Onko muilla ollut ongelmia kirjautumisen kanssa. Välillä ei suostu kirjautumaan sisään useisiin tunteihin, vaikka kuinka sammuttaisi laitteen ym. Sitten muutaman tunnin kuluttua kirjautuminen taas yllättäen onnistuu vaikkei mitään asetuksia ole muutettu. Ongelmat alkoivat yhtäkkiä noin kuukausi sitten ja ovat pahentuneet koko ajan. Tällä hetkellä palvelua ei enimmäkseen pysty käyttämään. Ongelma koskee tablettien ja puhelinten kautta toimivaa sovellusta ja nettiselainta.
DNA TV kirjautuminen ei onnistu
5
6618
Vastaukset
- 3CKO
[email protected]
EI HYVÄKSY TÄTÄ, VAIKKA SE ON OLLUT TUNNUKSENI JO VUOSIA!
JA KOSKA EI HYVÄKSY, EN SAA OSTO- PIN KOODIA ELI SYSTEEMIÄ EI SAA PÄÄLLE , VAIKKA OLISI MILLAINE NÖRTTI!
TÄMÄ SUORASTAAN V.......!
VOITTEKO TEHDÄ JOTAIN!
3CKO 040 574 0009 JA S-POSTI : [email protected] - Anonyymi
Ei onnistu täälläkään!
- Anonyymi
Koitan kirjautua op mobiiliin pääsen niin pitkälle missä.pitäisi saada koodi tekstiviestillä millä.numerolla se lähetetään
- Anonyymi
Mistä numerosta lähetetään tekstiviestillä koodi kunkirjautuu opmobiiliin
- Anonyymi
Olikos se chrome -selain lähinnä parhaiten tuettu luultavasti ei toimi eksoottisten selainten esim. braven kanssa vaikka sekin pohjautuu chromeen...,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182423
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1762313Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1251123- 1051107
Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2211056Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37900Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32814- 132800
- 43734