TOM TOM käynnistyy jää jumiin eka sivulle ,ei etene hyväksyn tekstistä eikä yhdisty tietokoneeseen .Olisiko kellään kokemuksia?
Tom Tom GO720 kosketusnäyttö ei toimi.
3
1157
Vastaukset
- AceKicker1983
Itselläni GO750. Laite ostettu vuonna 2011. Nyt toissapäivänä kesken ajon kosketusnäyttö lakkasi toimimasta. Resetoin laitteen ja nyt en pääse mainitsemastasi "hyväksyn" tekstistä eteenpäin. Taisi tulla laitteelle kilometrit täyteen...
- EiTomtomiaEnääIkinä
Mulla GO730. Sama vika. Mikään ei auta: on resetoitu, formatoitu, uudelleen asennettu. Tomtom support-sivu ilmoittaa, ettei tuotteelle enää ole tukea eikä sitä voi enää korjata. Oli viimeinen kerta kun tuo firma saa killinkiäkään multa, karttapäivityksistäkin on vuosien varrella lypsetty melkoisesti. Laitteesta ei ole enää kuin verkonpainoksi.
- Navigon
Runttasin aikani tuota laitetta ja lähti toimimaan
Monen sulkemisen ja avaamisen jälkeen
Siinä kuinka pitkään sitä nappulaa painaa on se juttu ja kuuluu ääni.
Mutta ärsyttää kun kesken matkaa haahuilee omiaan ja jämähtää paikoilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742