moi!!
mä mietin et sopiiko neontetrat ja mustaneontetrat samaan akvaarioon?
tai kun akvaario kirjoissa sanotaan et mustaneontetra ois hienon näkönen muiden neon- kalojen kaa..
jos sull on mustaneontetroja, kertoisitko niistä?
pliis! (tykkäisin kovasti)
kiitti etukäteen!!
näistä mustaneontetroista..
4
430
Vastaukset
- utu
Mainiosti ovat meillä neot viihtyneet samassa altaassa.
Kalastona on siis neon-, mustaneon- ja kultaneontetraparvet. Pohjalla perinteinen partis.
Kasvistoa on runsaasti, mutta eivät tetrat siellä piilottele. Reilusti ovat näkösällä.- fish
kiitti vastauksesta!
minun pitääkin rueta harkitsemaan näitä mustatetroja jos neontetrat eivät siitä pahaa tykkää! - JuuLia
fish kirjoitti:
kiitti vastauksesta!
minun pitääkin rueta harkitsemaan näitä mustatetroja jos neontetrat eivät siitä pahaa tykkää!Eivät ne pahaa tykkää kunhan tilaa on ja kummallakin lajeilla kunnon parvet.
- nuunuu.....
Niin mulla on 4 mustatetraa akvaariossani...
ja samassa on myös 8 neontetraa..
ja hyvin ne näyttää pärjäävän..
Että kyllä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697