Miksi oulujärvellä ei ole isoja veneitä?. Myytiin just tyypillinen oulujärvi vene eli busterin vajaa 6 metrinen pulpetti 90 heppaisella. Jos nyt ostais tuollaisen 8-11 metrin pulpetin vetouisteluun niin onko se jo yliammuttua ja turhaa vouhottamista oulujävelle?
Oulujärvi ja isot veneet
11
1575
Vastaukset
- jopasoulunjärvelle
Wau, 8-11 metrinen pulppari! Jenkeistähän näitä saa, yellowfin, contender jne merkkejä. Taisi naapurissakin olla anytechillä 8,5 metrinen, siihen riittää tuplakoneet, ei tarvi 3-4 veradoa niin kuin noissa 11 metrisissä.
- pirtuvene
Ennen oli. Taisi 90 luvun lama viedä veneilijät Oulujärveltä. Ei ole palutunut entiseen loistoonsa. Ei ole vouhottamista sinulla.
Mitäs jos ostaisit tyypillisen fordimar-läjän sinne järvelle kun ei busteriinkaan ole enää varaa? Sopisi hyvin siihen jätealtaaseen.
Niitä ei ole sen vuoksi rttä Nokian kaatumisen myötä kaikki paikalliset potentiaaliset ökyveneilijät ovat vetäneet itsensä jojoon.
- josneisojaedeson
Rivieran alueella näkee joskus isoja trailerveneitä
- RahaJaPalvelut
Palvelut? Retkikohteet? Ihmiset jolla on rahaa harrastaa isoja veneitä sen jälkeen kun Nokia lopetti 100 km Oulunjärvessä Oulussa, UPM pisti tehtaan Kajaanissa ja Talvivaara vei paikallisten osakemiljoonat.
Tottakai järvi hiljenee.- Olulainen
Ei ole Nokia lopettanut Oulusta eikä ole tiedossa että olisi lopettamassa
- Eväätkömukaan
Tuttava joka lomailee aina juhannuksen aikaan oulujärvellä, oli sitä mieltä että sen verran isoa allokkoa ja keliä siellä on että tollainen 8 metrin pulpetti on ihan omiaan sinne.
- Matalaliitoa
Oulujärvihän on matala järvi, niin johtuisikohan siitä ettei ns isoja veneitä ole?
- Jannuttajat
Onko oulujärvi tapeeksi iso että vesillä sais kulumaan muutaman päivän retkeillessä?.
- Oululain
On
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637