Wienin lentokenttä

wieniin.menossa

Onko toimiva paketti? Matkaahan sieltä kaupunkiin näkyy olevan jonkin verran, mutta onpa myös oma junalinjakin. Mitenkäs muut julkiset?

5

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiikyllä

Eipä sieltä mikään hurja matka ole kaupunkiin verrattuna monen muun kaupungin kenttään. Junayhteydet tosiaan on, mutta eri puolille keskustaa pääsee myös non-stop-busseilla parissakymmenessä minuutissa. Kätevin vaihtoehto riippuu siitä, mihin päin olet menossa.

• fwefwefwefwef

Jos Wienin keskustan alueelle olet menossa suosittelen junaa. Wienin lentokenttä on kaikin puolin moderni ja hyvin toimiva kokonaisuus.

• wieniin.menossa

Joo, näköjään siellä kulkeekin ihan normaali S-bahn oman majoituksen lähelle. Jostain jäi aluksi kuva, että sieltä olisi vain tuo erillisellä matkalipullaan toimiva kenttäjuna. Kentän yleisolemukset ja kätevyydet kiinnostavat aina sen takia, jos tulee kentällä odottelua esim. aikaisen huoneenluovutuksen/myöhäisemmän lennon lähdön takia.

• Hyväämatkaa

Kyllä, CAT:n lisäksi kulkee S-Bahn.

Vaikka huoneen luovutus olisi aikaisin, niin kyllä kai hotelliin voi matkatavarat jättää kentälle lähtöön asti.

• HotelSacher

Wienin kenttä on mukava keskikokoinen eurooppalainen kenttä, mutta ei siellä hirveän montaa tuntia huvikseen vietä sen enempää kuin muillakaan kentillä. Se on joistain paikoista vähän sokkeloinen ja ahdas, mutta toisissa paikoissa tilava ja avara ja riippuu vähän tapauksesta minkälaisella alueella joutuu olemaan. Palveluita löytyy niinkuin lentokentillä yleensäkin ja kulkuyhteydet Wieniin ja muihin lähikaupunkeihin, kuten Bratislavaan ovat hyvät. Se CAT jättää pienen rahastuksen maun, koska sillä ainoalla reitilläänkin se on vain marginaalisesti nopeampi kuin S-Bahn, eikä sen päättärin sijaintikaan ole mikään erityisen hyvä. Positiivisena asiana joillain lentoyhtiöillä voi tehdä check-inin ja jättää matkatavarat jo CAT:n terminaalissa kaupungilla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe