Olen aina tykännyt tietokoneella pelaamisesta. Jos en saa tietokonetta, niin tekee mieli lyödä sitä, joka otti tietokoneen, tai sitten yritän purkaa vihaa lyömällä jotakin esinettä, tai kiroilemalla itsekseni. Jos saan tietokoneen takaisin, niin olo helpottuu huomattavasti. En ollenkaan tykkää mistään muista harrastuksista, enkä selviä 2 päivää ilman tietokonetta, ja selviän 2 päivää ainoastaan jos olen esimerkiksi matkoilla.
Vastaukset 1
- Kodittomaksi
Tuhlaa kaikki ylimääräinen raha ettet voi ostaa konetta, kone myyntiin tai romuksi ja muuta ulos asumaan, teltta ja makuupussi ja makuualusta. Tulee liikuttua, nähtyä elämää ja luontoa, ja tapaat mielenkiintoisia ihmisiä. Se toimi mulle.
Riippuvuuteni tosin palasi hiljalleen muutettuani takaisin sisään. Mutta en enää kuse elämääni samalla tavalla riippuvuuden kanssa.
Elämä minkä voisit elää pelaamisen sijaan on kuin ne kaikki ne mahtavat naiset joiden kanssa voisit säätää sen sijaan että tyydyt siihen yhteen pihtaavaan kieroon itseään täynnä olevaan lahnaprinsessaan joka antaa pari kertaa koska jaksoit vongata ja roikkua vuosia siinä rutussa.
YOU HAVE A CHOISE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931496
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921255- 47901
- 95855
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67846Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164803MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku84758- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j56683- 53638