Sä järjen multa veit. ;D

eräsnainenvaan

37

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YKooo

      No ei miulakkaa, kävin saunas ; ). Vuan kyll vettä tulloo. Mitenkäs saisin siun nimen seleville, kehitäppä joku visa?

      • KoivuinenVisa

        E.S.K


      • Laitappa nenäkuva vihjeeks ; D. Jotennii tunttuu vaikkeelta : ).


      • eräsnainenvaan

        En nyt ihan kaikkea paljasta. ;) Katsotaan viikonloppuna jos saan kehiteltyä hyvän kuvan. :)


      • Höh ; ). Mie jo kaiken oun paljastellunna : ). Jännityksell uotellaan viikoloppuu ; ). Jaah, ruppeisko jo aatuutimmaan?


      • eräsnainenvaan

        Pitäs kai se kohta ruveta. Toivotan jo hyvät yöt. :) Voin simahtaa hetkenä minä hyvänsä. ;D


      • YKooo

        Hyvät yöt. Simahahhan rauhallisest ; D.


    • enkäynytsalillaenkäsauna

      Minulla on vähän kylmä.

      • eräsnainenvaan

        Siun täytyy mennä peiton alle lämpimään. :)


    • järjen_varastaja

      Kukas tämä henkilö on, joka sulta vei järjen? :)

      • eräsnainenvaan

        Eräs mies vaan. :) Kyllä hän ois jo tunnistanu jos täällä ois.


    • kylmäilmanjotain

      Ja stalkkeri taas vauhdissa.

    • tanan_pakkoajatus
    • eräsnainenvaan

      ;D Mitäs perjantaina?
      https://m.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo

      • YKooo

        Kaupunkis ostoksill☺


      • eräsnainenvaan

        Mitäs meinasit ostaa? :)


      • Einestä. Uuen munannii pesässään kuvasin ; D)).


      • eräsnainenvaan

        Onpa iso muna. ;D Miulla on niskat ihan jumissa ja päätä särkee. :(


      • YKooo

        O`oon ; ). Kyllä ne kaikkee kekssii. Mistäs se silleen? Laitappas niskastas kuva ni mie vähä popitan sitä, jos se helepottas ; D.


      • eräsnainenvaan

        Välillä ne mennee jummiin. Pitäs varmaan käydä hierojalla. :) Otin yhen lihasrentouttajan jos se auttas. Kuvan ottaminen niskasta oliskin jo vähän haastavampi homma. ;D


      • YKooo

        Mitäs rentouttajjoo käytät? Mie oun huilanna hierojalla käynnistä, enemmän taistulla vaivoja mittee hyöttyy : D)). Ei kai se nyt nii vaikkeet ou?


      • eräsnainenvaan

        Nortflexia. On se vaikkeeta. ;D Meinaahan tuo jo ramasta. Jos sitä vielä hetken jaksaa. :)


      • YKooo

        Meinnootkos seurata tuot pyörreenpallin potkimist? Ainii tuost mussiikkiviteostas, outko kahtonna tuon elokuvan? : ).


      • eräsnainenvaan

      • YKooo

      • eräsnainenvaan

        ;D. Mie varmaan kohta nukahan. Hyvää yötä ja villin hauskoja unia. ;)


      • YKooo

        Hyvvee yöt sitt. Ehin tuutulaulluu, mutt en löytännä ; D)).


    • eräsnainvaan
      • eräsnainenvaan

        Päivä meni lentäen. ;D Kävin isossa kaupungissa. :)


      • YKooo

        Missä niistä? : ). Mitäs ostelit lennellessä? ; ).


      • eräsnainenvaan

        En paljasta, mutta en siellä suunnalla. ;) Ostin vaatteita ja kengät. :) Väsyttävää pitkä ajomatka. Mitäs sie oot askarrellu?


      • YKooo

        No tunnistasko sinnuu kukkaa kaupunkist? Ei varmmaan : ). No minkalaista vuatetta? Siivonna, puita tehny ja vähän istutellunna mukuloit. Kai nyt volovola matka taittuu hyvin rivakast? ; D)).


      • eräsnainenvaan

        No taittuuhan se, motarilla välillä 140 mittarissa. ;D Paitoja ja housuja. :)


      • YKooo

        Hys hys, viell nettipolliisi kuulloo ; D. Olkos ostokset söpöjä vai käytännöllissii? : ).


      • eräsainenvaan

        Sekä että. :) Oho, ykkönen tuli vahingossa etteen, tarkotin että körryyttelin neljjee kymppiä. :D Nyt miun on kyllä valitettavasti toivoteltava hyvvee yötä ja pomputtelevia unia. ;D
        Et kysynnä että seksikkäitä. ;)


      • YKooo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe