Hei!
Ostin Battlefield 1942 pelin ja latasin sen koneelleni.
En ole mikään tietokonenero, mutta koneeni on uusi XP, ja tehot pitäisivät olla riittävät pelin pyörittämiseen.
Kun valitsen yksinpelin, niin valittu taistelu kyllä avautuu,mutta en pääse kun johonkin valikkoon jossa on kartta ja pyydetään valitsemaan siitä joku piste, mutta sitten kone räppää pelin pois päältä...
Yritin saada selkoa noista ruotsin kielisistä ohjeista (huono ruotsi), ja niissä puhutaan jotakin virus-ohjelmista ja niiden sulkemisesta.
Siis kysymys teille viisaille: Mitä teen? Pitääkö virus-ohjelma sulkea kun peliä lataa? Vai sulkea kun peliä pelaa?
Oon tosi vasta-alkaja tän koneen kanssa, olen kyllä muita pelejä saanut ladattua ilman ongelmia, mutta tää Battlefield ei nyt onnistu...
Jos joku osais vähän jeesata...kiitos paljon!
Battlefield apua!
10
1225
Vastaukset
- ....
Heh, "Ostin Battlefield 1942 pelin ja latasin sen koneelleni." ;Mitä vittua? ostit ja latasit?
- tyhmin
Äläpäs nyt, sanoin että oon alottelija... Ei oo tietokone-sanasto hallussa, joten eipä nyt tarvi alkaa v... sanoja käyttään!
Siis oikea sana taitaa olla että "asensin" sen koneelleni. Kun kuitenkin sinulla on oikeat sanat hallussa, ja varmasti koneista enemmän tiedät, niin osaatko kertoa miksi peli ei toimi?
Kiitti!
- nbk
on aiemminki kysytty samaa, selaa ajassa taaksepäin tätä foorumia.
Verkossa pelaamiseen pitää imuttaa patch ett pääsee pelaa, löytyy ea gamesin sivuilta. - hae
Luultavammin et ole vielä hakenut päivityksiä löytyy BF:n kotisivuilta *viimesin kai 1,6->1,6b tai jotai* jos on ne jo nii hmm.. ehkä palomuuri saattaa estää.
- tyhmin
Kiitti, onhan täällä vielä ihan kivojakin ihmisiä!
En oo päivitelly tyhmänä mitään, siitä se varmaan johtuu! Yritän tänä iltana saada haetuksi ne päivitykset ja saada pelin toimimaan!
Kiitos teille!!!- Tapuli
Muista että on muitakin päivityksiä kuin 1.6 ja 1.6b on esim. desertcombat ja desertcombat final ja niillä pääset aika pitkälle jos aiot lähtee pelaa servuun...ainii ja noistakin on päivitykset...
Pelaamisen iloa.
- tyhmin
Kyllä tää tyhmä sai sit pelin toimimaan päivityksen jälkeen!
Kiitti vielä!- AnteroJ
Hienoa jos sait pelin toimimaan, mutta ei uusimpien patchien puuttuminen pitäisi yksinpeliä estää. Moninpeliä netissä pelattaessa ne sen sijaan ovat tarpeelliset, koska useimmat peliserverit päivittävät omansa heti uuden patchin tultua.
- Kertokaa onko m,ahdollista ...
Kertokaa mulle voiko Battlefield 2:sta pelata yksin pelinä 63 tietokoneen vastustajaa vastaan. Kun ottaa singelplayer siinä ei oo kun 16 pelaajan kenttiä, haluan isommat joukot!!! Jos joku tietää asiasta voiko kertoa tämän viestin jatkoksi.
Olisn todella kiitollinen avusta!!!
Kiitos kaikille viestiin vastaajille, kiitos!!! - Paras4354
Haista paska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984