suojapussi

pussiton

Kukapa osaisi kertoa, mistä voisi hankkia edullisen suojapussin suzuki 2,5 hv moottoriin.

16

1263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yammu-setä

Miksi suojapussi? Moottorihan on jo valmiiksi koteloitu, toisin kuin alkuaikojen perämoottorit.

• ompelijaX

Osta kangasliikkeestä paksua puuvillakangasta metri x metri, 50 cm pituinen veroketju, neula ja karhunlankaa. Sitten levität kankaan olohuoneen lattialle, asetat moottorin toiselle reunalle kangasta, taitat kankaan päälle ja leikkaat kankaan väljästi sopivan muotoiseksi. Ompelet sauman siten että yläosasta jää 50 cm matka ompelematta, johon ompelet vetoketjun.

Kankaiden hintoja jotain muistelevana hintaa pussulle tulee 10 euroa vetoketju toiset 10 euroa. Saa vielä mieleisensä kangasvärin..

• pursimiesX

Kylläpä tuli noilla ohjeilla komee!

• PussitTyhjänä
      • Yammu-setä

Kertokaa nyt sitten jo miksi moottoria pitäisi hautoa jossakin pussissa? Sehän on jo valmiiksi koteloitu.

• tuulipukublues

ironinen tuo nimimerkkisi. Pussi on suzuki 2,5 hv n kanssa tosiaan tyhjänä, kun moottorin pituus on noin metrin, x 30 cm ja tuo pussisi on puolitoista metriä kertaa 87 cm...

• Anonyymi
        Yammu-setä kirjoitti:

Kertokaa nyt sitten jo miksi moottoria pitäisi hautoa jossakin pussissa? Sehän on jo valmiiksi koteloitu.

Linnun paskan takia.

• HyvänenAIKAsentään

Oot taatusti nelitahtisen ostaja !

• KunnonKoneSuojaan

Aito 4t moottori kannattaa suojata, mutta vanhat 2t-raaskuthan ovat jo muutoinkin lokinpaskan kuorruttamia.

• Teuvoo

Paska tosiaan syövyttää nykyiset 4T koneet helposti, huonon materiaalin vuoksi, joten tuo suojasäkki tulee tosi tarpeeseen.
      Mielestäni edullisin, sekä säkin varkauden estoiltaankin paras vaihtoehto on vanha peruna, tai jauhosäkki.
      Näissä säkeissä, ainakin jauhosäkissä, lukee jo valmiina ohje,
      >Älkää käyttäkö koukkuja<

• vm41

En minä ainakaan koskaan ole joutunut lokinpaskoja koneeni päältä putsaileen.
      Naapuri tosiaan 4T omistajana on jo neljät uudet tarrat joutunut vaihtamaan paskojen vuoksi.
      Lokit luultavasti ihastellen katselevat hänen koneen päällä istuen minun komeaa vanhaa 2T konettani ?
      Tuskin siihen paskantamiseen ny muuta syytä löytyy ?

• ost2-tahtiniineivalu

Nelitahtimoottori kun tosiaan on kysyjän perämoottori, niin kannattaa muistaa että moottoriöljyt valuu pussin sisään jos sitä jossain veneen kajuutassa siirtelee venematkan aikana. Miten olisi sellainen tiivis poliisien käyttämä kuminen musta vainajien ruumispussi ? Nesteiden valuminen kun on nelitahtimoottorin säilytyksen jatkuva ongelmavyyhti ?
      Toinen vaihtoehto on myydä se suzuki, ja ostaa 2-tahtinen niin pelkkä puuvillapussi riittäisi

Ilahduttavaa nähdä muuten koko joukko niin 2 kuin 4 tahti -ihmisiä tämänkin vähäisen varuste-detaljiaiheen ympärillä tappelemassa, aihe kun aihe niin kyllä siitä polaarisuus löydetään. Yhtä aktiivista sakkia saa etsiä tutkalla ja kaikuluotaimella muilta palstoilta ;))

• Teuvoo

Täytyyhän "haaskalla" poiketa.

• Anonyymi

Minä käytän nelarin päällä jätesäkkiä. On helppo huljauttaa vedessä, kun viikon seisakin päätteeksi on paskassa.

• Anonyymi

Ite vetäsen nelari 2.3hondan päälle muovipussin

• Anonyymi

Jopas tuli tahtiuskovaisilta tarinaa.

Tällainen tuote on myynnissä tori.fi:ssä, ei ole minun. https://www.tori.fi/satakunta/Pienen_peramoottorin_kantopussi_73509378.htm

Voin kuvitella että tuollainen käsveskannkokoinen kone kannattaa peittää tai laittaa laukkuun jotta se ei katoa..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7495
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3645
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      38