Valtion kirkolla...

onko_IHMISYYS_muka_rikos

Usein kuulee mainittavan, että luterilaisten kirkko on Suomen Valtion kirkko.
Ja tuo väitet ihmetyttää monia ihmisiä mutta ei uskovaisia.

Jos kyseessä on valtion kirkko, niin miksi sen palvelukseen palkataan rikollisia kouluttamaan järjettömiä uskontunnustuksen kaltaisia rikollisia?

Miksi luder/lutherille uskontunnustuksen ja pappislupauksen on esimerkiksi "suomen valtion kirkon" papistoon kuuluvan oltava järjetön Jumalasta ja ihmisyydestä luopunut rikollinen?

Usein kuulee mainittavan, että luterilaisten kirkko on suomen kansan kirkko.
Se on vale, sillä niin kauan kuin yksikään suomalainen ei kuulu siihen kirkoon niin se ei ole kansan kirkko.
Toisaalta,
uskonvapautta koskeva Suomen Perustuslaki antaa suojan ihmisille pysyä pois rikollisten uskovaisten uskonnolisuuksista.

Rikollisuudelle väärennetyn raamatun mukaan Jumala ja Jeesus ei ole papistoa virkaan asettanut vaan sen suorittaa rikollisuus itse. Samoin on tilanne rikoksita rikollisilleen rikollisesti sovituksia jakavien rippi isien rikollisuuden teot ja Suomen Perustuslain vastaiset teot:
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

Tai lapsia raiskanneiden rikollisten oppien mainostajista esimerkkejä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
Jeesus on tie
1.7.2011 20:09
Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
Jumalalta!

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
"Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
Jeesus on tie
1.7.2011 20:09
Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
Jumalalta!

JEESUSTA SYYLLISEKSI OSOITTAMINEN VALHEELLISESTI saatanallisuuden käsikirjalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
"teuta
21.6.2011 18:31
KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
"teuta
22.4.2011 22:35
Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
sitten salassa n.7-13,
VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää."

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
Suomen Laki:
11 § (24.7.1998/563)
Rikoksentekijän suojeleminen
Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta."

Onkohan suomen valtion johto jakomielisesti toiminut kun antaa Lain joka oikeuttaa rikolliseen toimintaan?
ja toisaalta ei Lain mukaan rankaista rikollisia?

Millä oikeudella rikollisuus saa mainostaa itseään ja jopa kirkkoonkin kuulumattomien IHMISTEN verorahoillakin harrastaa rikollisuutta jotka ovat ihmisyydestään luopuneiden rikoksia?
Eikä IHMISILLE pitäs olla VERONVÄHENNYS OIKEUS ihmisyydestä luopuneiden suomen kansalaisille aiheuttamista kustannuksista?
kuten esimerkiksi...
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

2

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen.havainnut

      ""uskonvapautta koskeva Suomen Perustuslaki antaa suojan ihmisille pysyä pois rikollisten uskovaisten uskonnolisuuksista""
      - Ei toimi alle 18v kohdalla ja tähän mennessä nämä onkin jo aivopesty uskovaisiksi.

      • mjnhbgvfcfd

        Toivottavasti nykynuoriso ottaa korjatakseen tilanteen kun pääsevät aikanaan asioista päättäviin virkoihin.
        Onhan se itsestään selvää, että kun uskovapaus on Lailla suojattu, niin lapsiakin tappaneelle, tapattaneelle, raiskanneelle jne rikollisuudelle ei tule antaa oikeuksia SUOMEN PERUSTUSLAIN RIKKOMISIIN EDES EKSYTTÄMÄLLÄ LASTERN VANHEMPIA KASTATTAMAAN LAPSENSA RIKOLLISUUDEN JÄSENIKSI.
        Lasten vahemmista kirkko ja sen papisto tekee rikollisesti perisynti rikollisuudensa uhreja. Mm näin se tapahtuu väärää todistusta jakamalla:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"

        Tuossa, yllä olevassa papin tekstissä on neljä tosi törkeää valetta ja "taivaan isän" nimeen joka ei ole lapsikastetta asettanut eikä raamatussakaan niin ilmoittanut.
        joten
        rikollisuuden "taivaan isäksi" ilmeisesti on asetettu kristittyjen rikollisuuden paavalilais-luterilaisuuden herra jumala joiden opeilla rikollisuus on toiminut todistettavasti jo paavalin ajoilta!

        Ei pitäs uskovaistenkaan olle vaikkea ymmärtää FAKTAANSA vaikka ovatkin uskontunnustuksen kaltaisia järjettömiä:

        "1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen, paavalilais-luterilaisuuden yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa, mm lähetystyö rikoksineen joita kolehtiakin keräävät rahoittavat lasten ja nuortenkin tappamiseksi noitina...

        Kysykääpä riparille menijät tarkempia tietoja lähetystyö rikollisuudesta ja rahoittamisista! rikollisuudella on kansain välisten yhteyksien kautta yhteisiä rahastoja ja suurimmat rahoittajat ovat nimen omaan uskovaiset ja mm murhaamisia rakastavat sairaat rikolliset...:

        papiston kouluttama "asiantuntija" opettaa näin...:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        "teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee .. "

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe