Joops siis ärsyttääkö teitä lääkäreitä naiset/miehet jotka kiinnostuvat kuultuaan mitä teette ammatiksenne? Onko hirveä rasite, vai piristystä arkeen?;D Itsestäni tulossa myös lääkäri, huvikseni vaan pohdiskelen.
Ärsyttääkö lääkärinmetsästäjät??
3
372
Vastaukset
- MetsästäväLääkäri
Eikö tässä kysytä missä lääkärit metsästävät ja mitä riistaa? Kyllä se edelleen on melko suosittu harrastus mutta edelle ajavat nuoremmilla kestävyyslajit aina triatlonia myöten ja iäkkäämmillä golf. Hyviä harrastuksia kaikki.
- 0909
Tässähän kerrottiin mitä metsästetään, lääkäreitä. Siitä en tiedä onko ihmisten metsästys kovinkaan suosittua, ja missä näitä lääkäreitä sitten metsästetään. Tuskin metsässä.
- Rauhanaika
Ainakin sotatilanteista olen kuullut, ettei kannata pitää sellaista kypärää, missä on punainen risti. Kuulemma rupesivat tähtäämään siihen ristiin.
Itse en ole joutunut metsästettäväksi, ehkä tämä tämmöinen lääkäreiden metsästys ei ole rauhan aikana kovin yleistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648213Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 75921
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12800
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713