Uusi S90 perästä ruma!

eijeijei_jaei

Komea kuono ja ok sivusta, mutta perä karmea. Lättänä ja valot aaargh. Nyt nähty livenä Kaivokselan Bilian parkkiksella ja outo epätasapaino on muotoilussa. BMW 5-sarjalainen on edelleen parhaimman näköinen sedan luokassaan. Uusi E-Mersukin on oudon pullea ja epätasapainoinen, ja joku A6 vaatimaton. Muttta S90 on perästä ruma!

44

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfjfhjfhhjfdg

      Todettiin jo hiukan salakuvistakin että miten kamalan näköinen.Bmw:llä taas muotoilu palautettiin turvalliseen kulmien pyöristelyyn joka jo hiukan tekee jo pappamaisen ja vaatimattoman.Audin maskit taas alkaa jo hätyytellä kuorma-autoja rumuudessaan.

      • takapuoliongelmaa

        Oma veikkaus: 90-sarjasta S90:n myyntiosuus on 20% (osuus noinkin korkea koska siitä suurin osa myydään Kiinaan missä kansa tykkää kökkösedaneista) ja V90:n osuus 80%. Ei V90:kään persiistä kaunotar ole, mutta noista siedettävämpi. Sama peppuongelma on XC90:ssä; mahtipontisen keulan pariksi sen perä ei sovi ei sitten yhtään.


    • raafikko

      ruma ku petolinnun takaosasto

    • SAKSALAINENLAATUAUTO

      Samaa mieltä tosi ruma laatikko malli ,kyllä uusi E W213 MERCEDES FARMARI ON SITTEN HIENO ON ON.

      • mercedeksiä

        tehdään Kiinassa.haha!


    • rumaperä

      Ruma perä ei houkuttele perää himoitsevia bimmeripoikia!!!

    • Hyväpelijuu

      Samaa mieltä perästä. V90 linjakkaampi edestä ja sivulta myös. Valtaosa tulee olemaan V90 malleja sillä sedan on epäkäytännöllinen. Sisusta taas markkinoiden paras ajoergonomioineen. Koneeksi perusdiesel ja automaatti. Ei liian isoja vanteita niin olis aikas hyvä.

    • Kannattaaostaa

      B&W äänenetoisto nostaa volvon omaan luokkaansa sisustan viihtyvyydessä. Tuon auton voisi hankkia pelkästään sen äänentoiston takia joka on kuin konserttisali olisi tienpäällä.

    • No itselle se S90 insp...D5awd toimitus 11/12 ja tilaus 04/16! Miten muille luvattu/tilaus?

      • Tilattuaon

        Mulla on tilattu S90 joka piti tulla syksyllä mutta minäpäs vaihdoin vielä V90 nyt pitäs tehä siitä paperit. Kuulin että V90 tylee S90 aikasemmin vaikka alunperin oli toisteppäin. Jokatapauksessa viivästyy niin että marraskuu toimitus. Minä teen tosin V90 vielä viimeisen kikan ja tilaan siihen maple brown värin jonka tuotanto alkaa vko 46 eli auto menee toimitukseen 2017 tammikuuksi. Arvon säilymisen kannalta myös hyvä rekata tammikuussa. Mulla on vähän semmonen ongelma et nykynen auto on niin tehokas ettei noi dieselit oikeen tunnu kauheen tehokkailta. Mutta varustelu on huikee volvossa.


      • Rrisainipoika

        Hehee mitä tarinaa ja viisautta.


      • Hihhhhhjhiii

        Näin mä tein tosiaan:) enkä ole r design tyyppi:)enkä muute mies


      • karponaattori
        Tilattuaon kirjoitti:

        Mulla on tilattu S90 joka piti tulla syksyllä mutta minäpäs vaihdoin vielä V90 nyt pitäs tehä siitä paperit. Kuulin että V90 tylee S90 aikasemmin vaikka alunperin oli toisteppäin. Jokatapauksessa viivästyy niin että marraskuu toimitus. Minä teen tosin V90 vielä viimeisen kikan ja tilaan siihen maple brown värin jonka tuotanto alkaa vko 46 eli auto menee toimitukseen 2017 tammikuuksi. Arvon säilymisen kannalta myös hyvä rekata tammikuussa. Mulla on vähän semmonen ongelma et nykynen auto on niin tehokas ettei noi dieselit oikeen tunnu kauheen tehokkailta. Mutta varustelu on huikee volvossa.

        Mulla nyt V40 T5 Karpon edition är tesikn ja nyt tilattu SV90 Karpon edition. Tulee Karpon karvahattu mukaan ja dvd:llinen Karpolla on asiaa-ohjelmia.


      • Anselminkives

        Karpon edition on kova kyl


    • volvo_talveksi

      Tilasin tuon V90 mallin ja syksyksi luvattiin toimitus. Autoa en ole nähnyt paitsi S90 :sen venemessuilla. Vähän arveluttaa miltä tuo farkun perä näyttää luonnossa. En oikein pidä sen muotoilusta ja ne valot tuntuvat rumilta.

      Sisältä oli niin upea ja kaikki tuntui olevan suunniteltu hyvin kohdilleen, että tykästyin samantien.

      • Olishannehienot

        Mulla ihan sama juttu. Perä näyttää sivulta kyllä hyvältä mutta suoraan takaa sekä s että v90 vähän vaatii totuttelua. Auto vei mennessään aika äkkiä. Tilasin ekaks S90 jonka sain vaihdettua V90 vielä kun menee tuotantoon vasta myöhemmin. Olen nyt tilannu D4 awd inscription mutta en nyt ole varma vielä karsinko nelivedon lopulta pois ja laitan lisää varusteita? Muokata saa tilausta tuonne alkutalveen asti sillä apple carplay menee tuotantoon kaikissa autoissa vasta viikolla 46 joten valtaosa autoista tulee muutenkin vasta tammikuussa asiakkaille. Otin väriksi perusmustan ja sisusta amber vaaleanruskea sekä nuo tummemmat puulistat dark flame birch tms sillä vakiona tuleva pähkinäpuu oli rajoitettu/loppu. Family ja winter paketit 18 talvipyörät ja 19 kesäksi. Kovasti himotti 20 ja 21 tuumaset mutta aika kalliita niin saa jäädä.


      • Aikakivahinta

        Olisko ollu 3200e tuo 21 tuumaset paketti:)


    • kiinalainen.traktori

      Kyllä on S90 ruma perä ja samoin V90 perä järkyttävän ruma, volvo ei ole koskaan osannut tehdä auton periä.

      • huudellaanTuuleen

        Kerro esimerkkejä näteistä peristä.


      • bayerncar

        Onneksi bemari-, mese- ja audikuskit eivät ehdi voimaan pahoin katsoessaan Volvon perää, kun he ajavat nopeasti tuon svenskitraktorin ohi. Hullu joka ei tuossa luokassa sakemannipremiumia osta. Parhaita mitä rahalla saa ja hevosetkin kaikki kotona toisin kuin noissa ruotsinromuissa.


      • baijerilaiset

        Kyllä bmw:n hevoset ovat laiskoja, kokemusta on. Teho ei ole sitä mitä ilmoitetaan.


      • nuhanenko

        Näin se on, valitettavasti bemun kohdalla.


      • Näinonnn

        Bemarille ilmotetaan aina myös hurja kiihtyvyys ja jäävät 1-2 sekuntia luvatusta. Kai tuolla paperilla olevalla arvolla vain luodaan mielikuvia.


      • siismikä
        bayerncar kirjoitti:

        Onneksi bemari-, mese- ja audikuskit eivät ehdi voimaan pahoin katsoessaan Volvon perää, kun he ajavat nopeasti tuon svenskitraktorin ohi. Hullu joka ei tuossa luokassa sakemannipremiumia osta. Parhaita mitä rahalla saa ja hevosetkin kaikki kotona toisin kuin noissa ruotsinromuissa.

        on SAKSA?comprendo?


    • SKODA_RULES

      UUS SKODA SUPERB 280 TSI DSG 4X4 IRTOAA ALTA 50:N. ON KULKUA JA NELIVETO, KLASSINEN TYYLIKÄS SEDAN-MUOTOILU MUTTA SILTI ISO TAKALUUKKU JOSTA MAHTUU VAIKKA FILLARI KYYTIIN. VARUSTETTA PIISAA. JÄLLEENMYYNTIARVO PALJON PAREMPI KUIN VOLVOSSA. HULLU ON SE, JOKATILASI S90:N. MEILLÄ FIRMAN ISOIN POMOKIN VAIHTOI VOLVONSA UUTEEN SUPERB:IIN.

      • judge66

        Vielä hullumpi on joka tilaa vilunki volsun tuotteita...


      • SKODA_RULES

        HEH. SULLA HEITTÄÄ? SKODA SENTÄÄN TSEKKILÄISELLÄ TARKKUUDELLA TEHTY JA SUUNNITELTU, JA MAAILMAN TOISEKSI SUURIMMAN AUTONVALMISTAJAN KOMPONENTTEJA MUKANA. VERTAAS KINKKI-GEELYYN. HALUUTKO KINKKIROTTELON VAI AIDON EUROOPPALAISEN AUTON? SUPERB ON AIVAN YLIVOIMAINEN LUOKASSA, SEN ON TODENNEET KAIKKI AUTOLEHDETKIN.


      • voioksennus

        Ei vois vähempää kiinnostaa skeidat. Halvalla tehty tusinatuote ja vielä volkkarin tekniikalla.


      • kiinankiesi

        Ai että Volvot ei ole tusinatuotteita? Salli mun nauraa. Kun vielä tietää kiinalaisomistuksen ja kusetukset, niin romun saa kalliilla rahalla....


      • voioksennus

        Skoda on tusinatuote. S90 on premium-tuote. Vain skeidauskovaiset väittää muuta. Samaa vähemmän lahjakasta kansanosaa tojoterojen kanssa. Niiden mielestä corollakin on premium.


      • missäs
        kiinankiesi kirjoitti:

        Ai että Volvot ei ole tusinatuotteita? Salli mun nauraa. Kun vielä tietää kiinalaisomistuksen ja kusetukset, niin romun saa kalliilla rahalla....

        sun automerkin omistuspohja on?


      • Siinäse

        Kukaan ei oikeasti edes vertaa volvon luxusautoa johonkin itäauto skodaan. Itäautot kommareille ja roskisdyykkareille


      • LATE_LAPUALTA
        Siinäse kirjoitti:

        Kukaan ei oikeasti edes vertaa volvon luxusautoa johonkin itäauto skodaan. Itäautot kommareille ja roskisdyykkareille

        VAI VOLVO LUKSUS AUTO?? HEH SAMAA SARJAA VOLKKARIN JA OOPPELIN KANSSA ELI TAVIS KÄRRY JA UUDET VIELÄ SEMMOSIA ETTEI NE KESTÄ. TÄÄLLÄ LAPUAN SUUNNALLA EI PALJON VOLVOA NÄY ENÄÄ VAAN TILALLE TULI MERSU. MERSULLA KUN KARAUTTAA PIHAAN NIIN JOKA AKKA JA UKKO TIETÄÄ MIKÄ TUO HEMMO ON ELI TIETÄÄ LAADUN. VOLVO ON NYT KIINALAINEN ROMU.


      • stereotkin

        ovat Kiinalaista romua...
        Niih


      • Skodasenollapitää
        voioksennus kirjoitti:

        Skoda on tusinatuote. S90 on premium-tuote. Vain skeidauskovaiset väittää muuta. Samaa vähemmän lahjakasta kansanosaa tojoterojen kanssa. Niiden mielestä corollakin on premium.

        Skoda on nykyään preemiumia. Lue vaikka Skoda-palstalta jos et usko. Kehuvat super-b:tä paremmaksi kuin mersu s klasse.


    • RENAULTTT

      KIINALAISEKS VÄLTTÄÄ SINNE VAA.

    • fgghfghgf

      MInä omistan Omegan v96 minusta siinä on hyvän näköinen peräpeili,nykyautot naurettavia etuvetosirroja.Takaveto rulaa,etuveto on köyhiä varten.

    • Mb-mies

      Älä vaan ikinä erehdy ostamaan Volvoa.Samalla rahalla kun saa jo Mersun.
      -The best or nothing-

      • Totuusontämääää

        Mersu ja hinta 60 tonnia sekä volvo hinta 60 tonnia ja laitetaan nuo S90 ja mersun E-vierekkäin...niin mersu on todella ruma joka suunnasta. Mersu on erittäin heikosti varusteltu eikä esim tuossa hintaluokassa ole vielä nappanahkoja, kunnon HIFI soittimia, 20 tai 21 tuumaisia vanteita, yms normi varusteita tossa luokassa. Sen sijaan mersussa on sellaiset vanhanajan mittaristot analogisella mittarilla hehheh sekä penkit harmaata säkkikangasta ja sivut tekonahkaa hehheh:) volvo on uusilla malleillaa jyrännyt mersun nyt pahasti.


    • Adler

      En tiedä kuka S90 on muotoillusta vastannut, mutta auton perä on suoraan sanottuna ruma. V90 malli on selkeästi tasapainoisempi ja näyttää paljon paremmalta, sekä luonnollisesti on käytännöllisempi.

      • Puusilmät

        Aikamoisia puusilimä nämä S90 arvostelijat. Volvon peräosahan on todella tyylikäs.


      • Eihaittaaei
        Puusilmät kirjoitti:

        Aikamoisia puusilimä nämä S90 arvostelijat. Volvon peräosahan on todella tyylikäs.

        Tai ei ainakaan haittaa sen S90 kuskia. Perän katselusta kärsii muut autoilijat jotka odottaa ohituspaikkaa takana.


    • Nuukaerkki

      S90:stä tulee varmaa facelifti jo ensi vuonna. Uuteen automalliin jätetään aina hiomisen varaa muotoilupuolelle. S90 on kyllä raskaan oloinen, mutta eihän se euroopan markkinoille ole tarkoitettukaan.

    • KIINALAINENKIKKAREV90

      Liian kallis kilohinta menettää arvonsa nopeesti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4435
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      242
      2196
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1620
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1423
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      277
      1256
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1117
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe