Tiesittekö jätkät tätä?

Skeidaman

Skoda on kyllä aivan paska auto. Onko tästä puhuttu palstalla tänään vielä?

26

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaaVielä4h

      Ei vielä, mutta lisätään aihelistaan.

    • ei-auto-ensinkään

      Kyllä tuo on ollut tiedossa, itäautohan tuo on ja siten aivan rupusakin ajokki

    • tärkeistä.puhutaan

      Itse en ole ehtinyt puhua. Hyvä kun otit puheeksi. Pitäähän oikeista asioista puhua päivittäin.
      Skoda on tosiaankin paska putputin. Sanovat sitä kommarikärryksi ja kaalikärryksi.
      "Skoda on skeida" tunnuksilla mennään.

    • skeida-prutku

      skeida on paskaprutku, oikea putputin ja pötkö. popkorn kattila ja itäblokin kakkaklarinetti.

    • tuo.on.varm.totta

      Olen aavistellutkin tuota. Niin monet valittavat ja kärsivät niiden kanssa.

    • kukaTietääMitäkin

      Olet varmaan kyykmanni?? Juttusi poikeaa kovin normaalista typerästä litaniastasi, mutta sairaat aivothan ovat monasti joustavampia kuin normaalit.

      • Skeidaman

        En ole! Olen vain ihan filantrooppisista syistä jakamassa skodatietoutta. Nääs kun ostin joskus itselleni skoodan ja elämä lähti alamäkeen. Sitten myin sen ja elämä lähti taas ylämäkeen. Suosittelen sullekkin!


      • KukaTietääMitäkin
        Skeidaman kirjoitti:

        En ole! Olen vain ihan filantrooppisista syistä jakamassa skodatietoutta. Nääs kun ostin joskus itselleni skoodan ja elämä lähti alamäkeen. Sitten myin sen ja elämä lähti taas ylämäkeen. Suosittelen sullekkin!

        Suosituksesi meni täysin hukkaan, kun en ole koskaan ko. merkkiä omistanut, en edes ajanut ja matkustajana olen havainnut sinunlaistesi hörhöjen "tietämyksen" tason. Mitä sulle kuuluu millä kukin ajaa. Suosittelisin hankkimaan elämän.
        Sairaat aivothan ovat joustavampia kuin normaalit, jonka jo todistitkin.


      • Skeidaman
        KukaTietääMitäkin kirjoitti:

        Suosituksesi meni täysin hukkaan, kun en ole koskaan ko. merkkiä omistanut, en edes ajanut ja matkustajana olen havainnut sinunlaistesi hörhöjen "tietämyksen" tason. Mitä sulle kuuluu millä kukin ajaa. Suosittelisin hankkimaan elämän.
        Sairaat aivothan ovat joustavampia kuin normaalit, jonka jo todistitkin.

        Harvempihan sitä myöntää ajavansa skodalla. Kiitos tuosta kohteliaisuudesta. Aivoni ovat aika isot ja joustavat. Kykenen aika monimutkaiseen innovatiiviseen työhön. Miksi sinä, skoodan kyydissä ollut vietät aikaa skoda-palstalla?


      • KukaTietääMitäkin
        Skeidaman kirjoitti:

        Harvempihan sitä myöntää ajavansa skodalla. Kiitos tuosta kohteliaisuudesta. Aivoni ovat aika isot ja joustavat. Kykenen aika monimutkaiseen innovatiiviseen työhön. Miksi sinä, skoodan kyydissä ollut vietät aikaa skoda-palstalla?

        Ihan vaan siksi, että täällä näkee koko ihmiselämän kirjon, varsinkin sen pohjasakan, johon tunnustauduit kuuluvasi. Ehkä järjelliset kirjoitukset saavat edes yhden ihmispolon edes hetken verran ajattelemaan normaalin ihmisen tavoin.
        Et sinä onneton pikku rassukka kykene monimutkaiseen innovatiiviseen työhön, kykenet vain suoltamaan idioottimaista tekstiä sairaista aivoistasi.


      • outoaskodakulttuuria
        KukaTietääMitäkin kirjoitti:

        Ihan vaan siksi, että täällä näkee koko ihmiselämän kirjon, varsinkin sen pohjasakan, johon tunnustauduit kuuluvasi. Ehkä järjelliset kirjoitukset saavat edes yhden ihmispolon edes hetken verran ajattelemaan normaalin ihmisen tavoin.
        Et sinä onneton pikku rassukka kykene monimutkaiseen innovatiiviseen työhön, kykenet vain suoltamaan idioottimaista tekstiä sairaista aivoistasi.

        Mikäs skodistia taas vaivaa? Haukkuu muita vaikka pitäisi olla nauramassa skodalle. Onko kansipahvi taas pettänyt vai lepattaako ovipahvit liiallisesti tuulessa?
        Emme voi ymmärtää skodakuskien innostuksia...koskaan.


      • KukaTietääMitäkin
        outoaskodakulttuuria kirjoitti:

        Mikäs skodistia taas vaivaa? Haukkuu muita vaikka pitäisi olla nauramassa skodalle. Onko kansipahvi taas pettänyt vai lepattaako ovipahvit liiallisesti tuulessa?
        Emme voi ymmärtää skodakuskien innostuksia...koskaan.

        Miksi pitäisi nauraa jollekin automerkille, kun te pellet olette niin paljon huvittaviampia? Eihän kukaan täysijärkinen ihminen voi ymmärtää noitten onnettomien trollien lässytystä. Voisi tietenkin kehoittaa noita vähäjärkisiä hoitoon, mutta eihän ne ressukat sitäkään ymmärrä.
        Miksi haluat todistaa kuuluvasi pohjasakkaan? Tämä ei todellakaan ole haukkumista, vaan hätähuuto onnettoman ihmisen,SIIS SINUN puolesta!


    • kakkaskooota

      Ei tästä ole ennen ollut täällä juttua, mutta hyvä, että nyt tuli esiin tämäkin totuus. Itse olen aina ollut samaa mieltä kuin aloittaja.

    • suberbonhieno

      Ootekko nähneet uutta vm 2016 suberbia? Eikö olekkin hieno. kateellisia nää vaan on skoodalle.
      Nimenomaan uudet skodat on hyviä ja hienoja. Ehkä silloin joskus 80-90 luvulla ne oli niitä sekeidoja, mutta ei enää. Ajelen mäkin ennen nissanilla ja toyotoilla. Ei tulisi mieleenkään ostaa nitä enää. Ihan rumia joku juke ja pruis. Toiseksi ihan liian ylihinnoiteltuja nykyään. Uuden hienon suberbin saa paljon halvemmalla kuin ruman priuksen. Ei se hybrdi sen vähempää kuluta kuin uusi suberb tai octaaviakaan vaikkka eivät olekkaan hybridejä.

      • Skeidaman

        Et ole tosissasi? Mikä tahansa vm. 2013 hakkaa tuon 2016 skeidan 10-0 laadussa ja tekniikassa. Käyppä ajamassa jollain muulla merkillä, kokeile vaikka istua Volvo S90 ohjaamoon ja näe miltä tuntuu istua oikeasti uudessa autossa.


      • Kolhoosikommari

        On se hienompi kun edellinen joka näytti sedanina volgalta. Onhan skoda hyvin venäläispainotteinen auto ja semmonen kommunistille sopiva kulkine. Todellinen ajo kolhoosi ilman mukavuuksia.


      • Skeidaman

        Mikä tahansa verrattuna vanhaan skeidaan näyttää hyvältä. Mutta ei tuo kyllä taas muihin tämän vuoden malleihin verrattuna ole mitään. Samaa kommunistien itäskeidaa kuin aikaisemminkin


      • skodapitäähinnan
        Skeidaman kirjoitti:

        Et ole tosissasi? Mikä tahansa vm. 2013 hakkaa tuon 2016 skeidan 10-0 laadussa ja tekniikassa. Käyppä ajamassa jollain muulla merkillä, kokeile vaikka istua Volvo S90 ohjaamoon ja näe miltä tuntuu istua oikeasti uudessa autossa.

        Uudesta volvosta vaan saat maksaa lähes 50 000€ Uuden suberbin saat 30 000€ ja pitää paremmin arvonsa. Mikäs siinä jos on varaa autoon jonka hinta romahtaa muutamassa vuodessa.


      • Skeidaman

        Hyvin pitää arvonsa Kia tai Hyundaikin ja niiden tekniikka on parempaa. Skeida maksaa 30k€ ja loput 20k€ meneekin sitten pajalle 3v sisällä.


    • wg33g3g3
      • Skeidaman

        Jep ihan kamala itälintta, täynnä vanhentunutta "tekniikkaa" ja halpaa "designia".

        Eikö ihmiset erota enää laatua skeidasta?


      • Laatukuski

        Näin on. Elvät erota. Suomalainen köyhä juntti ostaa skeidaa kun ei parempaan ole rahaa


      • skoDADADA
        Laatukuski kirjoitti:

        Näin on. Elvät erota. Suomalainen köyhä juntti ostaa skeidaa kun ei parempaan ole rahaa

        Ei ole makuakaan, eikä tyylitajua. Länsiautoja saa melko hyvään hintaan. Skoda-pampulat ei ymmärrä. Sitten kadehtivat länsi-autoja.


    • Skeidamani

      Onko näin?

    • Anonyymi

      Ainakin paljon on vikaa, skeidoissa

      • Anonyymi

        Mutta skodakorjaamot kannattaa, mut ei ole hauska skodassa matkustaa 😆


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe