KOKKOLAN JT RAKENNUS OY

Parveke

Tekevät näköjään remonttia , silloin kun muilla on vapaata. Naapuri talossa : Rälläkkä laulaa nytkin.... MIKSI?
Minun mielestäni urakat PITÄÄ OSATA LASKEA NIIn ETTÄ TYÖT TEHDÄÄN ARKENA.
Soitin heille : LÖIVÄT LUURIN KORVAAN ! EI NÄIN!!!!!

24

3689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedoksvaan

      Lauantai on arkipäivä, Sunnuntai on pyhä.

      • untuvikkosa

        Jumala lepäsi sunnuntaina.Samoin JTH rakennus.Hallet vaan ja ota rauhallisesti.


      • Anonyymi
        untuvikkosa kirjoitti:

        Jumala lepäsi sunnuntaina.Samoin JTH rakennus.Hallet vaan ja ota rauhallisesti.

        Hallituksen ja kala halle


    • No jos naapuritalosta kuuluu rälläkän ääni tänä päivänä ja tähän kellon aikaan niin ei siitä kyllä mun mielestä tarvitsisi ottaa hernettä nenään. Jos työn teko rajoitetaan vain niille kellon ajoille jolloin yksikään naapuri ei ole vapaalla niin eipä tässä maassa paljon töitä sitten voisi tehdä...

      Pääasia että hommat hoituu, mun kirjanpidossa nimeltä mainitsemasi firma sai plussan ahkeruudesta.

      • Anonyymi

        Hyvä että tekee hommia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että tekee hommia!

        Mikä muu firma on hyvä? Kertokaa.


    • Tuuteli456

      Monet ihmiset käyvät vuorotyössä ja heillä on arkena vapaata. Silloin kun raksamiehet painavat hommia aamu 7 lähtien.

    • lau22

      eine kuukausikaupalla sinua häiritse hyvä että pojilla on töitä parenpi näin kun sossun luukulla sinun veromarkoja kuluttamassa.

      • terassi-poro

        Hyvä JT-rakennus. Ahkeruudella tekin olette menestyneet !!


    • TOSIrealistinKokkola

      Erittäin hyvä firma. Vesikatostamme tuli parempi kuin huono uusi, eikä maksanut maltaita. Firma työllistää kesäisin myös koulupoikia, joka on hyvä juttu. Voin suositella firmaa "lämpimästi"...

      • sutta-ja-sekundaa

        Mahtaa olla melkoinen läävä kämppäsi jos mielestäsi JT rakennus tekee loisto jälkeä. Itse en ole löytänyt kyseisen yrityksen jäljiltä muuta kuin sutta ja sekundaa!
        Ja muuten PYHÄTYÖLLÄ EI OLE SIUNAUSTA.


    • KokkolanTOSIrealisti

      Peltikatosta tuli parempi kuin huono uusi. Seurasin työskentelyä ja olin ja olen vakuuttunut, että jälki on erinomaista. Saa tulla katsomaan. Uusi katto olisi tullut maksamaan kuusi kertaa enemmän. Työn edetessä tuli lähinaapureilta "lisätilauksia".
      Joten sinä kateellinen kilpailija pidä suuri kitasi kiinni. Kukaan ei sinua usko...

      • Rahanhimo

        Mikä motivoi kehumaan. Paljon sulle maksetaan siitä tai sitten olet omistaja itse. Satuja voi kertoa netissä. Ei näitä yliammuttuja kehuja kukaan usko. Koululaiset ei taida korostaa imagoa. Halpaa työvoimaa., ja enemmän työttömiä ammattilaisia.


    • TOSIrealistinKokkola

      Ihmisiä "kusetetaan", mutta sitä ei tee tämä kyseinen firma. Ilmaisen arvioinnin jälkeen summa tuli kuin "apteekin hyllyltä". Olin siihen tyytyväinen tinkimättä, sillä kirvesmiehen, talonrakentajan poikana arvostan käden jälkeä ja kohtuullista taksaa. Olen tehtyyn työhön erittäin tyytyväinen, varsinkin kun saamme vaimoni kanssa vähentää työn osuuden kotitalousvähennyksenä. Hyvä firma, kymmenen pistettä...

      • heikkiNiskilä

        Asiaa.Erinomaista työnlaatua.


    • Anonyymi

      tulipalo

    • Anonyymi

      Eikös tämä Syr,, porukka omista jo puolet koivuhaasta.
      Kyllä uskonveljet pärjää aina.....

      • Anonyymi

        Ovat hyvää porukkaa. Jos joku jotain omistaa,onhan se rahalla maksettu. Turhaan olet kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat hyvää porukkaa. Jos joku jotain omistaa,onhan se rahalla maksettu. Turhaan olet kateellinen.

        Kyllä, ammattimiehiä alallaan!


      • Anonyymi

        Kyllä LLL- lisenssi toimii.


    • Anonyymi

      Nämä lestat painaa pitkää päivää.....

    • Anonyymi

      Työtä voi tehdä milloin haluaa.Osta korvatulpat .

    • Anonyymi

      Käy sanomassa että nyt prrkele jos vielä kuuluu rälläköintiä kun ihmiset yrittävät nukkua, niin v *ittu ammun!

    • Anonyymi

      ???

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe