Haluatko, että tulen ovesi taakse huutelemaan?

senkinj

Uskoisitko silloin mies, kuinka tosissani olen? Haluan näyttää sinulle, että oikeasti välitän.

17

621

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietippä

Kuule. Minä tiedän sen ja olen ollut tosi väsynyt.

• senkinj

Saisit levätä kainalossani, jos väsyttää.

• Tuleiltaaistumaan

Lähetä tekstarilla ihan tavallinen kysymys, mitä sinulle kuuluu, niin pääset ihan kutsuttuna käymään luonani, jutellaan meistä!

• tätävaantänään

Nyt se ei kyllä onnistu.

• tekojaettee

Sanoja vain

• slowlybaby

Vastahan tämä alkoi.

• senkinj

Kaipaan sanoja häneltä, jotta voin tehdä tekoja. Mutta ei hän tajua eikä halua ymmärtää. Olen ihan rikki

• Jkysyyy
        senkinj kirjoitti:

Kaipaan sanoja häneltä, jotta voin tehdä tekoja. Mutta ei hän tajua eikä halua ymmärtää. Olen ihan rikki

Kuka J?

• S_nainen
        Jkysyyy kirjoitti:

Kuka J?

Juha...

• Jjjjjuh
        S_nainen kirjoitti:

Juha...

Juha täällä kaipaa s naista... En kyllä usko s naisen olevan kaivattuni:)

• eihoomoilanen

Pidän nimestäsi.

• S_nainen
        Jjjjjuh kirjoitti:

Juha täällä kaipaa s naista... En kyllä usko s naisen olevan kaivattuni:)

Mistä päin S on?

• Fiinilady

Eihän sinne nyt kukaan tule, höh. Vaimosi avaa oven, sepä vasta olisi. En mene koskaan kutsumatta kylään. Ei siis minulta. Minulla on hyvät käytöstavat, paitsi silloin, jos saan pakit mieheltä 😄

• Fiinilady

Olis ihan hauskaa tietää, mitä on kirjoitettu, kun ylläpito poistanut viestin. Joku vieläkin ihastunut kenties 😄

• Tekstiviesti puhelimeen on paljon parempi tapa kuin huudella ihmisten ovien takana.

• karjuvaapostiakin

Joo postiluukusta alat karjumaankin, oikein kovaan ääneen.

Murhasta tuli totta -ohjelmassa telkkarissa, joku nainen ampuu haulikolla ihmistä "yritin vain pelotella", tappoi vahingossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      18
      2523
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      32
      1497
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      58
      1213
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      298
      1172
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      926
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      897
    7. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      743
    8. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      58
      713
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      90
      682
    10. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      56
      631
    Aihe