Peltonen Vega Cap

Aloittelija2

Tietääkö kukaan tekeekö noilla suksilla mitään. Luistelu sukset ja ostin viime talvena postimyynnistä (ei varmaan paraspaikka mutta oli pakko saada osamaksulla)

Olen tehny paperitestin ja ei ota koko pohja kiinni lattiaan. Liikkeessä käytin ensimmäisessä voitelussa ja sen jälkeen oon voidellu halvalla parafiinillä ite.

Nyt vaan kiinnostai johtuuko onneton hiihtovauhtini miehestä vai vehkeistä? Eli jos jollakin on tietoa noista suksista niin antaa kuulua ps. ja ostan kyllä seuraavat sukset urheiluliikkeestä, haluisin vaan tietää, että kannattaako ostaa heti vai jatkaa noilla....

5

1877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junnun isä

hmm tuntuuko sukset hyvältä ja helpolta hiihtää??
      jos tuntuu niin ok mihinkäs sulla niin kiire on
      jos esin laskussa kestää nostaa varpaat "kattoon" eli viedä painoa kantapäille tai kokeilla että vie painoa varpaitten suuntaan ja vauhti pysyy hyvänä niin kyllähän noilla hiihtää .. kokeileppa astetta laadukkampia voiteita esin rex racing fluor sarjaa ja pinnoita vielä vaikka uudella startin sprinntti nesteellä ..

• aloittelija2

kun ei ole vertailukohtaa (siis toisia suksia mihin verrata näiden ominaisuuksia). Mutta tuntuu olevan kelistäkin kiinni eli voisi yrittää voidella laadukkaammilla aineilla ja enempi kelin mukaan.

Ilkeetä tekee kun keski-ikäiset painaa ohi mutta niillä voi olla vaikka 20 vuotta hiihtoa takana.

Sen tiedän, että tasapaino on oleellista luisteluhiihdossa.

• polvirikko

Tekniikkaahan voi aina hioa, ei se mikään ihme ole, ellei vauhti alussa päätä huimaa. Kyllä se siitä lähtee sujumaan, vaikka heppoisemmilla suksillakin.

• Anonyymi

Olen hiihtänyt vegoilla luistellen yli 20 vuotta

• Anonyymi

Ei se kalliimmalla voiteella sen paremmin kulje. Suksen profiili on ratkaisevin. Hyvää suksea ei voitelemalla voi pilata eikä huonoa suksea saa voitelemalla luistamaan. Riittää kun voide on sinnepäin näin kuntoilijalla....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2027
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1693
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1184
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      194
      997
    Aihe