ovat paikkakuntia, joilla on erinomainen maine.
Ja kun käy ne tarkastamassa, ei voi kuin itsekin äänestää niitä Suomen viihtyisimmiksi paikkakunniksi.
Tulee niin hyvälle mielelle, kun näkee, että vielä on yhteisöllisyyttä, kotipaikkakrakkautta ja tekemisen meininkiä, palvellaan kaikkia asukkaita ja huolehditaan ympäristöstä.
Varsinkin Etelä-Pohjanmaa kelpaa esimerkiksi kaikille.
Siellä asuvia pidetään uhoajina ja öykkäreinä, mutta kyllä siellä kuvastuu myös nöyryys tehdä se, mikä voidaan,"hyvää yritetähän teherä, mutta komiaa pakkaa tulemahan".
Seinäjoki ja Tampere
Mallianääs
4
255
Vastaukset
- Finskssvan
Turkusist mie piän. Turkku on iha mahrottoman upee saaristoinnee ja merimaiseminnee. Teretulemast Turkkussii.
- jeppasten
eelle ku ei mee kukkaa. kysy vaekka kitiseltä.
- mistälähtein
kysytään sitte :
suomen viihtyisin asuinalue vai vuoden kylä ?
kumpi se on vai molempia? - lähimmätkai
oulun karjasilta on semmonen
samoin kokkolan peltokorpi niminen kylä
suomen kaunein maitotie taasen on Junno-Ypyä Nivalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839