Apua kaivataan hl2

repe

Chapter Water Hazard...Tullaan tunnelia pitkin kohtaan jossa vasemmalla joku akka ja keskellä sillalla ukko tervehtii ja aukaisee ensimmäisen portin...sitten ukko sanoo että voit pysäköidä vesiskuutterin siihen laiturille...sitten edessä on portti/kautta seinä josta en pääse...joku örkki pitelee asetta kädessään laiturilla...mistä portti aukeaa...? Ei löydy ratkaisua millään?

10

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jöö

Siis nouse siitä veneestä pois ja mene sinne pieneen huoneeseen sillä välin "örkki" laittaa siihen veneeseen aseen ja avaa sen toisen portin.

• repe

Joo toi ensimmäinen vastaaja tajusi missä olen...no nii kosla on parkissa laiturin edessä ja toi örkki seisoo tumput suorana ase kädessä mutta mitään ei tapahdu...oon käyny siinä karttahuoneessakin pyörimässä jne...tekoäly tuntuisi toimivan koska örkin katse seuraa minua...voi helvetti jos tää on joku bugi...ilmeisesti?

• jeps

Tod.näk. kyseessä on bugi. Mulla teki just samassa kohdassa ton eli lataat jostain taempaa pelin uudestaan. Ne tyypit laskee sut eteenpäin jos peli toimii niinkuin pitäis. Ite tuskailin kans hyvän aikaa ennenku joku ystävällinen neuvo mitä siinä pitäis tapahtuu...
      Kannattaa seurata noita vanhempia kesk. siellä on kyselty näitä bugijuttuja ni voi saada vinkkiä.

• Alkaa nämä bugi jutut epäilyttämään :D. Kun mulla ei ollut yhtään bugia koko pelin aikana. Ei ainakaan tommosia. Ettei vaan olis pelaajan osaamattomuutta? Ja sitten laitetaan bugi-juttujen piikkiin.
        Aattelin vaan :F

• keukeu
        lammas-jr kirjoitti:

Alkaa nämä bugi jutut epäilyttämään :D. Kun mulla ei ollut yhtään bugia koko pelin aikana. Ei ainakaan tommosia. Ettei vaan olis pelaajan osaamattomuutta? Ja sitten laitetaan bugi-juttujen piikkiin.
        Aattelin vaan :F

Pidäppä sinä pellehermanni turpas kiinni. Bugi tarkottaa sitä että peli ei toimi niinkun sen pitäis. jos sulla on toiminu koko ajan ni ihmettelen...ei oo kaksista osaamista vielä vaatinu tää peli...ainoastaan silloin ku on ihmetelly että ei etene ja sitten on selvinny että tekoälyn pitäis hoitaa homma esim. alex tulee avaamaan portit yms...ilman sitä ei homma etene vaikka olisit miten näppärä ja nokkela ja ketterä...revi siitä pelle...

• keukeu kirjoitti:

Pidäppä sinä pellehermanni turpas kiinni. Bugi tarkottaa sitä että peli ei toimi niinkun sen pitäis. jos sulla on toiminu koko ajan ni ihmettelen...ei oo kaksista osaamista vielä vaatinu tää peli...ainoastaan silloin ku on ihmetelly että ei etene ja sitten on selvinny että tekoälyn pitäis hoitaa homma esim. alex tulee avaamaan portit yms...ilman sitä ei homma etene vaikka olisit miten näppärä ja nokkela ja ketterä...revi siitä pelle...

Mulla ei ole ollut kertaakaan ongelmia tekoälyn kanssa. Aina on toiminu niinku pitää. Hissit on tullu ja menny ja tyypit on tullu avaa ovet ja semmosta.
        Mutta nyt pellehermanni lähteekin näppäränä, nokkelana ja ketteränä vääntämään Sourcea ja ihmettelemään kun ipanat itkee. Kutsutaan myös vineemiseksi mikä on kyl ihan mulkku sana.

• TT3

Mä oon ilmeisestikkin kanssa viimeisellä sulkuportilla. Oon listinyt kaikki vartijat ja löytänyt portin aukaisu pyörän, mutta se on paskana. Eli voiko sen jollakin korjata, vai mistä pitää kiertää. Tietääkö joku ?

• matthau

Kun seisot sen sulkuportin aukaisupyörän edessä, niin siitä katsoen oikealla on tulenarkoja tynnyreitä. Ne pitää ampua, jolloin portti aukeaa. Tynnyritä saattoi olla kahdessakin eri läjässä, ammu varmuuden vuoksi kaikki, niin ei tarvitse miettiä.

• repe
        matthau kirjoitti:

Kun seisot sen sulkuportin aukaisupyörän edessä, niin siitä katsoen oikealla on tulenarkoja tynnyreitä. Ne pitää ampua, jolloin portti aukeaa. Tynnyritä saattoi olla kahdessakin eri läjässä, ammu varmuuden vuoksi kaikki, niin ei tarvitse miettiä.

Bugihan tuo oli...mitähän hauskaa muuta on tulossa. Tuskin maltan odottaa...

• just
        repe kirjoitti:

Bugihan tuo oli...mitähän hauskaa muuta on tulossa. Tuskin maltan odottaa...

Alko oikeesti sylettää noi bugit, sit täällä jotku idiootit selvittää et joo te ette vaan osaa...=) Eipä oo kauheeta älyä vielä peli vaatinu jos on toiminu niinku pitäis...jos tekoäly ei hoida hommaa oikeen niin minkäs teet...vaikka olisit miten näppärä...Toivottavasti oli ekavastauksesta apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      600
      2136
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1078
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      19
      1008
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      887
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      79
      795
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65