Kalaravintola Merimesta Reposaari

Poristakinminäkin

Kalaravintola Merimesta Sunnuntai lounas 29€, siis olin syömässä eilen ja tuohon hintaan ei kuulunut lainkaan maitoa, eli pelkkä vesi ns. ruokajuomana. Onko tämä nyt ihan oikein, suht. koht hieno paikka maisemineen, muuta siitä huolimatta jäi pieni epäkohta, ei maitoa mehua samaan hintaan?

37

5249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallismesta

Ylihinnoiteltu paikka ollut aina, En mene. Reposaaren ravintola OK.

• Köyhämies_

Eipä ole köyhällä varaa syödä 29€ Sunnuntai lounasta.

• Kokkari

Onko Suomessa muka noin köyhiä?

• KusiHaisee

29x6 mk=174,- mk, muistatteko mitä ennen euroa sai tuolla summalla.

• Elon_laskuoppiko
        KusiHaisee kirjoitti:

... ja rahan arvo on pysynyt ennallaan laskuoppisi mukaan viimeiset 15 vuotta, hintataso ei ole noussut myöskään kuluneen 15 vuoden aikana

• faktat.tietävä.jonne
        Elon_laskuoppiko kirjoitti:

... ja rahan arvo on pysynyt ennallaan laskuoppisi mukaan viimeiset 15 vuotta, hintataso ei ole noussut myöskään kuluneen 15 vuoden aikana

Olen samaa mieltä. Rahan arvo on pysynyt samana.
        Hintataso kyllä nousi huomattavasti EU:hun liittymisen myötä.

• Elon_laskuoppiko
        faktat.tietävä.jonne kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Rahan arvo on pysynyt samana.
        Hintataso kyllä nousi huomattavasti EU:hun liittymisen myötä.

ymmärsitköhän nyt lukemasi tekstin oikein ennen sen kommentointia?

• TulhaanJaMenhäänSyöhään

Kävin tänään 6.6.2016, vaimoni kanssa ruokailemassa Ravintola Merimestassa päiväruokailussa. Ruoka oli hyvin monipuolinen ravitsevaa ja hyvää ruokaa. alkuruokana. Kalaruokaa oli monella eri tavalla, samoin vihanneksia, eli kattavana. Pääruokana oli liha ja kalaruokaa, sekä perunoiden lisäksi useita vaihto mahdollisuuksia. Tässä ravintolassa olen käynyt useita kertoja sen avauksen jälkeen, koska ruokatarjonta on laadukasta ja monipuolista. Reposaaressa on myös Kalaravintola myös monipuolinen kala tarjonta, mutta vähän maalaistunnelma pääruokana. Kokemusta on Lapin Enontekiön, Muonion, Kittilän ja eri ravintoloista, mutta Reposaari on myös Meejän kielisille hyvä ruokailu paikka, sekä miksipä myös Yyterin Hotelli. Siihen olen kiinnittänyt näistä paikoista huomion, että ruokailupaikat eivät ole ympäri vuoden avoimina, paitsi Leviltä löytyy asialiseen aikaan aina ruokaravintola. Olen tottunut, kyllä tiedustelemaan onko ravintola auki, sekä milloin päivä ja ilta ruokailuajat, sekä miten iltasella ruokatarjoilu päättyy.

• Anonyymi
        KusiHaisee kirjoitti:

Tuolla hinnalla pitäisi olla viski ja konjamiinitarjoilutkin sekä lähtiessä tarjoilijatar ottaa joko poskeen tai antaa varvit, lopuksi johtaja putsaa lumet asiakkaan auton katolta ja pokkuroi tervetulleeksi uudelleen.

• Anonyymi
        Elon_laskuoppiko kirjoitti:

ymmärsitköhän nyt lukemasi tekstin oikein ennen sen kommentointia?

Ei porilaiset tajua tuollaisia asioita. On "korkeampaa taloustiedettä" heille.

Kertoo jotain sekin, että joku tosissaan laskee markoissa vielä hintoja.

• paskaravintoloita

Vanhaan hyvään aikaan ruokajuomiksi oli varattu vesi,maito,kotikalja ja lapsille mehua.Nykyään saa tympeää palvelua ja kraanavettä lasin pohjalle ilman jäitä tottakai.Se ruokakin taitaa olla jotain pakkasesta sulatettua sontaa.Laatu on kadonnut ja hinnat nousseet.Itse tekemällä saa just sitä mitä haluaa.

• ahvenaasenollapitää

Niin että seisova kalapöytä maksaa mummonrahassa 174,- ja ennen se oli sen 55,-

Että kyllä tuossa ilmaa on hinnassa ihan mukavasti, jää yrittäjälle ihan mukavasti viivan alle.

Kotona tekee uskomattoman kalapäivällisen 29.- kuudelle hengelle, pitäköön tunkkinsa saatana.

• Hyöh

Lievä myötähäpeä jos noin on. Kerran olen Merimestassa käynyt, eikä paikka niin erikoinen ole että sunnuntailounaasta kannattaisi 29 euroa maksaa. Enintään 20 euroa minun mielestäni, ja siihen on kuuluttava kaikki juomat.

