Monellako pisteellä alle rajan varasijoille 1-10?

pakollinenimimerkki

Tietäisikö joku monellako pisteellä alle läpimenneiden rajan on tavannut päästä varasijoille 1-10, mistä voi todennäköisesti päästä sisään?

26

2339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pienetonerot

Varmaan 0,25 :d riippuu tietty minne hakee

• Jepöpa

Puhutaan luultavimmin maksimissaan 1,5p erosta. Suosituiden kaupunkien kohdalla erot pienempiä, mitä pienemmillä paikkakunnilla.

• Uuttayritystä

Minulla oli viime vuonna varasija 15, pisteitä uupui 1,25.

• hmmmmm

Pääsitkö sisälle?

• Ggååå

Ja mihin kaupunkiin oli varasija(:?

• toivossaonhyväelää1

Ei sieltä varasijoilta oteta kuin niitä, joilta uupuu se 0,25 pistettä.

• Pötsikasvaa

Itseltä uupui viime vuonna 0,25 enkä päässyt edes varasijalta.

• seppolainen

Mikä kaupunki?

• Juuselaa

Mulla oli viime vuonna pisteitä 37 eli 0,25 rajasta. Olin aaltoon varasijalle 12, joka liikkui yhden pykälän eteenpäin

• Kauheeeeeeta

Kaveri oli joku vuosi sitten varasijalla 5.
      4 otettiin silloin varasijoilta 🤓🤓🤓😱😱😱.

• Kyltsy

Mä pääsin sisään toissa vuonna, kun sisäänpääsyrajasta puuttui 0,25 pistettä koepisteistä ja yhteispisteistä 0,5 pistettä. Saihan sitä kuukauden jännittää muita pidempään. :)

• Jänsköö

Monentenako olit?:) ja mikä kaupunki?

• faktatpöytää
        Jänsköö kirjoitti:

Monentenako olit?:) ja mikä kaupunki?

Lopeta jo. Ihan sama mikä kaupunki niin periaatteet on samat: jos puuttuu enemmän kuin 0,25 pistettä niin ei mitään asiaa varasijoilta. Mitä "arvostetumpi" koulu, niin sitä vähemmän otetaan varasijoilta: esim. Aallosta tuskin tulee yhtään varapaikkaa tai ihan maksimissaan se yksi. Enempää kuin viittä varasijaa tuskin täytetään ja sekin jo kuulostaa erittäin epätodennäköiseltä. Jos haet Joensuuhun ja olet kolmantena varasijalla niin ehkä voi jännittää.

• Jänskööö

Hyvä kiitos tämä jo selvensi paljon!En kysy uudelleen, älä huolehdi.

• bbbbbbbkk

3. varasija LUT ja 5. varasija kuopioon, pitää näköjään jatkaa jännittelyä. Pisteitä puuttuu juuri se 0.25.

• toivotaan39384

Uskon et LUTista vois vapautuaki paikka.

• Tulevaopiskelija

Mulle tuli paikat lutista sekä kuopiosta että ainakin jommastakummasta on vapautumassa paikka. =)

• onnellinenturkulainen

viime vuonna puuttui 0,5 p Turusta ja olin 15. varasijalla. Ei varasijoilta montaa sinne päässyt (enkä minä). Tänä vuonna heittämällä sisään :)))

• melkeinkylteri

Porista 0,25 varasija 3. eiköhän olla sisällä?, miten porissa päässyt viimevuosina?

• 48393002029

Itsellä Poriin 6. varasija (oli 4. hakuvaihtoehtoni), onkohan mitään chancea?

• Durunkylteri

Toivoa voi teillä olla. Yleensä n. 5 henkeä Porissa jättää opiskelupaikan vastaanottamatta. Näin oli juurikin esimerkiksi vuonna 2014.

• hehehehehe

Ei uuvu yhtään pistettä (eli sain 32,25) ja oon 2. varasijalla Aaltoon. Voiko enemmän v*tuiks mennä?

• Nfkdkdkk

Oisit lukenu enemmän. Alle 30p tosta kokeesta (ilman ensisij.) ei ollut edes vaikeeta. En edes ymmärrä miten raja voi olla noin matala....

T. 38

• Melkeinmeniputkeen

Mulla on 5. varasija Tampereelle ja pisteitä 30.25 eli sama kun raja.

• Kullikellot

Hylkääkö moni Joensuun paikan?

• töpeksijä

Entä sh hamk?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2051
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1445
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1154
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      882
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      836
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      804
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      722
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      703
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      196
      624
    Aihe