Rock Above Studion kautta valmistuu kesä- heinäkuun aikana loistavalla sijainnilla todella hyviä äänieristettyjä sekä akustoituja työ- / treenitiloja!! Tilat ovat Luomannotko 4:ssä erittäin hyvien kulkuyhteyksien varressa, ihan kehäII:n kupeessa, mm. metro tulee syksystä alkaen muutaman sadan metrin päähän.
Kämppien koko vaihtelee 7m2 - 30m2 välillä, hinnat 180-700. Tiloissa lisäksi kolme wc:tä, suihku, keittiö, netti, tarvikeautomaatti sekä välipala-automaatti.
Samasta kerroksesta löytyvät myös sauna-/takka- sekä kokoustilat, joissa vietät vaikka polttarit, synttärit tai esim. kaveriporukalla hauskat bileet.
Tutustu kaikkiin palveluihin nettisivuillamme!
Tomi K: 0400-157724
www.rockabovestudio.com
Työ- / treenitiloja Espoon Olarinluomassa
RockAboveStudio
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984