Jokerit hävisi sarjajumbolle!!!

Blues

Mitenkäs se nyt noin? Missä vika, Jokeri-fanit? Koska aloitatte selittelyt?

Kuten näillä palstoilla on useaan kertaan kirjoitettu, makaa Jokereiden menestys liian paljon Thomasin varassa. Ei voi mitään mutta se on fakta.

6

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pure Jokerifani

      Thomas ei tätä tappiota ottanut piikkiinsä koska maalilla oli Häkkinen jolla oli todella huono peli. Hän pelasi viimeksi sm-liigaa kun jokerit lähti kesälomalle viime kauden playoffeissa.

      • bvxx

        ehkä tämä nimim. Blues tarkoittikin sitä, että Thomas ei ollut maalissa, päjö!


    • Molari

      Taisi Häkkinen vähän jännittää! Eipä taida tällä kaudella poju päästä enää pelamaan. Itse olisin uskonut että Häkkinen olisi pitänyt sen nollan mikä olisi kuulunut Thomasille mutta ei! Kyllä taisi olla Jokerien puolustus aika heikko! Ja hyökkääjien onnistumisprosentti lähellä nollaa. Rämölle varmaan uran paras peli! Samoin Hannus(RNK rules)!

      • Ei muuten hullumpi viikko Pelicanseilta. Niistivät pisteen HPK:lta ja voittivat Jokerit. Sitten taas tapahtui se ihmeellinen asia, jossa sarjajumbo voitti sarjakärjen. Tämä on sellainen veikkaajien painajainen, mikä tuntuu tapahtuvan lajista ja sarjasta riippumatta ja arvatkaa vain, montako vakiokuponkia olen repinyt, kun vastaavanlainen varma on pettänyt.

        Jokereilla oli myös pitkä voittoputki, joten tilastotappio oli ottelu ottelulta uhkaavampi. Mikä tahansa joukkue mukavoituu vastaavassa tilanteessa. Samalla myös nähtiin se, että kuinka tärkeä asia ottelutuntuma on maalivahdeille. Ei ole maalivahdin syy jos ei ole pelejä alla ja tappio tulee.

        Jokereille tappio on lähinnä tahra kilpeen. Pelicans ei pelaa samoista sijoista, joten tappiolla ei sen kummempaa merkitystä ole.


      • EtelänVaris
        rosewater kirjoitti:

        Ei muuten hullumpi viikko Pelicanseilta. Niistivät pisteen HPK:lta ja voittivat Jokerit. Sitten taas tapahtui se ihmeellinen asia, jossa sarjajumbo voitti sarjakärjen. Tämä on sellainen veikkaajien painajainen, mikä tuntuu tapahtuvan lajista ja sarjasta riippumatta ja arvatkaa vain, montako vakiokuponkia olen repinyt, kun vastaavanlainen varma on pettänyt.

        Jokereilla oli myös pitkä voittoputki, joten tilastotappio oli ottelu ottelulta uhkaavampi. Mikä tahansa joukkue mukavoituu vastaavassa tilanteessa. Samalla myös nähtiin se, että kuinka tärkeä asia ottelutuntuma on maalivahdeille. Ei ole maalivahdin syy jos ei ole pelejä alla ja tappio tulee.

        Jokereille tappio on lähinnä tahra kilpeen. Pelicans ei pelaa samoista sijoista, joten tappiolla ei sen kummempaa merkitystä ole.

        Tilastotappiosta ja Pelicansien hyvästä viikosta.
        Ihmetyttää tuo Jokereiden maalivahtipeluuttaminen. Miksi ne ei ole enempi antanut Häkkiselle peliaikaa. Jos Thomas loukkaantuu voivat olla nesteessä.
        Peluuttaahan Jalonenkin Kerhossa Wiikmania, vaikka Noronen selvästi parempi tai kokeneempi ja varmempi. Wiikman oli muuten maalissa Lahdessa pelikaaneja vastaan, kun Kerho joutu jatkoajalle.


      • SportFreak
        EtelänVaris kirjoitti:

        Tilastotappiosta ja Pelicansien hyvästä viikosta.
        Ihmetyttää tuo Jokereiden maalivahtipeluuttaminen. Miksi ne ei ole enempi antanut Häkkiselle peliaikaa. Jos Thomas loukkaantuu voivat olla nesteessä.
        Peluuttaahan Jalonenkin Kerhossa Wiikmania, vaikka Noronen selvästi parempi tai kokeneempi ja varmempi. Wiikman oli muuten maalissa Lahdessa pelikaaneja vastaan, kun Kerho joutu jatkoajalle.

        Mun mielestä Häkkiselle pitäis antaa peliaikaa joko 1. "keskikastin" joukkueita vastaan. Ässät, Jyp.. Näiltä joukkueilta saisi vetoja, mutta ei silti olisi niin vaarallisia. 2. Mestikseen Salamoihin tai johonkin. VArmasti olisi mestiksessä hyvä asia. Jortikan tuntien Häkkisen en usko saavan vähään aikaan peliaikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe