Saako omia vastauksia pääsykokeesta jotenkin mukaansa? Olen lukenut että jotkut on kirjottanut esim. käteen, saako näin tehdä? ;D Olisi kiva tarkistaa kokeen jälkeen..
Saako vastauksia jotenkin mukaansa?
11
913
Vastaukset
- Lööppilaa
Kumiin
- Lalllaaaa
Kai sieltä saa suttupaperia. Kirjoita siihen!
- Hitsivieköön
Ymmärtääkseni suttupapereita ei saa viedä koetilasta pois.. Muita ideoita?:D
- Lalllaaaall
Siis ihan oikeastiko ei voi repäistä itselleen pientä paperinpalaa ja merkata siihen omia vastauksia?! Hyvä tietää huomenna:)
- Kumiin
Voidaanko esim diskata jos kirjottaa vaikka kumiin omat vastaukset? Xd
- Kauppis2016
Ota kumi mis on paperi ympärillä ja kirjota siihen ennen ku lähet. Tein nii viimevuonnaki ja hyvin toimi, kiersin sen vaa takas kumin ympärille.
- ettämitäs
Mitä ihmettä niillä omilla vastauksilla tekee? Niistä ei mikään muutu, tulos on, mikä on. Sen saat tietää aikanaan varmasti.
Kokeen jälkeen on viisainta ottaa rennosti, meni miten menikin. - säälittävääräpistelyä
Hohhoijjaa. Jos osaat yhtään asiat niin muistat kyllä myöhemmin illallakin sen, että mitä vastasit mihinkin kysymykseen. Ei niitä tarvitse mihinkään merkata. Muista kyllä sitten, että mitä vastasit mihinkin kysymykseen. Vastaukset kuitenkin tulee heti samana päivänä nettiin.
- Yyyyyhhhyyy
Muistaa varmasti, mutta tarkastamisen on helpompaa.
- Iiiciciic
En aina ole varma vastasinko jos kysymys oli vähän epävarma. Merkkaan kumiin ja käännän kumin pöydälle väärinpäin. Ei ole koskaan sanottu ainakaan mitään. En tiedä onko joku huomannut. Kirjotan vaan numerot peräkkäin ja jos en ole vastannut "x"
- leipääJaSirkushuveja
Mä ainakin vedin kynään merkit. | / \ • - oli merkit 1-4 ja - sitten ei vastausta.
Ei tarvinnu sit koetta tarkistellessa kuumotella että vastasinko näin.
Hyvin ne omat vastaukset muistaa kyllä kokeen jälkeenkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817