Monellako pisteellä alle rajan varasijoille 1-10?

pakollinenimimerkki

Tietäisikö joku monellako pisteellä alle läpimenneiden rajan on tavannut päästä varasijoille 1-10, mistä voi todennäköisesti päästä sisään?

26

2311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pienetonerot

Varmaan 0,25 :d riippuu tietty minne hakee

• Jepöpa

Puhutaan luultavimmin maksimissaan 1,5p erosta. Suosituiden kaupunkien kohdalla erot pienempiä, mitä pienemmillä paikkakunnilla.

• Uuttayritystä

Minulla oli viime vuonna varasija 15, pisteitä uupui 1,25.

• hmmmmm

Pääsitkö sisälle?

• Ggååå

Ja mihin kaupunkiin oli varasija(:?

• toivossaonhyväelää1

Ei sieltä varasijoilta oteta kuin niitä, joilta uupuu se 0,25 pistettä.

• Pötsikasvaa

Itseltä uupui viime vuonna 0,25 enkä päässyt edes varasijalta.

• seppolainen

Mikä kaupunki?

• Juuselaa

Mulla oli viime vuonna pisteitä 37 eli 0,25 rajasta. Olin aaltoon varasijalle 12, joka liikkui yhden pykälän eteenpäin

• Kauheeeeeeta

Kaveri oli joku vuosi sitten varasijalla 5.
      4 otettiin silloin varasijoilta 🤓🤓🤓😱😱😱.

• Kyltsy

Mä pääsin sisään toissa vuonna, kun sisäänpääsyrajasta puuttui 0,25 pistettä koepisteistä ja yhteispisteistä 0,5 pistettä. Saihan sitä kuukauden jännittää muita pidempään. :)

• Jänsköö

Monentenako olit?:) ja mikä kaupunki?

• faktatpöytää
        Jänsköö kirjoitti:

Monentenako olit?:) ja mikä kaupunki?

Lopeta jo. Ihan sama mikä kaupunki niin periaatteet on samat: jos puuttuu enemmän kuin 0,25 pistettä niin ei mitään asiaa varasijoilta. Mitä "arvostetumpi" koulu, niin sitä vähemmän otetaan varasijoilta: esim. Aallosta tuskin tulee yhtään varapaikkaa tai ihan maksimissaan se yksi. Enempää kuin viittä varasijaa tuskin täytetään ja sekin jo kuulostaa erittäin epätodennäköiseltä. Jos haet Joensuuhun ja olet kolmantena varasijalla niin ehkä voi jännittää.

• Jänskööö

Hyvä kiitos tämä jo selvensi paljon!En kysy uudelleen, älä huolehdi.

• bbbbbbbkk

3. varasija LUT ja 5. varasija kuopioon, pitää näköjään jatkaa jännittelyä. Pisteitä puuttuu juuri se 0.25.

• toivotaan39384

Uskon et LUTista vois vapautuaki paikka.

• Tulevaopiskelija

Mulle tuli paikat lutista sekä kuopiosta että ainakin jommastakummasta on vapautumassa paikka. =)

• onnellinenturkulainen

viime vuonna puuttui 0,5 p Turusta ja olin 15. varasijalla. Ei varasijoilta montaa sinne päässyt (enkä minä). Tänä vuonna heittämällä sisään :)))

• melkeinkylteri

Porista 0,25 varasija 3. eiköhän olla sisällä?, miten porissa päässyt viimevuosina?

• 48393002029

Itsellä Poriin 6. varasija (oli 4. hakuvaihtoehtoni), onkohan mitään chancea?

• Durunkylteri

Toivoa voi teillä olla. Yleensä n. 5 henkeä Porissa jättää opiskelupaikan vastaanottamatta. Näin oli juurikin esimerkiksi vuonna 2014.

• hehehehehe

Ei uuvu yhtään pistettä (eli sain 32,25) ja oon 2. varasijalla Aaltoon. Voiko enemmän v*tuiks mennä?

• Nfkdkdkk

Oisit lukenu enemmän. Alle 30p tosta kokeesta (ilman ensisij.) ei ollut edes vaikeeta. En edes ymmärrä miten raja voi olla noin matala....

T. 38

• Melkeinmeniputkeen

Mulla on 5. varasija Tampereelle ja pisteitä 30.25 eli sama kun raja.

• Kullikellot

Hylkääkö moni Joensuun paikan?

• töpeksijä

Entä sh hamk?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe