Vain maat pakenevat venäjän miehityksen uhkasta. Ei kukaan halua olla kun Ukraina, Georgia ja Molgova. Suomikin ei halua antaa vielä 10% maata.
Ei nato laajene
2
<50
Vastaukset
- drinkkkki
Miksi ne pakenee? Jos ei otta huomion Georgian ja Ukrainan, venäjä ei hyökkä ketään.
Aloittaja melkein itsekin jo ennen kuin on edes minkäänlaista sodanvaaraa ( lähi. 1-2v- ja keskipitkällä 3-5 v aika välilla) Antaa ymmärtää, että pakenee Naotineen, sitten johonkin Nato mahan (eikö Brysseliin Nato-HQ ole oivapaikka?) ja perusta Suomen Varjohallituksen, kuten Hengen heimolainen Otto Wille Kuusinen) Eihän hän voi tietenkään Neuvostoliiton tukeutua, kun sitä ei enää ole. Hän nyt räjähtää täysillä, että "mitä vittua, enkö vähintänkin vahvasti osittanut, että rysää täytyy pelätä juoksemalla sinne Brdeliin.) Pistetään ne kaikki sine Bryssel evakuoidaan 60 km säteelä ja sielä keskellä päämajassa on 500 kilotonnin paukku joka räjähtää, kun ensimmäinen työntekijä tilaa, vuorokauden ensimmäisen kokiksen. :) Keralla eroon paskiaisten pyramidinkärjestä, poikki ja pinoon ja mitä juoksee "länteen", me kyllä myös ammumme silloin perään.
Tota on kai sitten ryhdytävä puhumaan taas Natosta, koska Naton kannattajat sitä vaatii, minä olen asioista vetänyt johtopäätökseni. Ettemme mene Natoon.
Se riitäköön Kannan otostani. Nato ei tule hyväksymään Suomen liittymistä Natoon, Naton säännöt vaativat liityvän jäsenmaan kansan selkeää tukea ja kannatusta Naton liittymiselle, eli yli 50 prosentia. No Todellisia Naton kannattajia on joku 15 - 12 prosenttia. Ne voi kyllä poistua maasta, heti jos tuntuu paremmalta, olla Natomassa.
"Lähtekään nyt vielä, kun se ei ole liian myöhäistä!!" -sano Auswiztin Rabbi vuona 1942....
- Joten tennarit jalkaan ja menoks' jos ette tee sitä, ei se mitään elämä jatkuu samanlaisena, kuin nyt paitsi ei teitä enää silloin todellisiksi Naton kannattajiksi uskotakaan, kun ei menty muka "oikealle puolelle" loikkarina suoraan laskuvarjolla Brysselin torille, kirkon vireen laskuvarjosilkiä sivellen. Sitten teitä ei kyllä kannata edes se mu 15 prossaa. vaan voitte ottaa nahkaliivit ja laittaa prosentti jengin merkki ja Nato lätkä selkään, että poliiseiden on pimeälläkin helppo - silloin kun poliisin on pakko ampua hevon vittuun joku valtiovaaraksi oleva terroristi, niin olette promille jengi, ihan vapasti vaan Ruotsinlaivalla :)
kristitty, kansalliskonservatiivi
http: //www.saul-masson.info
-masson.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898246
- 926395
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443294
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573002- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760