Sellainen tunne että tullaan vielä tapaamaan? Mulla oli.
Oliko sulla kaikesta huolimatta
23
834
Vastaukset
- vieläkinkyllä
haluaisin tavata
p>j - PelottaaTapaaminen
Realiteetit huomioon ottaen ei, mutta kyllä, jotenkin harhaisesti tuntuu siltä, että tapaamme joskus.
- elikösiis
enää ei tavata? tapaamiset oli siis siinä?
- sinähän
aloittaja olet mies?
- reqwrqwerqwer
Juu.
- ajattelenvainsinua
Kyllä mä ainakin haluaisin tavata erään ihanan miehen viime tapaamisesta on jo yli 2 kk.voisin halata ja enkä päästäisi irti ettei joudu hukkaan..tää on vain sinulle..
- ensinpitästietää
mitä tarkottaa toi kaikesta huolimatta?
- pittäätietää
Niin minäkin ajattelin:) Ensin pitäisi tietää, mutta kun ei ole minkäälaista edes
tapahtunut.
- TässäElämässä
En toivonut mitään sellaista kun lähdin.
Olin jo niin ihastunut, että takuulla huomasit
yritin käyttäytyä jos huomasit?
Mitä tarkoitat tapaamisella?
Luulin, että olit tyytyväinen huomasit minun poistuneen kuviosta.- vaiminne
Luulit hiukan väärin..JOS tää nyt Oli MuLle
- sivuhuomautus
Tää vois olla mun kirjoitus tolle ML:lle.
- tiedätettäminulta
Jesse Kaikuranta: Vielä yksi laulu. n-m ...
- Tottakaite
tapaatte jos teidän on määrä olla yhdessä jonain päivänä. Avaa nyt vähän miksette enää ole tekemisissä? mikset ota yhteyttä itse?
- kaikesta.huolimatta
tarkottanee että kaikki ei oo menny putkeen?
- N-M
Kyllä. Sama fiilis.
- KerroJo
Milloin? Tarkenna ap niin edistyy tapaaminen
- rewqrewq
Toivottavasti pian.
- KerroJo
Siis milloin oli tunne että tapaatte ("Oliko")
- reqwrweqrqw
KerroJo kirjoitti:
Siis milloin oli tunne että tapaatte ("Oliko")
Silloin vuosia sitten.
- Tiesinsen
Oli.
- Vastantekijä
Sinisen taivaan sateenkaaren?
Oli joskus ei enää.
- njkkkkkkkgyu
jep.mullakin oli pitkään se tunne, että "tämä ei ollut vielä tässä"...ja silloin näimmekin sattumalta useaankin otteeseen. vaan ei enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466