Minä vuonna kaivattusi

Gallupintynkä

On syntynyt ja missä kuussa?

Minun kaivattuni on syntynyt 1975 ja elokuussa.

70

3164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiootäällä

      Minun 1975 maaliskuussa.

      • MinunMyös

        Sama kuu sama vuosli.


    • eiootäällähänkään

      1879 huhtikuussa

      • 1902maaliskuu

        Kypsyys ihmisessä parasta, mut jossain se ylikypsyydenki raja taitaa mennä?? :D


      • Werty

        Taisit vetää pohjat;)
        Luulen myös et ei taida olla palstalla, hän jota kaipaat, jos 1879v syntynyt


      • V-1789

        Terveisiä universumista! Rajan tuoltapuolen. Syntymävuosi ei täysin täsmää.


    • vielätoiminuthyvin

      Mun kuuskytluvulla,mutta ei kuussa vaan maassa.

      • Viiskytplussatpäälle

        M vai N?


      • kuuskytluvulla

        MMM


    • Severken

      Tammikuussa 1979 ja maassa vaan ei tässä maassa :) vaikka täällä nyt onkin :)

      • Missä maassa hän sitten syntyi?


      • Ja sattumalta osuit oikeaan vuoteen ja kuukauteen. :) Heitäppä vielä se päivä milloinka tuo mystinen henkilö syntynyt?


    • Hänhänhänonhän

      70-luvun alkupuoliskolla.

    • ikähaarukkaapalstalla

      90-luvulla hän.

      • hänonsilloin

        -88 hän


      • Veskari_88_MutEiEd
        hänonsilloin kirjoitti:

        -88 hän

        88 Olen minä... Sinä olet 95? :D


    • 13th

      1986 joulukuussa mutta päätyi elämässään toisenlaiseen ratkaisuun.

    • njtrdz

      1975 tammikuussa

    • samavuosi

      M 1967 heinäkuussa

    • Trollejapelkäävä

      En voi kertoa.

    • tietovisa

      En tiedä missä kuussa, mutta maassa nimeltä Suomi, olettaisin.

    • enempääensano

      1984 on hän syntynyt

      • Tuesiineteitarvihakea

        Nii oon mistä muistit


    • rakkaanihän

      1955 joulukuussa

    • Vanhempimiesvastaa

      Eipä oo tullu kysyttyä semmostakaan asiaa häneltä naiselta. Oliskohan 70-luvulla syntynyt hän? On kyllä niin nuorekkaan näköinen kaikin puolin. Pumpuliposket on hänellä. Muodot vielä, kuin teinitytöllä.

      • harhautihyvin

        Väärin arvasit vanhempimies, 50-luku kyseessä


      • Vanhempimiesvastaa

        Tuotapa en usko nyt alkuunkaan. En sitte yhtään. Silloinhan hän olisi minua vanhempi. Ei hän voi olla. Niin nuorekas nainen kun on. Ehei. Ite olen syntynyt vuonna 60.


    • miespolo

      En tiedä. Ehkä hän ei ole vielä syntynyt :/

    • Tummatsilmätruskeatukka

      Toukokuussa 1983, nainen.

      • Miesuteleesulta

        Olet kaksonen, etkö olekin? Niin nuori olet vielä. Tytön hupakko.


      • toukokuuntyttö
        Miesuteleesulta kirjoitti:

        Olet kaksonen, etkö olekin? Niin nuori olet vielä. Tytön hupakko.

        Joo, kaksonen olen. Tapasimme kerran mun syntymäpäivänä. Oikeastaan edellisenä päivänä, mutta puolen yön jälkeen kerroin, että on mun syntymäpäiväni. Siitäkö muistit, että olen kaksonen. Onhan sitä ikää, mutta tunnen ainakin itseni vielä nuoreksi tytönhupakoksi


      • Miesjokatietääjotain

        Tuuliviirejä ollaan molemmat, tiedät kai sen?. Olen syntynyt myös toukokuussa ja olen kaksonen. Me ollaan astrologien mukaan ihmisiä, jotka eivät pysty sitoutumaan mihinkään. Olemme epävarmoja ja odottelemme aina parempia kumppaneita. Marilyn, John F. Kennedy ja monet muut olivat aikanaan myös kaksosia.


      • NuorempiKaksonen

        Voi vittu mitä saatanan paskaa täällä taas joku jauhaa. . Minä olen 1985 kaksonen ja minä olen ollut pitkässä suhteessa ihan sitoutuneena joten vetäkää helvetti noi planeettojen asennot nyt vessasta alas tai muuten saatte hullun leiman otsaanne. Kukaan ei tähtien asennoista ala ennustaa tuollaisa. Eiköhön siihen sitoutumiseen vaikuta ihan muut tekijät kuin jotkut helvetin tähdet kuten mars, veenus, pluto, merkkurius jne, jne jne.


      • NuorempiKaksonen
        Miesjokatietääjotain kirjoitti:

        Tuuliviirejä ollaan molemmat, tiedät kai sen?. Olen syntynyt myös toukokuussa ja olen kaksonen. Me ollaan astrologien mukaan ihmisiä, jotka eivät pysty sitoutumaan mihinkään. Olemme epävarmoja ja odottelemme aina parempia kumppaneita. Marilyn, John F. Kennedy ja monet muut olivat aikanaan myös kaksosia.

        Vinkkinä sanoisin: Katsokaa omaa elämäänne ja luonnettanne?

        Oletteko syrjittyjä olleet? Onko huonoja kokemuksia edellisistä suhteista?
        Introvertteja? Ettekö ole vain nopeasti rakastuvia? Ette ehkä käy missään missä saisitte pidemmän kontaktin johonkuhun ihmiseen jotta tulisi se rakastuminen?

        Onko teillä ehkä huonoja kokemuksia ihmisistä yleensä? Koulukiusaamista? Syrjimistä? Huono itsetunto? Masennusta? Ette usko että kukaan voisi rakastaa pidempään teitä? Pelkäätte että teidät hylätään ?

        Minä tukisin tällaisiin selityksiin ennemmin kuin noihin hölynpölyihin merkkuriuksen venuksen, jupiterin, saturnuksen, pluton, marssin asennoista sillä hetkellä kun olette syntyneet.

        Mutta minähän olen tieteellinen ja jalay maassa oleva kaksonen joka ei paljon taikauskoisiin höpinöihin usko,


    • kaikestahuolimattarakas

      Alkukesästä 1979, horoskooppi kaksonen.

      • mukarakas

        Naapurin Tuulako taas


    • toukokuuntyttö

      Luulin että toukokuussa syntyneet ovat härkiä. Missä menee raja kaksosella ja härällä?

      • tolleeee

        HÄRKÄ 21.4.–20.5.

        KAKSOSET 21.5.–21.6.


    • Rikkinäinen-

      1976 tammikuu.

    • seitkytn-m

      70-luvun alkupuolella.

    • poispois

      onpa täällä vanhoja. Oon aatellu, et täällä olis enimmäkseen parikymppisiä

      • siinäsnäet

        ettei täällä kannata liikoja kuvitella. Jokohan väki alkaisi uskoa?!


    • elämäonvastaedessä

      Hän mies on - 79. Minä vähän vanhempi. Tosin mua luullaan aina 5-10 vuotta nuoremmaksi. Ikähän on kuitenkin vain numero. Ihmisen mieli ei vanhene.

    • vesimiesnaiselta

      77maaliskuussa hän. Rakkaani.

      • Ohohhoh

        Eihän hänellä sattuis kaksosveljeä olemaan? :D


      • vesimiesnaiselta

        EI...


    • olisitkotäällä

      Mies -66, heinäkuu

    • sinisilmäinenon

      maaliskuussa, mutta vuotta en kerro

    • lkbfry7

      21.helmikuuta 1979 ❤

    • EnnenPuolVäliä

      70-lukua.

      • 1970-

        Ja hän muutaman vuoden aiemmin.


      • kysynpähän_vaan

        60-luvun puolella?


      • 1970---
        kysynpähän_vaan kirjoitti:

        60-luvun puolella?

        Ei ole tarkempaa tietoa.


    • Realistinainen

      Mitä helvetin väliä koska joku on syntynyt? Tai olisi vaikka jäänyt syntymättä. Ei sitä sun syntymäpäivääs tähän kukaan laita ja jos laittaa niin tarkoittaa aivan muuta henkilöä kuin sinä eikä ole sun turhanpäiväisen kaipaamisen kohteen laittama.

    • samavuosi

      Mies heinäkuussa 67 ja nainen syyskuussa 67

    • OlenLiianVanhaHänelle

      Elokuussa 1994. Mun kaunotar, jota en saa.

    • Haluunkoskettaa

      -69
      Kuukausi ei tiedossa

    • Jonsyntynyt

      Heinäkuussa 1980

    • ylöööös

      uuup

    • Eikö

      Nämä tiedot on niiiin ikäviä että kyllä niitä täyty täällä ikävä palstalla kysytä

    • onkoriittäväntarkkaa

      1900-luvulla Kallistossa.

    • Näinmuistelen

      Tais olla 1936

    • Näin_miellytämme_trollii

      Trollin kaavaa noudattaen

      1979 hän vähän vanhempi

      Ikävän on vain numeroita

    • M--

      Jos pitäisi arvata niin veikkaisin vuonna 1985, touko- tai kesäkuussa. Jos lähtökohta on kaksonen, matemaattisten todennäköisyyksien mukaan kesäkuussa, mutta täällä eräs erittäin fiksun- ja muutenkin hyvin tutunoloinen vielä nuori neito väittää "vasten matemaattisia todennäköisyyksiä" syntyneensä toukokuussa sillä hän kertoo olevansa kaksonen.

      Ja kun katsoo, milloin tuo keskustelu on käyty täällä, ja vieläpä kenennimisen nimimerkin kanssa... voi hyvä luoja. 2016 kesällä miehen kanssa joka tietää jotain... ja mullahan on ollut kuukauden päivät täällä käytössä se MiesJokaTietääMitäHaluaa -nimimerkki :/

      En tajua. Voisiko muka joku nm tummatsilmätruskeatukka/toukokuuntyttö/nuorempikaksonen omata juuri samanlaisen ajattelutavan ja temperamentin kuin mitä käsittääkseni omalla rakkaallani on? Tiedän vain, että hän on syntynyt 85, mutta hänen horoskooppiaan ei olla ikinä paljastettu mulle. Hänen aloituksensa täällä viittaisi siihen, että hän on ollut 31-vuotissynttäreillään sinkku, niinkuin olen irl rakkaani tuolloin olettanutkin olevan, koska tuo nm täällä ilmeisestikin ilmoitti täällä oma-aloitteisesti OMAN syntymävuotensa ja kuunsa! Ja tiedän, että rakkaani keskittyi tuolloin itseensä ja rakasti itseään, niinkuin minäkin muuten samaan aikaan tein!

      Ja miksi JUURI TÄTÄ ketjua nostettiin yllättäen vasta EILEN ILLALLA?????

      Tää alkaa olla jo vähän liikaa. Ehkä olisi parasta pitää taukoa tästä paikasta viikonloppuun saakka. Nollata nuppi täysin.

      • M--

        Paitsi että käyhän rakkaani synttärit ilmi Facebookista. Stupid, stupid, stupid... (lyö päätään:) Lokakuussa. Vaaka. Että näin. Taas on ylianalysoitu koko päivän annos heti aamulla.


      • M--

        No nii just.


      • Veikkausta
        M-- kirjoitti:

        No nii just.

        Kirjoitustyylejä vertaillessa teidän kahden välillä tulen tulokseen et olette sama kirjoittaja.

        Asiasisältöä kun lukee tulen tulokseen että olette myös aitoriitta.

        Teen siis päätelmän että JuhaR68 ja hänen mustasukkainen kaipaaja trollaillee

        Onko Tuula nyt tämä nuori 31 v ja hän on naapuri vai toimitusjohtaja yksityissihteeri? Vai kaikovainion tiluksien rikas omistaja ?


      • M--
        Veikkausta kirjoitti:

        Kirjoitustyylejä vertaillessa teidän kahden välillä tulen tulokseen et olette sama kirjoittaja.

        Asiasisältöä kun lukee tulen tulokseen että olette myös aitoriitta.

        Teen siis päätelmän että JuhaR68 ja hänen mustasukkainen kaipaaja trollaillee

        Onko Tuula nyt tämä nuori 31 v ja hän on naapuri vai toimitusjohtaja yksityissihteeri? Vai kaikovainion tiluksien rikas omistaja ?

        Miks sua kiinnostaa tällaiset jutut noin(kin) paljon? Eikö ole parempaa tekemistä?


      • Ämmän_himot
        M-- kirjoitti:

        Miks sua kiinnostaa tällaiset jutut noin(kin) paljon? Eikö ole parempaa tekemistä?

        Hahaaa! Olin oikeassa !!!!

        Otas nyt m-akkeli ittees niskasta kiinni ja pysy aviovaimo nyt lestissäs. Ite olet valinnut leikkiä prinsessaa yhden päivän papin ees. Kestä nyt se kahle ylpeänä äläkä ala haikailemaan sinkkuutta

        Kahta ei saa samaan aikaan. Et voi olla suhteessa ja sinkku. Täytyy valita vain toinen!


      • M--
        Ämmän_himot kirjoitti:

        Hahaaa! Olin oikeassa !!!!

        Otas nyt m-akkeli ittees niskasta kiinni ja pysy aviovaimo nyt lestissäs. Ite olet valinnut leikkiä prinsessaa yhden päivän papin ees. Kestä nyt se kahle ylpeänä äläkä ala haikailemaan sinkkuutta

        Kahta ei saa samaan aikaan. Et voi olla suhteessa ja sinkku. Täytyy valita vain toinen!

        Ohhoh. Ja mulle on tuputettu psykoosidiagnoosia. Tais mennä diagnoosi väärälle henkilölle. Jollakin sellainen nyt on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1884
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      236
      1555
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      243
      1507
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      53
      1406
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1338
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1189
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1139
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1133
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe