ahdistelivat minua ja kyselivät, että Etkö sinä tiedä, että me ollaan POLIISEITA, jolloin toinen MIESPOLIISI kyseli Kuka se ois lähtenyt huoneesta pois? Olin silloin n.10-vuotias poika!! Jostakin naisesta oli jotain juttua vuonna 1980-81 välisenä aikana, että joku NAINEN olisi lähtenyt jostain huoneesta pois. Pari viikkoa sitten siis nyt vuonna 2015 ANONYYMI-poliisi kysyi, kun sanoi, että Kyllä se sinä olit ollut lähtenyt pois sieltä huoneesta, mutta kuka PÖLJÄ sitä laitetta oli käyttänyt. Minä tässä vaan sitä, että kumpaako tapausta nyt siis vuonna 2016 poliisi tarkoitti..vuoden 1980-81 vai vuoden 1998 vai mitä ja mikä tämä korttipakka juttu oikein on minulle tehdyn rikoksen yhteyteen liittyen vuonna 1982-84 välisenä aikana, kun rikosketju kesti n.1,5 vuotta..poliisi tiesi, että olin täysin tajuton ollessani ojassa n.2 viikkoa..ohikulkija oli laittanut minut sellaiseen asentoon, etten pyöri aivan miten sattuu siis perunalaatikon kulmassa olevan metallikappaleen päälle tiputtaminen n.1,5 metristä..olin ollut täysin tajuttomana perunalaatikon vieressä siis 2 viikkoa..hiiret ja rotat ja villikissat olivat hiipparoineet vatsallani ja osittain kasvoillani..hmm..samainen perunalatikko on ollut seuraavan vuosikymmenen aikana nurkalla pyöreän pöydän läheisyydessä..hmm..? Minun nilkoissa ollaan käytetty MUSTIA..kummallisesti punaista valoa vilkuttavia ja piipittäviä irtilähtemättömiä laitteita, kun joku raja oli ylitetty...
Pikkupoikana ollessani MIESPOLIISIT
kortipakka
0
176
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.673798Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883179Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin982436Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151659Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701418- 981280
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä421218Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561030- 501021
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11021