No nyt on kesätapahtumia; kirppistä ja tanssit ja Peränkylän suulilla koko perheen tapahtuma, jalkakylpyy ja vaikka mitä. Kyl o monipualist.
Tapahtumia
6
323
Vastaukset
- 4kakskyt
no nyt on! luviastahan on kasvamassa oikea metropoli hienoine tapahtumineen ja pärisevine energiajuomalapsineen! vai että oikein peräkylän suulilla? nyt on kyllä osuvaa... taidampa tulla sinne teidän natiivien sekaan valeasussa tarkastamaan tilanteen ja tukehduttamaan itseni nauruun...!!
- peräkylä1
Kivaa saadaan pellekin paikalle!
- ninja-ase
en ole pelle. olen ninjan lailla liikkuva henkilö, jota luvialaisen aivot eivät pysty rekisteröimään verkkokalvoille! ellen ole liekeissä, silloin minut on helppo huomata... liekit polttaa.
- Toole
Missä on peränkylä?
- Raumz
Luvia on peränkylä (lue. Perseen) ymmärrät varmaan
- aikaaikaansakutakin
Vieläkös sitä Laitakarissa on mitään toimintaa jussina ? Ennen 60 luvulla oli, "puskapimpsaa" sai taatusti ja maajussien tyttäret kyttäsivät sopivaa uhria "kotivävyksi". Nummelan Nestorin kanssa sai tapella jos se vain huomasi oman pullon tai muun syyn, Rainiolan Veikonkin, jos se vain oli siinä kunnossa että kykeni auton penkiltä nousemaan, ja sakko tuli viikkojen päästä, kun nesun vaimo oli sen kirjoittanut. Merivartijat oli usein niin kännissä että ei ne veneliikennettä juurikaan häirinneet. Junnilan Ville oli vakiojärkkäri Veron lavalla, mutta niin hidas että kun se "pamppua" etsi lippukopin katolta Rakuna ehti potkia sitä perseeseen monta kertaa ja vielä hyvin pakoon ja Westerin Ollista kun ei paljon tarvinnut välittää. Itellä oli mukavinta kun "poikuus" lähti ja tunsi itsensä aikuiseksi mieheksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191672
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36921Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38821Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37710