Joops siis ärsyttääkö teitä lääkäreitä naiset/miehet jotka kiinnostuvat kuultuaan mitä teette ammatiksenne? Onko hirveä rasite, vai piristystä arkeen?;D Itsestäni tulossa myös lääkäri, huvikseni vaan pohdiskelen.
Ärsyttääkö lääkärinmetsästäjät??
3
360
Vastaukset
- MetsästäväLääkäri
Eikö tässä kysytä missä lääkärit metsästävät ja mitä riistaa? Kyllä se edelleen on melko suosittu harrastus mutta edelle ajavat nuoremmilla kestävyyslajit aina triatlonia myöten ja iäkkäämmillä golf. Hyviä harrastuksia kaikki.
- 0909
Tässähän kerrottiin mitä metsästetään, lääkäreitä. Siitä en tiedä onko ihmisten metsästys kovinkaan suosittua, ja missä näitä lääkäreitä sitten metsästetään. Tuskin metsässä.
- Rauhanaika
Ainakin sotatilanteista olen kuullut, ettei kannata pitää sellaista kypärää, missä on punainen risti. Kuulemma rupesivat tähtäämään siihen ristiin.
Itse en ole joutunut metsästettäväksi, ehkä tämä tämmöinen lääkäreiden metsästys ei ole rauhan aikana kovin yleistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337