Mistä voisi Lahdessa ostaa sälekaihtimet ikkunaan ja markiisi takapihan patiolle?
Mielellään saisi olla kotimaista tuotantoa. Ei mitään kiinan ihmeitä tarvitsisi olla.
-kim
Mistä Lahdesta sälekaihtimet?
4
5585
Vastaukset
- ÄinäänMiäs
Sälesuoja
- kimhenrik85
Vähän googlasin liikeitä ja viikolla kävin Niemisellä, Sälesuojassa sekä Kaihdin ja markiisissa. Kysyin tarjokset kaikista liikeistä, ja kallein ( 25%) oli kaihdin. Ja kaihtimelle tulee sälekaihtimet virosta, vaikka mainostaa paikallisuutta. Päädyin tekemään tilauksen Niemiseltä, kun sieltä sai palvelua. Kaihtimessa palvelu oli erittäin ylimielistä maksavaa asiakasta kohtaan. Ei minun enää tarvitse ainakaan tossa liikkeessä käydä, enkä sitä voi kellekkään suositella.
-Kim- upponorppa
Mulle kävi muutamavuosi sitten kaihdin ja markiisissa et äkänen rouva ajoi liikkeestä pois. Olin ostamassa verhoja parvekkeelle, niin jossakin kaupankäynin vaiheessa myyjällä pimahti, ja ajoi liikkeestä pihalle. Ei tullut kauppoja, eikä enään tule lähipiirissäkään. Melkoisia yrittäjiä ovat.
- astaana
Naapuri kertoi myös vastaavasta tempusta siinä liikkeessä.
Ihme porukkaa tuntuvat olevan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315986- 393922
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122808
- 292262
- 122237
- 1621916
- 231639
- 1051372
- 261335