Pikkupoikana ollessani MIESPOLIISIT

kortipakka

ahdistelivat minua ja kyselivät, että Etkö sinä tiedä, että me ollaan POLIISEITA, jolloin toinen MIESPOLIISI kyseli Kuka se ois lähtenyt huoneesta pois? Olin silloin n.10-vuotias poika!! Jostakin naisesta oli jotain juttua vuonna 1980-81 välisenä aikana, että joku NAINEN olisi lähtenyt jostain huoneesta pois. Pari viikkoa sitten siis nyt vuonna 2015 ANONYYMI-poliisi kysyi, kun sanoi, että Kyllä se sinä olit ollut lähtenyt pois sieltä huoneesta, mutta kuka PÖLJÄ sitä laitetta oli käyttänyt. Minä tässä vaan sitä, että kumpaako tapausta nyt siis vuonna 2016 poliisi tarkoitti..vuoden 1980-81 vai vuoden 1998 vai mitä ja mikä tämä korttipakka juttu oikein on minulle tehdyn rikoksen yhteyteen liittyen vuonna 1982-84 välisenä aikana, kun rikosketju kesti n.1,5 vuotta..poliisi tiesi, että olin täysin tajuton ollessani ojassa n.2 viikkoa..ohikulkija oli laittanut minut sellaiseen asentoon, etten pyöri aivan miten sattuu siis perunalaatikon kulmassa olevan metallikappaleen päälle tiputtaminen n.1,5 metristä..olin ollut täysin tajuttomana perunalaatikon vieressä siis 2 viikkoa..hiiret ja rotat ja villikissat olivat hiipparoineet vatsallani ja osittain kasvoillani..hmm..samainen perunalatikko on ollut seuraavan vuosikymmenen aikana nurkalla pyöreän pöydän läheisyydessä..hmm..? Minun nilkoissa ollaan käytetty MUSTIA..kummallisesti punaista valoa vilkuttavia ja piipittäviä irtilähtemättömiä laitteita, kun joku raja oli ylitetty...

0

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tärkeä kysymys!

        Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
        91
        1565
      2. Asiallinen lähestyminen

        Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
        172
        1243
      3. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        104
        1080
      4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

        Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
        Suomalaiset julkkikset
        15
        997
      5. Mitäs nainen

        Meinaat tehdä viikonloppuna.
        Ikävä
        86
        910
      6. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        68
        841
      7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        44
        828
      8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        60
        754
      9. Vedalainen metafysiikka

        Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
        Hindulaisuus
        289
        743
      10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

        Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Ikävä
        107
        738
      Aihe