Hei kaikki ilmailutietäjät! Mietin mahdollisesti lentäväni tämän viikon keskiviikkona etelä-suomesta pohjois-suomeen, mutta ilmailusääennusteet ja kartat ovat minulle vielä täytyyä hepreaa. Keskiviikoksi yleinen säätila ilmeisesti huononee, mutta miltä näyttää lentosään suhteen??? Lento olisi alkuillasta.
Lentosää_keskiviikko
4
215
Vastaukset
- tupauuno
Kyllä lentäjän pitää säätiedot kysellä muualta kuin keskustelupalstoilta.
- ehkä_lennän
samaa mieltä. Ilmaisin asian epäselvästi. Aion lentää, matkustajana.
- sääkarttafani
Myöhässä olen, mutta noin yleisesti lentosäitä EI ennusteta kuin vuorokauden verran eteenpäin. Toisaalta 99,99% säistä on yhdentekeviä matkustajan kannalta, paitsi jos haluaa maisemia matkalla katsella, sitten prosenttiluku on paljon pienempi ja ihan onnenkauppaa.
- KorpikenttäHiljeni
Näyttää nyt olevan huonot lentosäät,kun Malmin Korpikentältä tänä vuonna nousuja kymmenkunta!
Tosin hangesta on paha lähteä ja kierroslaskulentääkin. Oli auraamaatta kiitotie.
Puheenjohtaja pokkana totes: jopa vilkkaampaa kuin vuosi sitten;) On ollut silloin tosi hiljaista!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152752Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281556
- 171420
- 731360
- 1461307
- 311178