Jos ei ole miestä vastaamaan naiselle

Huhhuhhu

Viesteihin ja puheluihin niin onko kyseessä täysin mulkku mies?

Täältä on saanu lukea asiasta useammasta aloituksesta.
Itse en ole aiemmin tehnyt aloitusta tästä aiheesta mutta nyt se tulee.

Enemmän hajottaa se että asioista ei voi keskustella niin että ymmärtää toista osapuolta mikä mättää.
Sitten kun tulee jossain tuolla vastaan niin ei voi muuta kun ajatella että mikä paska sekin on.

Yks paska teki tämän mulle että ei voi enää vastata mulle kun mä haluan oikeasti puhua asioista vaikka sitten viimeisen kerran. Olen aikuinen, kyllä mä kestän sen mitä sä oot mieltä.

21

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saaollarauhassa

      Jos se ihminen ei pysty puhumaan niin eihän toista voi pakottaa. En minä usko että kyseessä on sen kummemmin ilkeä ihminen, anna olla rauhassa jos ei halua jutella.

    • Jotenomaksiparhaaksi

      Sellaisiin miehiin ei yksinkertaisesti kannata tuhlata aikaa, ja kun ajattelee että minkälainen tuollainen mies olisi sitten suhteessa ja miten käyttäytyisi, saisi varmaan pettyä monesti ja olla onneton.

      • jane-bond

        No ei ap käsittääkseni halunnutkaan kuin keskustella asioista, sama kun työnhakijalla on oikeus kuulla miksei tullut valituksi tehtävään.
        Miksei voi jutella toisen kanssa, niin kummallakin olisi varmasti sen jälkeen parempi mieli ja ymmärtäisi taas itseään ja elämää hieman enemmän.


    • Huhhuhhu

      Joo se saa olla sitten rauhassa kun se on noin paska tapaus.
      Ei musta taida olla naiseksi tollaselle mykälle.
      Eli jos jossain kohtaan tämän niin poistun paikalta mikäli se on mitenkään mahdollista.

      Varmaan on jotenkin sairas. Vamma se vastaamattomuuski on.

      • Onkosemies

        vapaa, vai leikkiny olevansa vapaa?


    • mulkkujemulkku

      No ihan täysi mulkkuhan se o

    • seisokkityhjästä

      Aijon iskeä sua tulevaisuudessa ihme muija kerron suoraan rupee seisomaan.

    • parempaajatkossa

      Surullistahan se on ettei toinen pysty keskustelemaan asioista.Ei ole tottunut sellaiseen,ei osaa tai uskalla.Se on kyvyttömyyttä vuorovaikutukseen ja tunteiden ilmaisuun.Se ei wörki parisuhteessa eikä kyllä paljon muissakaan suhteissa.

      • nimimerkkiii

        Ei siitä mitään yleistyksiä voi vetää. Ehkä ei halua jutella jonkun kanssa, mutta hyvinkin voi haluta jutella toisen kanssa. Ehkä ei pidä tai ei ole kiinnostunut tai ei usko keskustelun hyödyttävän mitään. Naiset tekevät ihan samaa ja samoista syistä.


      • Nainenminäkin

        Tässä oli kysymys parisuhteesta ymmärtääkseni.Siinä olisi tarkoitus jutella sen kumppanin kanssa.


    • joku-nainen

      Vaikka samaa olen kokenut, ei minulla silti ole tarvetta haukkua ketään.

    • pakoaaa

      Yritin puhua mutta menin lukkoon. Syytin toista omista ongelmistani. Torjuin ja pakenin koska en kestä kohdata vastuuta. Sanoin haista vittu, ei meillä ole ikinä ollut mitään saatanan mulkku!!!!

    • tommonenkin

      Ei mies ole mulkku, jos ei viestiin vastaa. Syö pastaa, tulee parempi mieli. Vastaa jos vastaaja kuka ei, kuka sanoo kyllä, ja kuka hei!

      Joskus vastaus on hiljaisuutta, ei tiedä mitä sanoa ja ei sano mitään. Jos tietää, mutta ei sano, ei pitäisi haittaa, elämä jokaiselle jotakin aina laittaa.

      Kummiskin miettikää tätä, voi olla että on säkä.

    • niinseonononnno

      Ei ole olemassa ihania halukkaita miehiä.

    • TarvitsetKunnonMiehen

      Sellainen mies on playeri. Ja playereillä on huono itsetunto. Älä kaipaa, et menettänyt mitään. Eihän nyt kukaan halua huonoitsetuntoista miestä? Playeri jää lopulta aina yksin.

      • TiedänTämän

        Niinhän se taitaa olla.Jollei ole saanut hyvää itsetuntoa kasvuvuosissaan niin se on läsnä koko elämän ajan.Pelimies on aina yksinäinen ja vaillejäänyt mies.


    • Yönjatkot

      Mieti ap itse omaa käytöstäsi, jospa sieltä löytyisi se syy. Itsellä ainakin on suhde niin solmussa kun olla voi, mutta kummassakin on syytä. Pahoitettiin molemmat mielemme ja hän varmaankin pahemmin, koska ei vastaa yhteydenottoihin. En siis tiedä onko suhteemme loppu kokonaan, kun "nostin kissan pöydälle" vai hän niin lukossa ettei tiedä enää miten jatkaa tätä yhteistä taivalta, mitä on jo useampi vuosi takana. Itse ainakin kohtasin itseni hänen "testinsä" ansiosta ja toivoisin, että hänkin lukee sitä viestiäni ajatuksella ja kohtaa samoin itsensä. Olisin halunnut jatkaa kasvua hänen rinnallaan ihmisenä ja samoin olisin toivonut hänenkin tekevän sitä minun kanssani. Toivottavasti voitaisiin antaa anteeksi ja halata.

    • Aina pitää olla sen verta miestä, että vastaa ainakin puhelimeen tuleviin viesteihin jos ei uskalla puheluihin vastata.

    • munassaonaivot

      Mitä tehdä miehellä joka ei osaa kommunikoida kuin munallaan.

      • jjjjkkkoooo

        Munamies on pelkkä munamies


    • vinkvinkvink

      Monet naiset on suustaan törkeitä ja rivoja, kun jostakin ottavat nokkiinsa, sitten ihmettelevät, kun toinen ei halua olla enää missään tekemisissä, eikä vastaa viesteihin. Haukkuja tekee vain itsensä vastemieliseksi, vaikka kuvitteli sillä jotenkin toista lyövänsä, toki samaan lopputulokseen pääsee loukkaamalla jollakin muilla teolla. Eli, jos sinulle ei vastata, siihen on todennäköisesti syynsä ja molempien on parempi unohtaa, että koskaan on edes kohdattu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1884
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      236
      1555
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      243
      1507
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      53
      1406
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1338
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1189
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1139
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1133
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe