesta.
- suu.hanan.ympärille
Tutkituin ja turvallisin vesi on hanavesi ja naurut päälle "eliittikioski". Kaikenlaisessa mielikuvitusmaailmassa ihmiset nykyään elävät ja mikä pahinta he myös uskovat niiden olevan totta.
- Ekotekijä
Mahtava juttu, että Helsingin lentoasemalla saa tätä nykyä raikasta suomalaista vettä - ilmaiseksi! Ekologista!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693