Toivottavasti ottavat järjen käteen ja laskevat hintoja. Merimestaa tarvitaan, mutta mieluummin suosittuna koko kansan ravintolana kuin ylihintaisena vedätyksenä.

• Jjijiijijij

Ehkä tämän hinnoittelun tarkoituksenakin ole pitää paikka hieman fiininpänä ravinolana kun köyhä rahvas sinne tuskin eksyy....

• EiJuntti

Viini kuuluu ruokajuomaksi.

• Köyhämies_

Voin käyttää 30€ 3-4 päivän ruokaan.

• lounastunti

mistäs kuvittelet että ne rahat Jaguaariin tulee???

• antinkadunvarrella

Syö kaks henkilöä yhteensä 29e ja paikkoja on valiten roooososta entiseen...etniseen ja keskinkertaisesta hyvään.
      Kannattaako mennä reposaareen asti rullattavaks ja simmuun pissittäväks?

• Joskuskannattaanauttia

Jokaisen oma valinta minkäverran on ruuasta valmis maksamaan.
        Kallista se on,mutta hintansa väärti.

• VoisJoskusKäyrä

Eikö merimestassa ole arkisin ihan normaali n. 10€ lounas? Vai muistanko väärin

• berniesanders

10 euron lounas on hyvin kallis. Toki tasosta en tiedä. Mutta keskivertona
        kallis hinta. Alle 8 euron pitäisi mennä.

• Solomonni

Jos ei ole varaa mennä ravintolaan syömään niin pitää muistaa legendaarisen portsarin, Veikko Hohkurin totuus, persaukiset eivät istu kahviloissa.

• Köyhämies_

Köyhät.Saatte nyt hyvät ja ilmaiset ruokapussit.
      Ensin voi hakea pussin Elämän Leivästä ja sitten Elämän Eliiksiiristä.
      Hyvin menee viikko näillä eväillä eikä maksa mitään.

• Saatiinmaitoa

Onkohan aloittaja nyt ihan varma tuosta maidosta? Meille ainakin viimeksi oli tarjolla kaikki mahdolliset juomaversiot, mitä mieleen juolahti. Hienolla paikalla on ravintola ja ruoka on todella maukasta. Ainoa harmi on vaan se että reposaari on niin kaukana keskustasta.

• TeroTuroTeuto

Joko se amore on auennu

• EVRkuukkari

Jos ei ole rahaa, niin ainahan voi pummata. Niin minä ja kaikki muutkin viherpunikki-eko-aktivistilarppaajat tehdään.

• trolli-

Miten pummaamisesi liittyy Merimestaan.

• EVRkuukkari

Siten, että teen sitä työkseni kaikkialla ja aina.Iltaisin itken itseni uneen, koska rottia tapetaan, vaikka niitä on muutenkin niin vähän ja en ole vielä oppinut pummaamaan nukkuessani.

• Ruokailusta

Olen Merimestan tarjottua lounasruokaa pitänyt laatuun nähden 29E. oikeana. Porin lounaspaikkoja yleensä kiertelen ympäriinsä ja ristiin rastiin Suomea, sekä usein Porilaisena käyn Merimestassa. Kirjoittelussa ilmenee tietämättömän vertailu arvostelua. Yleensä olen kiinnostunut aina, hinta laatu tarjonnasta.

• Anonyymi

Maito on lasten ja vasikoiden juoma...

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Köyhien ongelma...

• Anonyymi

Ei ole käynyt, enkä käy.

• Anonyymi

Pori on köyhien duunarien kaupunki

• Anonyymi

Somessa Aki Mannonenkin kehuu paikkaa!
      Pakko käydä, on varmaan hyvä! Ja myös yrittäjä todella fixu kun ottanut Aki Mannosen mainoskasvoksi!
      Hyvä hyvä!

• Anonyymi

Yhden kerran on käyty eikä tarvitse enää mennä. Oli äitienpäivälounas, tähtitieteellinen lasku kun meitä oli kuusi.
      Vaikka oli varattu pöytä niin ei ollutkaan isommalle porukalle heti vapaata.
      Saimme odotella, porukkaa oli tupa täynnä.
      Ensivaikutelma oli vaivautunut, liikaa ihmisiä liian pienessä tilassa.
      Pöydät oli liian lähekkäin, liikkuminen oli vaikeaa. Meteli otti päähän.
      Koin lounaan niin ahdistavaksi, että vedin ensilautaseni kitusiin yhdellä nielaisulla, ja sanoin poistuvani seurasta. Jäi kahvit ja jälkkärit pitelemättä, kun ei hermo kestänyt, olipa vielä kuuma päivä ja tuntui että tilasta loppuu happi.
      Paras juttu lounaassa oli se hetki kun pääsin salista ulos raittiiseen ilmaan.
      Pyhästi vannottelin itselleni maatessani toinen silmä kiinni auton takapenkillä, että oli laitimmainen kerta tätä sorttia.
      Toinen silmä tietty auki, ettei katalysaattori saa päähänsä lähteä kävelemään kun silmä välttää, olimmehan Porissa. Pöljää

• Anonyymi

Porissa narkkarit pöllii kaiken mikä irti lähtee. Pihatontutkin lähtee narkin matkaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe