Kukkiakukkia

Kukkaseppel

Mies uskon että saisin innostuksen laihduttamiseen jos lähettäisit mulle teksti viestiä.
Voisitko kulta. :)

17

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ethänsä

      voi laihtua toisen takia, vaan itsesi vuoksi. Toisen takia tehtynä kilot tulevat nopeasti takaisin ja tuplana vielä. Jos sinulla ei ole itsesi vuoksi motivaatiota, niin anna olla.

    • Sinuntakia

      Voi sun perkele! Nyt laihutat ihan ittes takia jos meinaat.. Mitä vittua meinaat? Onko susta kivempi röhnöttää sohvalla ja syödä jätskiä ja sipsiä? Sua pitäis varmaan ruoskia etkä sillonkaan tajuais. Vittu mä tunnen kipua sun paskasta asenteesta.

      • Kukkaseppel

        Enimmäkseen itseni takia tietenkin laihdutan ihan vähän sun takia kun tykkäät katella mun peppua. :)
        Ja tahdothan sä joskus mut syliin. Saat silittää mua sitten jos tahdot miu.


      • silleeen

        Yksinkertainen homma. Vähennät ruoan määrää.


      • Sinuntakia

        En oo sun peppua varmaan ees nähny. Kaipasit sitä jotain. En muista nimeä tai kirjainta. Oisko ollu jmies. Hyvä että laihdutat. Liika läski on ylimäärästä paskaa.


      • Kukkaseppel

        En ole kohta viikkoon kunnolla kuntoillut ja muutamana päivänä oon sortunut herkkuihin.


      • Sinuntakia

        Millanen ohjelma sulla oli? Oliko pyöräilyä? Herkut pois ja tavallisia ruokia pieniä annoksina.


      • Kukkaseppel

        Jumppasin söin kasviksia tavallista ruokaa mutta vähäsen join vettä tai rasvatonta maitoa. Herkkuja en ollenkaan.


      • Sinuntakia

        Miten se toimi? Mikä oli olo?Putosko paino?


      • Kukkaseppel

        Ihan hyvä olo oli ja kyllä putosi.


      • Sinuntakia

        Sitä sit jatkaa vaan. Eikö tuloksetki jo motivoi..


      • Kukkaseppel

        Yhden ihmisen kanssa katkesi välit se oli mulle tärkeä siitä vähän masennuin.


      • Sinuntakia

        Liikkuminen lievittää huonoa oloa.


      • Kukkaseppel

        Ei lievitä vaan sen seura voisi auttaa


    • ainaomaitseni

      Minä en aio laihduttaa kenenkään takia. Elän niin kuin haluan. Muiden mielipiteet ei kiinnosta siitä minkä näköinen olen.

    • Tsemppiä aloittajalle treenaukseen ja kauniita unia. :)

    • Anonyymi

      Juu tänne vaan viestiä rakas mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1904
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      237
      1562
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1517
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      53
      1416
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1338
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1189
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      155
      1144
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1133
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe