Joku vois kertoa onko tabletille sopiva.
http://distrowatch.com/table.php?distribution=mint
Mint 18 beta julkaistu
18
228
Vastaukset
- hyhhyhhyhhyyy
Tuskin beta versiot ovat sinulle mihinkään sopivia jos et osaa Mintin sivuilta itse katsella.
- EipäSitten
ollut muuta asiaa kuin vittuilla asialliseen kysymykseen, sinulta pitäisi kieltää linux-distrojen käyttö.
- hyhhyhhyhhyyy
18-beta Sarah
Prosessoriarkkitehtuuri i386, x86_64
Miksi? Lukeminen kannattaa aina.
Jos sinulla on tuollaisella prosessoriarkkitehtuurilla tabletti niin kai se silloin asentuu, tai voi ainakin yrittää.
Minun -08-09 malliseen pöytäkoneeseen asentui kivuttomasti.
- Toimiimutta
No mitäs luulet!
Unity on parempi tapletilla!- samaa_mieltä
Ubuntu on suunniteltu tabletteihin ja muihin yksinkertaisiin laitteisiin. Mint on sitten oikeita tietokoneita varten.
- keps
Näin se on, ja itse tykkään pöytäkoneessa Cinnamonista. Unity, ei siitä pääse yli eikä ympäri mutta se vaan jotenkin vaikuttaa kuin keskeneräiseltä (7.x), viilaamattomia kohtia siellä täällä, vähän "klunkkimainen" ja raskaahkon oloinen vaikka Xeon / GeForce 960 GTX koneessa.
LMDE 2/Cinnamonilla käynnistyksen jälkeen muistinkäyttö jopa alle 500 mb ja Cinnamon 3 on tosi viimeistellyn tuntuinen, vikkelä.
Mihin se Ubuntun kehittäjillä energia menee, sanotaan että Mint on harrastelijoiden tekele, mutta sitten joku Canonical tekee tuommoisen pökäleen kuten Unity, tosin odottelen edelleen toki innolla sitä 8 versiota.
- näinkin.on
Ei.
- trolli80
Beta on beta,vaikka voissa paistaisi.
Minä odotan Mint 18 Mate ja Xfce Betattomia versioita.
Se joka asentelee betoja,saa varautua siihen,että se voi olla peto vakaan toiminnan suhteen.Ongelmia yleensä tulee.
Myös Ubuntu 16.04 on eräänlainen Beta.
Ne jotka arvostelee Mintiä,ohittaa sen ,että Mintillä on aika iso kannatusjoukko.- hyhhyhhyhhyyy
Mistäs tiedät jos et asentele?
Ubuntusta puheenollen minulla on menossa 16.10 joka on pysynyt sekin ihan hyvin "kasassa".
- trolli80
Ihan hyvin kasassa ei riitä vakauteen.
16.04 Ubuntua jo kokeilin.Odotan 16.04.1 versiota.
16.04 bugeili liikaa.
Mint Betat myös saattavat tehdä saman.En aio kokeilla.- hyhhyhhyhhyyy
Siinä onkin eroa jos minä kerron mitä minä teen tai jos joku tyrkyttää ja kehuu maasta taivaaseen jotain omiaan.
- keps
Asennettu Cinnamon Beta 18 ja hyvin pelittää :) Uusi Mint-Y themekin on ihan näpsäkkä ja ikonit paremman näköisiä
- Että_tämmöistä
Tässä koneessa ei toimi mikään Linux joka perustuu Ubuntu 16.04:jään. Ei käynnisty live-cd, perkele. Jää näin Mint 18 kokeilematta/asentamatta. Se on sen kernel 4.4 syy.
- tuotanoinnii
Mahtaako koneen BIOS:issa CD/DVD-asema edes olla ensimmäisenä käynnistysjärjestyksessä?
- käynnistysjärjestyksessä
On ensimmäisenä käynnistysjärjestyksessä. Kun käynnistää 16.04 versiota niin ilmoittelee että cant open ja erroreita. Olen asennellut eri Linuxeja tähän mutta 16.04 ei vain toimi. Nyt käytän Mint Xfce 17.3. Toivottavasti 16.04.1 versiossa on kernel vaihtunu.
- Että_tämmöistä
Kun Mint on käynnistynyt niin päivitystenhallinnasta voi asentaa toisen linuxytimen. Se mahdollisuus pitäs olla siinä alussakin kun käynnistää live-cd:n.
- hörhör
Ainoastaan se kiinnostaa, milloin beta-version jälkeen julkaistaan lopullinen versio?
Mihinkään keskeneräiseen betaan en koske kolmen metrin kepilläkään.- eimeilläpelätä
Jonkun pitää testata B-versioitakin jotta nössö-pojat voivat yrmistellä keppeineen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937348- 2272588
- 262561
- 1581874
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143