http://aijaa.com/dAczh8
Ajaa renkaat vastaantulevien kaistalla vastaan, niin piruuttani teen samanlaisen tempun ja vedän omat renkaani hänen kaistalleen valmistautuen vähintään kylkikolariin.
Idiootti väisti ja jäi pöyristyneenä jarruttelemaan / ihmettelemään mitä tapahtui.
Kortti pois jos ei osaa omalla kaistallaan pysyä.
Kullaantie, hullu toyota maasturi kuski
3
293
Vastaukset 3
- Poliisi777
Oikein teit. Olisit ajanut kusipäätä keulaan. Taitaa itselläsikin olla joku iso auto jos uskallat noiden sekopäiden leikkeihin lähteä?
- rekankeulakoristeeksi
Moni pelkää ojaa vaikka olisi isokin auto alla,erityisesti naiskuskit.Tätä näkee varsinkin talvella kun nainen kaahaa vastaan keskellä tietä ja ihmettelee kiukkuisen näköisenä miksi toinen ei väistä häntä ojaan.Sitten on se yksi kansanosa joka ajelee huolettomasti keskellä tietä kuin omistaisi tien ja olisi ainoa sillä ajava.Tälle väelle tulee harrasteisiin stoppi jossain vaiheessa kun vastaan tulee rekka.
- Raneajelee
Minä se olin...tule käymään, niin selvitetään asia. osoitteeni: porrintie 2, harjavalta, kysy Ranee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52960
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍106913Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust16818Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,4771- 71663
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2622Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185584- 56566
- 70546
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24520