Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Battlefield apua!

Tyhmin

Hei!
Ostin Battlefield 1942 pelin ja latasin sen koneelleni.
En ole mikään tietokonenero, mutta koneeni on uusi XP, ja tehot pitäisivät olla riittävät pelin pyörittämiseen.
Kun valitsen yksinpelin, niin valittu taistelu kyllä avautuu,mutta en pääse kun johonkin valikkoon jossa on kartta ja pyydetään valitsemaan siitä joku piste, mutta sitten kone räppää pelin pois päältä...
Yritin saada selkoa noista ruotsin kielisistä ohjeista (huono ruotsi), ja niissä puhutaan jotakin virus-ohjelmista ja niiden sulkemisesta.
Siis kysymys teille viisaille: Mitä teen? Pitääkö virus-ohjelma sulkea kun peliä lataa? Vai sulkea kun peliä pelaa?
Oon tosi vasta-alkaja tän koneen kanssa, olen kyllä muita pelejä saanut ladattua ilman ongelmia, mutta tää Battlefield ei nyt onnistu...

Jos joku osais vähän jeesata...kiitos paljon!

10

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Heh, "Ostin Battlefield 1942 pelin ja latasin sen koneelleni." ;Mitä vittua? ostit ja latasit?

      • tyhmin

        Äläpäs nyt, sanoin että oon alottelija... Ei oo tietokone-sanasto hallussa, joten eipä nyt tarvi alkaa v... sanoja käyttään!
        Siis oikea sana taitaa olla että "asensin" sen koneelleni. Kun kuitenkin sinulla on oikeat sanat hallussa, ja varmasti koneista enemmän tiedät, niin osaatko kertoa miksi peli ei toimi?
        Kiitti!


    • nbk

      on aiemminki kysytty samaa, selaa ajassa taaksepäin tätä foorumia.
      Verkossa pelaamiseen pitää imuttaa patch ett pääsee pelaa, löytyy ea gamesin sivuilta.

    • hae

      Luultavammin et ole vielä hakenut päivityksiä löytyy BF:n kotisivuilta *viimesin kai 1,6->1,6b tai jotai* jos on ne jo nii hmm.. ehkä palomuuri saattaa estää.

    • tyhmin

      Kiitti, onhan täällä vielä ihan kivojakin ihmisiä!

      En oo päivitelly tyhmänä mitään, siitä se varmaan johtuu! Yritän tänä iltana saada haetuksi ne päivitykset ja saada pelin toimimaan!

      Kiitos teille!!!

      • Tapuli

        Muista että on muitakin päivityksiä kuin 1.6 ja 1.6b on esim. desertcombat ja desertcombat final ja niillä pääset aika pitkälle jos aiot lähtee pelaa servuun...ainii ja noistakin on päivitykset...

        Pelaamisen iloa.


    • tyhmin

      Kyllä tää tyhmä sai sit pelin toimimaan päivityksen jälkeen!

      Kiitti vielä!

      • AnteroJ

        Hienoa jos sait pelin toimimaan, mutta ei uusimpien patchien puuttuminen pitäisi yksinpeliä estää. Moninpeliä netissä pelattaessa ne sen sijaan ovat tarpeelliset, koska useimmat peliserverit päivittävät omansa heti uuden patchin tultua.


    • Kertokaa onko m,ahdollista ...

      Kertokaa mulle voiko Battlefield 2:sta pelata yksin pelinä 63 tietokoneen vastustajaa vastaan. Kun ottaa singelplayer siinä ei oo kun 16 pelaajan kenttiä, haluan isommat joukot!!! Jos joku tietää asiasta voiko kertoa tämän viestin jatkoksi.

      Olisn todella kiitollinen avusta!!!

      Kiitos kaikille viestiin vastaajille, kiitos!!!

    • Paras4354

      Haista paska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe