En voi sietää sinua

Siinärehellisyyttä

En siedä tapaasi toimia. Olet todella ilkeä ja hoidat asiat lapsellisesti. Kiusaat muita ihmisiä ja pahoitat ympärillä olevien ihmisien mielet. Sinä tuotit minulle monta vuotta pelkkää pahaa mieltä. Luulin, että sinuun voisi luottaa, mutta olin pahasti väärässä. Hetkessä kun vain olit sillä tuulella iskit tikarin selkääni ja kiusasit minua ja käänsit kaikki minua vastaan. Arvaa miten pahalta minusta silloin tuntui. Halusin sinusta oikeasti eroon. Sen jälkeenkin käytöksesi oli minua kohtaan törkeää, lapsellista, pelkkää valehtelemista ja pimittämistä. Onneksi en ole enää kanssasi missään tekemisissä.

17

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katse_peiliin

      Eihän se sitten enää kivaa ole, kun molemmat on oppinut samat temput.

    • Suoraanenkehtaakertoa

      Joskus ihminen ajautuu valheitten tielle. Se että pystyy pääsemään eroon valheista on täysin itsestä kiinni. Minäkin valehtelin täysin jotta voisin käyttää hyväkseni tilanteen jonka tein. Nyt olen pystynyt kertomaan yhdelle kaiken ja antoi anteeksi kyllä tuntui hyvälle.en enään koskaan mene tuolle polulle opin kerralla. Ainut asia mikä vielä vaivaa voit olla sinä. En ole pystynyt sulle kertomaan hävettää tosi paljon. Todella törkeästi tein ja valehtelin sulle. Toivon että toivut asiasta ja löydät paremman . Hyvää juhannusta ja loppuelämää !

      • Siinärehellisyyttä

        Sinä siis haukuit minua epäsuorasti ja suoraan, valehtelit minulle ettet muka näin tehnyt ja kiusasit minua. Ei minulla muuta sanottavaa ole kuin pysy mahdollisemman kaukana minusta ja lopeta minun ahdistelu. En halua nähdä tai kuulla sinusta enää mitään. Sinun näkemisesi tai sinun tekojesi ajatteleminen saa minut voimaan erittäin pahoin. En todellakaan suosittele kenenkään olevan kaverisi, harmittaa jopa niiden puolesta ketkä ovat läheisiäsi. Sinun kuuluisi olla yksin, kukaan ei halua valehtelevaa kieroa ihmistä lähelleen.


      • Voisenpäähänkinvetää
        Siinärehellisyyttä kirjoitti:

        Sinä siis haukuit minua epäsuorasti ja suoraan, valehtelit minulle ettet muka näin tehnyt ja kiusasit minua. Ei minulla muuta sanottavaa ole kuin pysy mahdollisemman kaukana minusta ja lopeta minun ahdistelu. En halua nähdä tai kuulla sinusta enää mitään. Sinun näkemisesi tai sinun tekojesi ajatteleminen saa minut voimaan erittäin pahoin. En todellakaan suosittele kenenkään olevan kaverisi, harmittaa jopa niiden puolesta ketkä ovat läheisiäsi. Sinun kuuluisi olla yksin, kukaan ei halua valehtelevaa kieroa ihmistä lähelleen.

        Narsisti toivoo, että toinen jäisi yksin ja koettaa myös näin asiat tehdä.
        Turhaa säälit. Mä olen parasta, mitä niille on tapahtunut, koska ne kohtelee mua oikein. Kaveruus on vastavuoroista.


      • Siinärehellisyyttä
        Voisenpäähänkinvetää kirjoitti:

        Narsisti toivoo, että toinen jäisi yksin ja koettaa myös näin asiat tehdä.
        Turhaa säälit. Mä olen parasta, mitä niille on tapahtunut, koska ne kohtelee mua oikein. Kaveruus on vastavuoroista.

        Eivät tiedä, millainen todella olet. Narsisti en ole ja kohtelevat oikein vain sen takia, koska haluavat miellyttää sinua. Ne jotka eivät sinua miellytä, sinä kiusaat heitä omaksi huviksesi. Minä käänsin sinulle selkäsi ja sinä puukotit selkääni, sitä he pelkäävät jos heille näin tapahtuisi. Sinusta tuli yhdessä hetkessä hullu ja minä näin sen omin silmin. Kaikki mitä olit minulle esittänyt olikin pelkkää harhaa.


      • Olet_todella_hullu
        Siinärehellisyyttä kirjoitti:

        Eivät tiedä, millainen todella olet. Narsisti en ole ja kohtelevat oikein vain sen takia, koska haluavat miellyttää sinua. Ne jotka eivät sinua miellytä, sinä kiusaat heitä omaksi huviksesi. Minä käänsin sinulle selkäsi ja sinä puukotit selkääni, sitä he pelkäävät jos heille näin tapahtuisi. Sinusta tuli yhdessä hetkessä hullu ja minä näin sen omin silmin. Kaikki mitä olit minulle esittänyt olikin pelkkää harhaa.

        Vedä nyt skitso vittu päähäs!


      • Siinärehellisyyttä
        Olet_todella_hullu kirjoitti:

        Vedä nyt skitso vittu päähäs!

        Hullu olen ja sinuakos se haittaa. Minua kohdeltiin väärin.


      • työtaistelussa
        Olet_todella_hullu kirjoitti:

        Vedä nyt skitso vittu päähäs!

        Haa! tämän vastaajan, psykopaatin prototyypin tunnistin kyllä!!!! Aina haistattelee, kun joku kertoo hänestä liian totuudenmukaista tekstiä.
        Kunnolla kampoihin sille!!!! olen mukana täydestä sydämestäni, siunausta


    • Häivyjosilmistäni

      Kaikki mun ihmiset tietää millainen mä olen, niin hyvässä kuin pahassa.
      Kukaan ei mua pelkää ja jokainen on vapaa lähtemään, jos niin haluaa. Aivan niin kuin mäkin olen.
      Ne kohtelee mua hyvin, koska mä kohtelen niitä hyvin.
      Rapsutamme toistemme selkiä, eli tottakai ne haluaa miellyttää mua ja mä niitä.
      Itse sä mua loukkasit. Mutta mulle se on enää saantekevää.

      • Siinärehellisyyttä

        Miten loukkasin? Minua loukattiin ensin ja sitä ei suostuttu myöntämään! Kai minulla oli oikeus puolustautua loukkauksia kohtaan. Sen jälkeen minulle valehdeltiin ja minusta puhuttiin pahaa. Mitään ei minulle sanottu. Minä kaduin vielä omaa puolustautumistani ja sitä "loukkaamista".


      • Annaollajo
        Siinärehellisyyttä kirjoitti:

        Miten loukkasin? Minua loukattiin ensin ja sitä ei suostuttu myöntämään! Kai minulla oli oikeus puolustautua loukkauksia kohtaan. Sen jälkeen minulle valehdeltiin ja minusta puhuttiin pahaa. Mitään ei minulle sanottu. Minä kaduin vielä omaa puolustautumistani ja sitä "loukkaamista".

        Jospa sä loukkasitkin tietämättäsi ja ajattelemattomuuttasi.
        Etkö voi vain antaa olla, jos kerta toinenkin antaa olla.
        Luottamusta ei hetkessä rakenneta kuitenkaan, joten jos et ole valmis kovaan työhön sen eteen, anna toisen mennä.


      • Siinärehellisyyttä
        Annaollajo kirjoitti:

        Jospa sä loukkasitkin tietämättäsi ja ajattelemattomuuttasi.
        Etkö voi vain antaa olla, jos kerta toinenkin antaa olla.
        Luottamusta ei hetkessä rakenneta kuitenkaan, joten jos et ole valmis kovaan työhön sen eteen, anna toisen mennä.

        Kaduin silti kaikkea mitä loukkasin. Olisin halunnut edes tunnustusta. Ylempänä onneksi yritystä sanoa sitä: törkeästi tein ja täysin valehtelin.


      • Jajuhannusta
        Siinärehellisyyttä kirjoitti:

        Kaduin silti kaikkea mitä loukkasin. Olisin halunnut edes tunnustusta. Ylempänä onneksi yritystä sanoa sitä: törkeästi tein ja täysin valehtelin.

        Hyvää yötä.


      • kuulemitäpuhut
        Siinärehellisyyttä kirjoitti:

        Kaduin silti kaikkea mitä loukkasin. Olisin halunnut edes tunnustusta. Ylempänä onneksi yritystä sanoa sitä: törkeästi tein ja täysin valehtelin.

        Mitä yrität oikein jotain nettileikkiäkö jolla tehdä tikulla asiaa itsestäsi ja toisesta näyttää lokaa että näkyisi huonossa valossa.Selvitä asia hänen kanssaan ja kysy ja sano miten on sinua loukannut tuskin kukaan tulee sanomaan että haukuin sua viime viikolla eräälle tai mistä etensä tiedät että sinua on haukkunut muuten kuin että joku kolmas henkilö koittaa kyttää tilannetta hyväkseen vai räyhäsikö päin naamaa no sittenhän olet jo selvittänyt asian eikös vaan.


      • lopullisesti
        kuulemitäpuhut kirjoitti:

        Mitä yrität oikein jotain nettileikkiäkö jolla tehdä tikulla asiaa itsestäsi ja toisesta näyttää lokaa että näkyisi huonossa valossa.Selvitä asia hänen kanssaan ja kysy ja sano miten on sinua loukannut tuskin kukaan tulee sanomaan että haukuin sua viime viikolla eräälle tai mistä etensä tiedät että sinua on haukkunut muuten kuin että joku kolmas henkilö koittaa kyttää tilannetta hyväkseen vai räyhäsikö päin naamaa no sittenhän olet jo selvittänyt asian eikös vaan.

        Ero perheisiin sillä selviää kaikki paha


    • uuuiiijjj

      Minä taas tunnen yhden itseis"-pöyhkeilevän omahyväinen ..pikku narsistin..yötä en voi sietää
      Laita toki kuvia omasta naamastasi mulle ja kerjää mielistelyä..
      Ja livenä käyttäytyy kuin sairas pikkulapsi. Good bye

      • EnnaltaArvattava

        Jousi viritetty, tadaa. en ole minä ainakaan laittanut, mutta jonkun olen ymmärtänyt kuviani häiritsevän paljon tuijotelleen ja analysoineen. todella epämiellyttävä ajatus


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe