naimisissa muslimin kanssa

sandonz

Eli siis neljättä vuotta ollaan naimisissa. Itse olen kristitty.

Kysymys muslimien vaimoille.. Onko todella niin että naisen kuuluu joka päivä ja aina palvella miestään ja tehdä mitä mies sanoo. Itse joudun aina siivoamaan, hakemaan vettä, hieromaan ja kuuntelemaan miestäni. Nyt pitää kyllä sanoa että tämä viimeinen ei tapahdu. En koskaan kuuntele miestäni. Myöskin suutun kun joudun siivoamaan ja haukun ha huudan miehelleni...olen hyvin tulinen luonteeltani. Mies antaa mun kiljua kunhan vain siivoan. Mies on hyvin rauhallinen muutenkin.

Olen tehnyt hyvin selväksi etten koskaan tule kääntymään islamiin ja mies sen ettei hän tule koskaan kääntymään kristityksi. Me ei voida koskaan tehdä lapsia koska kumpikaan ei suostu että lapsi opetettaisiin toisen uskontoon. Se nyt ei kauheesti mua haittaa. En ole koskaan muutenkaan halunnut lapsia.

Ikävä sanoa mutta jos on totta että naisen tulee aina palvella miestään, näen musliminaiset hyvin vähä-älykkäinä miesten kynnysmattoina. Meille tulee riitaa usein myös siitä että nainen on kuulemma miestään alempi. Mähän en tähän suostu.

Muuten liitossa kaikki oikein hyvin ja rakastetaan toisiamme. Siksi aina joskus jaksan myös palvella häntä. Mutta vain joskus.

Kuinka kukaan jaksaa olla musliminainen vapaaehtoisesti. Mitä te oikein teette! Siivootte päivät pitkät ja hoidatte lapsia ne? Miten te pidätte hauskaa? Totteletteko aina miestänne? Kuinka pystytte siihen?

13

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sandonz

Eipä täällä paljoo taida muslimeja ees olla..

• voileukasänkisentään

No huuda loppuelämäs ihan rauhassa ukolles . Onnea valitsemallesi tielle , on teillä varmaan perk....n kivaa!

• sandonz

Taas joku ei muslimi... Mä tiemmä kysyin kysymyksen musliminaisilta en sulta..

Mutta ymmärrän ettei täällä käy muslimeja koska kaikki vain haukkuu. Niinkuin kyllä mäkin tein.

Ps. Meillä on oikein kivaa yhdessä 😊

• tosiseon

Taitaa olla paperiavioliitto. Kyllä joka muslimiäijä haluaa muslimivaimon ja lauman lapsia. Saat sänkyseuraa, kunnes kansalaisuus takataskussa.

• tosiseon

Paitsi, että se sänkyseurakin on aika yksipuolista. Nainen tekee temput ja mamu vaan panee. Kaikki naisen mielihyvään viittaavat ovat haram...

• sandonz

Kieltämättä joskus epäilin samaa koska me mentiin naimisiin niin nopeasti (3kk tapaamisesta) mutta en enää aikoihin ole epäillyt niin. Miks kukaan olis mun kans näinki kauan jos ei rakastais.

Mä sairastuin skitsofreniaan kesken meidän liiton, olin siis terve kun tavattiin ja olen terve nyt mutta mun oireet olivat todella pahat yli vuoden ajan. Mies piti musta huolta ja kuljetti lääkäreille ym. Huolehti että otan lääkkeeni. Eikä siis jättänyt mua.

Lisäks kaikki mun lähipiiristä ovat vakuuttuneita siitä että me rakastetaan aidosti toisiamme.

• olenpakana

Sano sille äijjälle että suksii vittuun. Missä muslimi,siellä ongelma,aina.

• tosiseon

Sinä taidat elättää teidän perheen? Mikä kiire hänellä on lähteä: ilmainen asuminen, palvelija ja seksiorja kotona. Uskollinen ei ole taatusti. Olen seurannut läheltä Suomi-Mamu liittoja...

• sandonz

Mies käy koulus ja töis. Itse käyn koulus kaksi kertaa viikossa. Molemmat maksetaan puoliks kaikki. Mä en missään nimessä elätä. Mies ostaa ruoat.

• voivaimoparkaa

Ja Koraani antaa luvan muslimimiehelle erota vaimostaan ihan tuosta noin vain. Jos hän kahden, joissain suunnissa kolmen todistajan edessä sanoo, että tahtoo erota, niin vaimo saa lähteä lätkimään. Ja muslimimiehellä on oikeus ottaa lisävaimoja. Kuinka kauan rakkautenne kestää.

• karmeitatotuuksia

Tyhmä olet. Muslimi on ennemmin tai myöhemmin enemmän islamia kuin ihmistä. Parempi livahtaa omille teillesi ja hakea eroa, ennen kuin miehesi saa päähänsä jihadoida sinut. Itseäsi vain saat sitten kiittää.

• Koraani (2:228) - Hylättyjen vaimojen tulee odottaa kolme puhdistusaikaa, eikä heidän ole sallittu salata, mitä Jumala ehkä on luonut heidän kohdussaan, jos he uskovat Jumalaan ja Viimeiseen päivään, ja heidän miestensä tulisi mieluimmin ottaa heidät takaisin tänä aikana, jos he toivovat sovintoa. Naisilla on sama oikeus miehiin nähden kuin miehillä heihin, kuten on kohtuullista; kuitenkin ovat MIEHET NAISIIN VERRATTUINA KORKEAMMASSA ASEMASSA. Niin, Jumala on mahtava ja viisas.

Koraani (4:34) - Miehet olkoot naisten esimiehiä, koska Jumala on asettanut heidät näihin nähden korkeampaan asemaan, ja myöskin niiden suoritusten tähden, joita miesten on omaisuudestaan naisten hyväksi tehtävä. Hyveelliset naiset ovat alistuvaisia ja vaalivat huolellisesti, kätkössä, kaikkea sitä, minkä Jumala on kätköön tarkoittanut. Mitä niihin tulee, joiden puolelta kohtaatte uppiniskaisuutta, niin varoittakaa heitä, erottakaa heidät vuoteestanne ja kurittakaa heitä, mutta jos he silloin tottelevat teitä, niin älkää etsikö riitaa heidän kanssaan. Katso, Jumala on ylevä ja suuri.

näitä on paljon lisää ja säkin kuulostat vähä-älykkäältä, ei järkevä nainen muslimia nai

• sandonz

Ohhoh ja hahhahhaa mitä pikkusieluisuutta ja rasismia 😞 en itsekään pidä islamista mutta ei nyt kaikkia muslimeja voi lokeroida samaksi ihmiseksi! Mun mies rukoilee päivittäin, paastoaa ja noudattaa muutenkin islamin sääntöjä mutta on silti oikein ihana ja kiltti mies. Eiköhän se näiden neljän vuoden aikana jo olisi tullut ilmi jos näin ei olisi.

Ja sanottakoon vielä että kun menimme naimisiin mies ei noudattanut islamia eikä ollut uskonnollinen.

Mutta mitäpä mä mitään tää teille selitän. Ei täällä edes ole muslimeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      126
      2326
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      290
      1631
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1333
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1229
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      1025
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      936
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      264
      898
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      874
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      846
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      835
    Aihe