Olettekos huomanneet?

Opserveri

Tämän palstan yläosaan on liitetty lihavoitu teksti, joka varoittaa, että:

a) Ei saa tehdä linkityksiä sivuille joissa on ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa

b) Ei saa esittää rasistisia kannanottoja

Ylläpito näyttää nähneen tarpeelliseksi pistää ainoastaan islamia koskeville palstoille (Koraani sekä Yleistä islamista) tuon varoituksen. Minkään muun uskonnon palstalla sitä ei näytä olevan. Vetäköön kukin tästä omat johtopäätöksensä.

4

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • islamorealisti

Ts. kun joku linkittää dokumentin, jossa muslimit harjoittaa uskontoaan terällä, pommilla, luodilla yms. niin se on kiellettyä. Kyllähän tämä länsimainen islamia kannattava ilmiö on jo tullut tutuksi. Silti näitä samoja petollisia toimintatapoja jatketaan päivästä toiseen. Eipä sitä voi ymmärtää, että mikä tämän järjettömyyden laukaisi ja miksi sitä järjettömyydeksi jo todettua toimintaa tietentahtoen jatketaan.

• Opserveri

Nyt EU ilmeisesti aikoo lisätä pykälällä "vihapuheen" valvontaa ja niputtaa "rasismiksi" myös uskontoon kohdistuvan arvostelun. Ei tarvitse olla ruudinkeksijä huomatakseen, että tämän "uusrasismin" määreen tarkoituksena on nimenomaan islamin suojeleminen kaikelta arvostelulta.

Tietenkin "rasismi" tarkoittaa rotusortoa, mutta islamissa tai muissa uskonnoissa ei ole kyse rodusta. Rotua ei voi muuttaa ihmisellä, mutta uskonnon voi. Siten on todella härskiä että uskontoa ei saisi mitenkään arvostella.

• äläalistuislamille

Huolestuttavaa, nyt juuri täytyy Islamia arvostella kaikin voimin, ihminen aivopesun uhrina on vähemmän syyllinen kuin Islam. Islam itsessään on äärimmäistä rasismia ja uskonnonpilkkaa (moskeijoiden seinillä julistetaan että Jumalalla ei ole poikaa) eli Islam loukkaa jo olemassaolollaan kristittyjä, juutalaisista puhumattakaan. Jos sananvapautta yksipuolisesti rajoitetaan Islamin suosimiseksi, alkaa myös ei-muslimit radikalisoitua.

• Hirveesaari

Länsimaat ovat vellipöksyjä. Me taivumme ja sopeudumme sekä syväitsemme. Muslimit itse ovat niin suvaitsemattomia että läsipoika olisi jo vankilassa jos olisin itse yhtä auvaitsematon.
      Alkaa nuo Jameksen jutut tuntumaan yllättävän järkeviltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1220
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1028
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      829
    7. 85
      821
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      20
      769
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      719
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe