Mint 18 beta julkaistu

mahtaneeko-olla

18

310

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyhhyhhyhhyyy

Tuskin beta versiot ovat sinulle mihinkään sopivia jos et osaa Mintin sivuilta itse katsella.

• EipäSitten

ollut muuta asiaa kuin vittuilla asialliseen kysymykseen, sinulta pitäisi kieltää linux-distrojen käyttö.

• hyhhyhhyhhyyy

18-beta Sarah
        Prosessoriarkkitehtuuri i386, x86_64

Miksi? Lukeminen kannattaa aina.
        Jos sinulla on tuollaisella prosessoriarkkitehtuurilla tabletti niin kai se silloin asentuu, tai voi ainakin yrittää.

Minun -08-09 malliseen pöytäkoneeseen asentui kivuttomasti.

• Toimiimutta

No mitäs luulet!
      Unity on parempi tapletilla!

• samaa_mieltä

Ubuntu on suunniteltu tabletteihin ja muihin yksinkertaisiin laitteisiin. Mint on sitten oikeita tietokoneita varten.

• keps

Näin se on, ja itse tykkään pöytäkoneessa Cinnamonista. Unity, ei siitä pääse yli eikä ympäri mutta se vaan jotenkin vaikuttaa kuin keskeneräiseltä (7.x), viilaamattomia kohtia siellä täällä, vähän "klunkkimainen" ja raskaahkon oloinen vaikka Xeon / GeForce 960 GTX koneessa.

LMDE 2/Cinnamonilla käynnistyksen jälkeen muistinkäyttö jopa alle 500 mb ja Cinnamon 3 on tosi viimeistellyn tuntuinen, vikkelä.

Mihin se Ubuntun kehittäjillä energia menee, sanotaan että Mint on harrastelijoiden tekele, mutta sitten joku Canonical tekee tuommoisen pökäleen kuten Unity, tosin odottelen edelleen toki innolla sitä 8 versiota.

• näinkin.on

Ei.

• trolli80

Beta on beta,vaikka voissa paistaisi.
      Minä odotan Mint 18 Mate ja Xfce Betattomia versioita.
      Se joka asentelee betoja,saa varautua siihen,että se voi olla peto vakaan toiminnan suhteen.Ongelmia yleensä tulee.
      Myös Ubuntu 16.04 on eräänlainen Beta.
      Ne jotka arvostelee Mintiä,ohittaa sen ,että Mintillä on aika iso kannatusjoukko.

• hyhhyhhyhhyyy

Mistäs tiedät jos et asentele?
        Ubuntusta puheenollen minulla on menossa 16.10 joka on pysynyt sekin ihan hyvin "kasassa".

• trolli80

Ihan hyvin kasassa ei riitä vakauteen.
      16.04 Ubuntua jo kokeilin.Odotan 16.04.1 versiota.
      16.04 bugeili liikaa.
      Mint Betat myös saattavat tehdä saman.En aio kokeilla.

• hyhhyhhyhhyyy

Siinä onkin eroa jos minä kerron mitä minä teen tai jos joku tyrkyttää ja kehuu maasta taivaaseen jotain omiaan.

• keps

Asennettu Cinnamon Beta 18 ja hyvin pelittää :) Uusi Mint-Y themekin on ihan näpsäkkä ja ikonit paremman näköisiä

• Että_tämmöistä

Tässä koneessa ei toimi mikään Linux joka perustuu Ubuntu 16.04:jään. Ei käynnisty live-cd, perkele. Jää näin Mint 18 kokeilematta/asentamatta. Se on sen kernel 4.4 syy.

• tuotanoinnii

Mahtaako koneen BIOS:issa CD/DVD-asema edes olla ensimmäisenä käynnistysjärjestyksessä?

• käynnistysjärjestyksessä

On ensimmäisenä käynnistysjärjestyksessä. Kun käynnistää 16.04 versiota niin ilmoittelee että cant open ja erroreita. Olen asennellut eri Linuxeja tähän mutta 16.04 ei vain toimi. Nyt käytän Mint Xfce 17.3. Toivottavasti 16.04.1 versiossa on kernel vaihtunu.

• Että_tämmöistä

Kun Mint on käynnistynyt niin päivitystenhallinnasta voi asentaa toisen linuxytimen. Se mahdollisuus pitäs olla siinä alussakin kun käynnistää live-cd:n.

• hörhör

Ainoastaan se kiinnostaa, milloin beta-version jälkeen julkaistaan lopullinen versio?
      Mihinkään keskeneräiseen betaan en koske kolmen metrin kepilläkään.

• eimeilläpelätä

Jonkun pitää testata B-versioitakin jotta nössö-pojat voivat yrmistellä keppeineen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      9
      1014
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      966
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      939
    4. 55
      909
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      812
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      42
      766
    7. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      711
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      157
      707
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      63
      683
    10. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      586
    11. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      561
    12. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    13. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      521
    14. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      36
      519
    15. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    16. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      496
    17. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      26
      480
    18. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      52
      449
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      443
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    Aihe