Edge ja tietyt sivustot ei toimi kunnolla

qwdqdqd

Onko kokemuksia ettei Edgellä toimi tietyt nettisivut ollenkaan tai sitten todella huonosti? Esimerkiksi Nettiauto tökkii minulla pahasti. Ensin sivu aukeaa ja saattaa hetken toimia jonka jälkeen alkaa lataamaan sivua uudestaan ja uudestaan. veikkaan että sivulla olevat mainokset, bannerit mitä lie aiheuttaa tuon.

Explorerilla toimii normaalisti.

11

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalisti_toimii

      Nettiauto.com vaikuttaisi toimivan ihan normaalisti sekä IE11:llä että Edgellä. Ehkä nuo ongelmat sivustossa korjattiin eilispäivän aikana?

      Jos epäilee jonkin mainoksen aiheuttavan reistailua, niin mainoksistahan pääsee Edgessä eroon asentamalla Adblock Plus lisäosan:
      https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/adblock-plus/9nblggh4r9nz

    • difkfkr

      Ei toimi minulla. Kahdella eri koneella sama homma. Yrittää vaan koko ajan ladata ja vetää sitten jumiin.

    • ototoro

      Tabletissa win10 ja kun yrittää asentaa tuon adblockin niin sanoo ettei voi kun pitää olla uudempi käyttis. Mitä vittuapaskaa se tämä taas on?

      • windows-sitten

        Kesällä tulevaa "juhla"päivitystä tarkoittaa, sitten saa Edgeenkin mainoseston.


      • uudempi_windows

    • samataallakin

      Minulla on uusi pöytökone jonka mukana tuli 10 asennuslevy ja asensin,ja tuota samaa se urputtaa mullakin että pitää olla uudempi versio että voi asentaa adbloc plussan.

      • winukka

        Elokuun alkupuolella tulee vasta uudempi versio kymppiä jossa Edgeen saa mainostenestäjän.
        Sitäpaitsi uBlock Origin on parempi.


      • heinäkuun_puolivälissä

        Valmis Anniversary Edition (build 14393 joka on GA/RTM versio) tuli julkiseen jakeluun jo 19.7. jolloin kuka tahansa on voinut sen ladata MS:n sivuilta ja asentaa. Eli on jo kauemman aikaa sitten jo tullut valmiiksi ja RTW-vaiheeseen.

        2. elokuuta sama versio tulee automaattisesti myös sellaisille aloitteiljoille jotka eivät itse oikein osaa tietokoneen nappuloita klikkailla, mutta etevämmät käyttäjät ovat se jo yli viikko sitten asentaneet.


      • windows-pässi
        heinäkuun_puolivälissä kirjoitti:

        Valmis Anniversary Edition (build 14393 joka on GA/RTM versio) tuli julkiseen jakeluun jo 19.7. jolloin kuka tahansa on voinut sen ladata MS:n sivuilta ja asentaa. Eli on jo kauemman aikaa sitten jo tullut valmiiksi ja RTW-vaiheeseen.

        2. elokuuta sama versio tulee automaattisesti myös sellaisille aloitteiljoille jotka eivät itse oikein osaa tietokoneen nappuloita klikkailla, mutta etevämmät käyttäjät ovat se jo yli viikko sitten asentaneet.

        Idiootti unohtaa jatkuvasti mainita että kyse on Inseder jakelusta.


      • täsmälleen_sama_versio

        Se on bitti bitiltä sama versio, joka on toimitettu myös laitevalmistajille. Kyseessä on RTW, ja GA-versio. Insidereille toimitettu versio ei poikkea siitä yhdenkään bitin verran (siitähän puuttuu myös expiration date, ja työpöydän vesileimat jotka ovat insider-versioissa).


      • 10586_testiversio

        Ovatko myös 10240 ja 10586 pelkkiä insider-versioita, koska nehän toimitettiin ensin insidereille ja pari viikkoa myöhemmin täsmälleen sama versio Windows updaten kautta tuulipukukäyttäjille (siis bitti bitiltä identtinen esd-image).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe