Varokaa hyvät vanhukset itseään maan parhaiksi väittäviä ja melkein muka pyyteettömästi auttavia huijarifirmoja. Tässä minun onneton tarinani.
Sovittiin että urakkasopimus allekirjoitetaan ennen työn alkua. Minä idiootti päästin remonttimiehen sisälle ja kysyin onko hänellä mukana lupaamansa sopimus. Ei hän muistanut ottaa mukaan kun lapset hälisi ja ilmakin on niin kuuma mutta on melkein valmiiksi kirjoitettu sanoi tämä ja painui töihin lupaa kysymättä. Lupasi, että tuo sen varmasti huomenna. Sitten meni työkohteeseen ja yritti tasoitella laastia helvetillisessä auringonpaisteessa, mittarissa oli 29astetta.. No sehän meni monelle kummulle kun kuivui liian nopeasti. Soitin firmaan ja kysyin sen sopimuksen perään ja sieltä sitten toinen omistaja vastasi ettei näin pienissä remonteissa tehdä sopimuksia mutta heillä on vankka kokemus näistä töistä. Minä sanoin että ilman kirjallista sopimista minä en enää suostu mihinkään. Kirjallista sopimusta ei sitten tehty ja sovittiin että asiat jää siihen.
Etsin tutun firman ja sieltä tuli mies joka korjasi ja tasoitteli uudelleen kummut ja teki homman loppuun ilman mitään kitkaa. Työ kesti 8 tuntia. Lasku tuli postissa ja minä maksoin.
Sitten tämä edellinen urakoitsija alkoikin väittämään että peruin laittomasti sopimuksen ja heille tuli 3-4 päivän ansionmenetys (24-36tuntia) ja hän haluaa siitä kohtuullisen korvauksen. Kyseessä oli 6,6 neliömetrin alue. Onneksi meillä on ulkopuolinen edunvalvoja jolle voin tämän sopimuksettoman rikkomuslaskun näyttää.
Varokaa hyvät vanhukset itseään maan parhaiksi väittäviä ja kaikkia auliisti ja omasta mielestään pyyteettömästi auttavia huijarifirmoja ja tai älkää päästäkö heitä kotiinne ennen kuin sopimuksessa on molempien osapuolten nimet.
,
Varokaa hyvät vanhukset
huijattu1111
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1029430Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645869Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1515338Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El265301Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään424252Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873521Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta693471Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1132872En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102851Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä452804