Tutut ihmiset omalle tontille kylään

tupaperunamaa

Koira vieraillut kymmeniä kertoja mummolassa ja viettänyt aikaansakin siellä syöden ja nukkuen ja muutenkin ollu rennosti mummon rapsuteltavana. Mutta nyt jos mummo tulee ensikertaa koiran kotipihaan niin miten koira suhtautuu, muistaako mummon kaverina vai onko sille vieras ihminen eli vaara, kun ei ole kotipiirissä mummoa ennen nähty?

3

267

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lampuritar

Lapsen luokkakaverit ovat kaikkein vaarallisimpia vieraita. Melkein aina veri lentää.Mummo ei meille uskalla tullakaan. En osaa muuta sanoa kun älä ota laumanvartijaa kotiasi vartioimaan. Ne on tarkoitettu vartioimaan karjaa petoeläimiltä ja karjavarkailta. Koirat ovat epäluuloisia tai hyökkääviä kaikkia alueelle tulevia ihmisiä kohtaan, tuttu tai tuntematon. Oman perheen jäsenetkin unohtuvat nopeasti.

• Kaukasialainen

^^ Naurettavaa. Mikä ihmisillä on kaukkareita vastaan?
      Se on koira siinä missä mikä tahansa! muukin rotu.
      Chihuahua voisi olla vaarallinen väärissä käsissä, niin myös kaukasiankoira...
      Oikeissa käsissä mitä ihanin koira.

Asiaan.
      Anna koirallesi ja mummullesi hetki aikaa tutustua aidan takana, ja tulkitse tarkkaan koirasi käytös. Tunnet kai sen itse parhaiten?
      Luultavammin koirasi huomaa hyvin nopeasti tutun ja kivan ihmisen... :-)

• rrrääyyhhhh

rohkeesti vaan mummu aidan yli. siitä sen sitten näkee. jos alat varomaan niin koira vaistoaa että tässähän on jotain hämärää koska muutkin käyttäytyy ouosti. elikä,mummo sinne ja ihan normaalisti touhuamaan. olet kyllä valinnut väärän rodun,koska asia pitäs olla sulle itsestään selvä. koira kuuluu vartioida laumaa pedoilta ja hämäriltä tyypeiltä,enimmäkseen tyypeiltä silloin kun on yksin ,minun koirani eivät hillu jo itse olen paikalla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1487
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1022
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      917
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      835
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      773
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      556
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      33
      501
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      128
      497
    Aihe